Още не съм сменял нищо. Чакам едни пари и ако ги получа сменям веднага.А Влади, при мен вече трудничко влизат - като попадна задръстване особено се проявява това явление.Ти знаеш ли дали сме със жило или с хидравлика на съединителя?П.С. Проверих в Т&N car и там ми предложиха оригинално Валео за 353 лв.Сега съм дилема дали АР от hit-ko или оригинално Валео от T&N car.
Vladim патроне, кога стана админ Твоят съединител твърд ли е ?Не ти говоря за супер твърд просто малко по-твърдичък
Ми идвах в Бургас тези дни, та от тогаз! Твърд си ми е съединителя, ако трябва да се сравнява със сединителите на други автомобили. Според мен на тези големи мотори е трябвало да сложат серво, но уви... спестили са го. Когато ми ремонтираха скоростната кутия ми казаха, че съединителя ми е на около 60-70%. Когато се лигавя и не натискам педала до долу понякога задна влиза по-трудно, или с леко почукване откъм скоростите.
10хЗначи моят си е абсолютно наред.Нито боксува,претръства на тръгване но както казваш ти като му дам гас се оправя.Претесняваше ме само това малко по-трудно натискане, ама щом и при тебе е така.
Валео, та Валео...Ако качеството на съединителите им е на такова ниво, като на чистачките, които си купих за 20 кинта със същата марка... Едната леко замазва, като се качва, а шофьорската оставя лентичка във десния си край, като се спуска. Може и някой да го сметне за , но според мен, не е допустимо фирма със изградена добра репутация, да прави подобни изцепки, пък било то и със чистачки.Сега се чувствам яко пре...н, пък не ми се и мисли, ако нов съединител и то "марков" изпуши на 20 000км, примерно.Прочетох във горен пост, че Валео били снижили бая качеството, май е така. Старите ми чистеха по-добре, просто малко скърцаха; не са ми криви рамената, нито имам някакви проблеми за да не си вършат простата работа
Какво ще кажете за Италиански съединител MecArm? Ще притриса ли скоро след като го сложа? Да не се наложи след лятото пак да го сменям?Цената на комплекта е 125 лв. А по отделно:65 притискателя,47 феродовия диск,13 аксиалния лагер;това в магазина на ЕВРО 07 в Русе
Валео, та Валео...Ако качеството на съединителите им е на такова ниво, като на чистачките, които си купих за 20 кинта със същата марка... Едната леко замазва, като се качва, а шофьорската оставя лентичка във десния си край, като се спуска. Може и някой да го сметне за , но според мен, не е допустимо фирма със изградена добра репутация, да прави подобни изцепки, пък било то и със чистачки.Сега се чувствам яко пре...н, пък не ми се и мисли, ако нов съединител и то "марков" изпуши на 20 000км, примерно.Прочетох във горен пост, че Валео били снижили бая качеството, май е така. Старите ми чистеха по-добре, просто малко скърцаха; не са ми криви рамената, нито имам някакви проблеми за да не си вършат простата работа
Ей къде ги чувате тези работи бре?! Баси "ФОЛКА" стана тази тема.Ти пък къде тури чистачките до съединителите... та чак ти замазва?!Ей, по сериозно,... подобни с извинение ТЪПИ постове ще ги трия!!! Човекът ти поставя конкретен въпрос за съединител ти къде отиде...."ПРОЧЕТОХ", "ЧУХ", "ЕДНА ЖЕНА МИ КАЗА", "НА ВУЙНА СТРИНКАТА НА МЪЖА И СВАКОТО СЕ ПРОИЗНЕСЕ"!!! Не става дума за "криви рамене", става дума за съединител!
Какво ще кажете за Италиански съединител MecArm? Ще притриса ли скоро след като го сложа? Да не се наложи след лятото пак да го сменям?Цената на комплекта е 125 лв. А по отделно:65 притискателя,47 феродовия диск,13 аксиалния лагер;това в магазина на ЕВРО 07 в Русе
Интересното тука е, че същият съединител в магазин евро 007 в софия струва точно 100лв. пълен комплект...25% не са малко.Иначе имаше във форума един колега беше сменил такъв и каза, че 7-8000км. нямал проблем, но това все пак са малко км.Невярвам да има разлика в качеството между Мекарм, Пантер и ГСТ например, сите са италиански и най-вероятно от един дол дренки.То и на мен ми предстои смяна и няма да слагам Валео за 240лв., а някой от горепосочените, от 100.
сега последно някой кара ли с МекАрм и как се чувства потеглянето?
аз карам с такъв комплект на уното 10 хил съм минал някъде нямам проблеми педала е много мек отделя се нормално не притириса, но все пак 10 хил е малко за обективно мнение, а и уното ми е само 45 кс
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар