Здравейте колеги, съединителя на темпрата отделя много отгоре и искам да го смъкна малко.Малко тъп въпрос, ама на къде трябва да въртя гайката на жилото, за да смъкна прага на отделяне?
Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител Tempra 1.6
Collapse
X
-
Re: Съединител Tempra 1.6
Посока развиване т.е. обратно на часовниковата стрелка.zubracha написа:Здравейте колеги, съединителя на темпрата отделя много отгоре и искам да го смъкна малко.Малко тъп въпрос, ама на къде трябва да въртя гайката на жилото, за да смъкна прага на отделяне?
Поздрави!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Смъкнах го малко, и вече се убедих че е заминал, на 2-ра скорост все едно форсирам на празен ход...За сега съм се спрял на две марки Valeo и LUK, тъй като са на еднакви цени.Интересува ме обаче как да разпозная дали не са ментета?! Търсех в доста онлайн магазини, като в някой от тях цените са сравнително по-ниски, дали това не е признак, че са ментета?комплект Valeo :axm-auto - 187лв.drive.bg - 130лв.Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!
Коментар
-
По табло при мен беше на 135000 и двата диска бяха мн зле. Смених целия комплект. Половината от тея 135000 са навъртяни от мен.Сега пак съм за смяна на съединител- вие аксиален лагер. Минал съм 84000 км.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Колата я взех на100000 по километраж,аз съм и навъртял 100000 х. Предимно в София градско,за тези километри съм сменил два феродови ,единия скоро след като я взех, другия към 70000 навъртяни от мен.Притискателният беше valeo и след разглобяване и преглед от мен лично съм си го монтирал пак.Да отбележа че не съм я карал много с буксуващ съединител т.е.след пробуксуване съм сменял феродов и лагер веднага .Смените съм си ги правил аз и гарантирам написаното.Колата я продадох преди 2,5г и тя и в момента се кара.П.П. Може и късмет да е , но такива изказвания че точно притискателния на Фиат е много зле нещо не ги разбирамСъщия е като на всички останали марки.ivel написа:така съм съгласен,ама 200 000 да изкара притискател и да е добре просто няма как да стане.както писах на други коли може,но при фиата-не
Коментар
-
Това е най-веселото изказване,кола от Италия някой да и сменя съединител малко преди да я продаде.От къде си сигурен за наблюдението ми върху други марки? И много ми е интересно как правите диагностика от разстояние.То по тая логика дай да сменя направо и двигателя че те фиатовите нали ги знаете :P Само съм предложил вариант в който да не се набутва излишно за кола с която няма да върти милиони километри.Или казано по друг начин да не набива пари в нещо дето ще изкара повече от колата. А наблюденията ги имам от работа в сервиз.Може да са скромни,ама за това което пишеш ще трябва да положиш повече усилия за да ме убедиш.ivel написа:без да имаш наблюдения и то върху други марки не пиши глупости,а при теб просто колата си я взел със сменен съединител преди 30 000км да кажем.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар