Накратко - с помощ и от мен - резултата е че леко неравното чело на главата, където ляга запалителната свещ, - сега е по-неравно от преди.Знаете ли в Пд човек, който може да оправи челото без да иска сваляне на глава на ’лесния’ 1.6 16V ?Или препоръчайте някакъв инструмент за свършване на работата.Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.- опитано е с допълнителна откалена медна дихтунга - не става - сега си имам ’отпечатък’ на повреденото чело.- свеща се завива без проблем и се затяга ’до скъсване’ без проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО - съвет за повредено чело на бензинова свещ - духа
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Re: СПЕШНО
И на мен първо това ми идва на ум. Като тези за чешмите. За челосване на мястото на контакт.И какво направи за да стигнеш до това дередже, ако смея да попитам? Един вид - не правете като мен. Ако ти се говори, де.Съжалявам. Не мога да помогна. Нямам опит с това.Уп. Нещо ми хрумна - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=105896Не знам...С подходящ инструмент...u_bo написа:Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
-
u_bo
Re: СПЕШНО
точно с тези за чешмите стигнах до по-голямо изпускане на налягане от предиlhristov написа:И на мен първо това ми идва на ум. Като тези за чешмите. За челосване на мястото на контакт.И какво направи за да стигнеш до това дередже, ако смея да попитам? Един вид - не правете като мен. Ако ти се говори, де.Съжалявам. Не мога да помогна. Нямам опит с това.Уп. Нещо ми хрумна - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=105896Не знам...С подходящ инструмент...u_bo написа:Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.
Коментар
-
Според мен, там не трябва да се работи с едър абразивен инструмент. Какво бих направил аз. Подходящ болт или шпилка го прерязвам, правя му канал за права отверка и го навивам в резбата на свеща. Да остане 0.5мм под ръба например. След това на подходящ инструмент, но ще трябва и стругар, залепвам шкурка. Инструмента трябва да е от едната страна с диаметара, който ще се шлайфа, а от другата да може да се стегне в бормашина. След това, инструмента монтиран в бормашината се поставя в леглото на свеща, така че да легне , без да е крива. С импулсни пускания на бормашината се шлайфа идеално, но трябва много да се внимава. В долния край инструмента, трябва да влиза почти плътно в гнездото, за да не може да избяга твърде много. Правил съм го и става. С никакви фрезови инструменти там не трябва да се манипулира. Трябва метод с повечко обороти и малко отнемане, иначе лошо. Друг вариант. Има лепила - така наречените течни стомани. Една медна шайба между свеща и главата. Лепилото между шайбата и главата, за да запълни неравността. СТягаш с 25Nm свеща и според мен ще стане и така, но трябва да се прецени къде вече ще е позицията на искрата в цилиндъра. Това е важно.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ми казват ,че е от недобре затегната свещ. Двигателя работеше перфектно,нямах ядове със палене и ускорение. Спирам да заредя ,тръгвам и след 100 метра почна да работи на 3 цилиндъра,гасих,палих,пак не иска. Дойде колега от форума ,свалихме капака над бобините и бобината на 3 цилиндър беше със счупени крачета ,свещта беше се ударила в нея и я беше строшила. Пуснахме друга свещ и си влезе като у дома. Обадих се на приятел в сервиз,обясних му какво е станало и ме успокои ,че не е голяма беля. На другият ден ме изтегли при стругаря,нарязаха втулка,после нови свещи и бобина и пак на пътя.Операцията е от този тип-http://www.peachparts.com/Wikka/OM606BrokenGlowPlugТук предлагат едни ремонтни комплекти,дано свършат работа-ЛИНК
Коментар
-
Всяка една запалителна свещ, не уплътнява с резбата а там където е дифтунга на свеща. В случая проблема е точно там - където ляга дифтунга на свеща, главата има "язва". Подобен проблем съм срещал и при дизеловите разпръсквачи с директно впръскване. Гадно място за оправяне. Това се получава от неправилно затягане, затягане без да са изчистени мизериите в леглата и т.н.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
u_bo
Тоя комплект на ФОРС не става, защото не влиза в леглото на 1.6 - идва голяма главата на метчика.
Коментар
-
http://prodavalnik.com/prodavam-remo...-i17521523Не че правя рекламаа, просто това е първата стреница в gooogle като написах "ремонтен комплект за резба за свещи"_/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар