Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за акумулатор - Fiat Tipo 1.4 карбуратор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за акумулатор - Fiat Tipo 1.4 карбуратор.

    Първо да се извиня, ако съм объркал раздела с авто-електрониката. Но все пак мисля, че е си е консуматив. Та по въпроса. Tipo-to ми е със 60Ah Topla Energy червен обслужваем. Сега го зареждам на зарядното и ще го видя утре сутринта. Обаче от поглед с фенерче - оловната решетка е започнала да се разпада. На акумулатора пише Ca/Ca EN 510A. Чудя се с какъв да го сменявам евентуално и като пари. Значи аз мисля и да я продавам тая-другата година и не мисля да се изхвърлям.Гледам в BauMax - пак Topla 45Ah - 80 лева /// 55 Ah - 100 лева, като имам две години гаранция и ще си върна стария някъде да му взема едно десетаче.Гледам в Mr.Bricolada - Extra Start - 45 Ah - 80 лева /// 50 Ah - 90 лева, като и тук са две години гаранция и си взимам 10 лева за стария.От T&N car ми предлагат някакви Star Line, били втора серия на Варта, ама нищо не намерих за тях - 90 лева - 55 Ah или там 56 или 54 нещо такова, 60 Ah - 98 лева, като тази цена е с 30% отстъпка. Стария ще си го върна някъде другаде...И от едно тука люлинско квартално магазинче, познат - дава за 75 лева 44 Ah Auto Plus, като му давам стария.Проблем с мястото няма, тъй като 60Ah седи на стойката и отделно има поне още 2-3 пръста разстояние.Аз лично съм се спрял на Topla 55 Ah, ще си върна стария и ще ми стъпи на 90 лева горе-долу.А пък ми развиваха една теория по-между другото, че алтернатора зареждал до 45-50Ah, нагоре акумулатор нямало смисъл.Надявам се да ми дадете и Вие акъл.Благодаря предварително! Успешна Нова Година на всички! Лека!
    Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

    Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

    #2
    Моя съвет е да оставиш настрана това,че ще продаваш колата "скоро".Някога доста се разтяга във времето това "скоро".Ако си доволен от този досега вземи си пак такъв.Горе долу на всички цената е подобна +/- 10лв. така,че не си струва експеримента.Аз лично съм с български ослужваем Искра 62А и сега февруари му изтича 2 годишната гаранция.Взех такъв,защото беше най на оферта тогава от 60 амперовите(бях си наумил да не е по-малък от 60А-не знам защо ),а и преди това имах 2 от тази марка-единия го наследих и изкара като цяло 8 години с културно обслужване,а втория си го купих нов и добута едва 4 с почти нулево обслужване и на автомобил с невероятно вариращо напрежение,което пак е добре.Сега тоя го следя редовно и ако изкара 4-5 години ще е съм доволен.Единствено ми се струва,че е добре да е около 55-60А не за друго ами заради по-високия стартов ток,който имат тези акумулатори,което зимата в студа е доста важно.45A ми се струва малко малък и аз не бих взел.Според мен правилно си се насочил към 55А Топла- и аз бих взел него
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар

    Working...
    X