pi4_s_bravo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От 5W 40 към 10W 40 за турбо дизелов двигател?
Collapse
X
-
Да съм писал някога непроверени неща за пръсточесане?naskobg написа:Интересна логика. Я да кара без масло по-добре. :Dкроко61 написа:Колега пиша за последно в темата за да съм в тон.Дръж маслото около и под минимума и ще редуцираш учудващо доливанетоУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
На тебе нормален ли ти се струва тоя съвет дето даде? Или изхождаш от това че като няма масло няма да го гори, то си прав ама като блокира мотора съвсем ще спре да гори и масло и нафта и всичко друго ,щото просто няма да се движи тая кола.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Нивото на маслото може да е и под минимума, без да страда мотора. Щом помпата вдига налягане, всичко се маже нормално. До автора - може спокойно да караш с 10W40, ако не ползваш максималните възможности на мотора, инак казано - ако си спокоен карач.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Въпреки желанието на автора за заключване на темата аз имам въпрос.Правена ли е проверка на турбопътищата за омасляване.Чистия двигател не гарантира изправност на турбото.Турбото няма живот колкото двигателя .Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
На мен ми се струва нормален щото на всичките си коли до сега съм го правил-ще си чешем ли........за повече от 600 000км примерно или да вадим формулите с лапи на клавиатурата? И до сега мой мотор не съм отварял-щото не е имало нужда!pi4_s_bravo написа:На тебе нормален ли ти се струва тоя съвет дето даде? Или изхождаш от това че като няма масло няма да го гори, то си прав ама като блокира мотора съвсем ще спре да гори и масло и нафта и всичко друго ,щото просто няма да се движи тая кола.Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
И отново имаме участник с глава където трябва!muns61 написа:Нивото на маслото може да е и под минимума, без да страда мотора. Щом помпата вдига налягане, всичко се маже нормално. До автора - може спокойно да караш с 10W40, ако не ползваш максималните възможности на мотора, инак казано - ако си спокоен карач.Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Принципно е така. Но проблема е другаде. Една от всички функции на маслото е т.нар. детергентна или миеща. Ако приемем, че двигателя генерира едно и също количество боклуци, които трябва да бъдат отмити от маслото, то в по-малкото количество масло ще има по-голяма плътност на замърсителите, отколкото в по-голямото количество масло. Следователно по-малкото като количество масло ще губи свойствата си по-бързо, защото и ще циркулира по-учестено през системата.muns61 написа:Нивото на маслото може да е и под минимума, без да страда мотора. Щом помпата вдига налягане, всичко се маже нормално. До автора - може спокойно да караш с 10W40, ако не ползваш максималните възможности на мотора, инак казано - ако си спокоен карач.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Смесвай смело, няма абсолютно никакъв проблем.patrik212 написа:Могa ли дa ползвaм темaтa зa един бърз въпрос? Сипaл съм мaсло селения 5в40. Тaвъпрос ми е дaли могa дa долея пaк 5 в 40 но нa друг производител? Стaвa въпрос зa стило 1.9 жтд. Че утре ще пътувaм и нямa когa дa го сменям.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Snake, не знам дали си го проверил, но ще разкажа. Картерната вентилация! Много чест виновник за огромни разходи на масло. Направи и пълна проверка, ако вече не си го направил. Скоро един Хюндай беше останал без капка масло в картера и виновника беше един глупав клапан от тази система. Тя е и причината при по-ниски нива на маслото в картера, разхода на масло да намалява. Т.е. когато причината е в нея.Поздрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
[quote="Danchojn"]Snake, не знам дали си го проверил, но ще разкажа. Картерната вентилация! Много чест виновник за огромни разходи на масло. Направи и пълна проверка, ако вече не си го направил. Скоро един Хюндай беше останал без капка масло в картера и виновника беше един глупав клапан от тази система. Тя е и причината при по-ниски нива на маслото в картера, разхода на масло да намалява. Т.е. когато причината е в нея.Поздрави. Така е!
Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар