Здравейте, Пунто 1.1 МК1На колко минати километра да сменям ангренажен ремък? Може да е лаишки въпрос, но не открих точен отговор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На колко километра се сменя ангренажен ремък?
Collapse
X
-
И един друг приятел с Брава така смяташе, преди да я бракува след скъсан ремък на 70 хил. км. Заводските части драстично се различават от монтираните в последствие, независимо от това колко "реномирани са марките. Моето правило, което стриктно следва до момента е 50 хил. км или 5 години ( второто не съм го постигал).kal0yanch40 написа:А аз смятам, че и 80 да се кара, няма проблем. Заводски даже 120 дават.
Коментар
-
Прав си аз спазих заводските предписания втория път когато сменях ремъка и го смених на 124хил.км малко прехвърлих :D Ремъка беше в задоволително състояние и още виси на един перон в гаража заедно с ролките , ей така за оглед на невярващите. Между 70 и 124хил.км. няколко пъти съм отварял ангренажния камак за преглед на състоянието. Интересното е че ролките нямат никакъв шум , на едната пише INA а на другата прочетох Полша. Ремъка има малки ситни пукнатини по външната част но за най-голямо учудване зъбите за в перфектно състояние , даже като ги наложа върху ангренажното колело са плътни и няма хлабина.kal0yanch40 написа:А аз смятам, че и 80 да се кара, няма проблем. Заводски даже 120 дават.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Средно качество части ще издържат поне 60 хиляди. От много неща зависи колко ще изкара. На 100 хиляди съм вадил ремък, който беше неразличим от нов. Само надписите му ги нямаше. Ама тия 100 хиляди се направиха за две години и малко. След 5 години обаче е нормално да е нацепен. Озонът си му разказва играта бавно и необратимо, ако ще изобщо да не е каран.Това е главният фактор за стареенето на гумените части. Няма спасение от него.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар