А моята пробка не беше с имбус, а с торкс Т-50
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не мога да си отвия пробката на картера
Collapse
X
-
То май на 1.9 JTD всички са такива, но като няма подходящ ключ ги развивам с 8мм шестограм. Явно и някой преди мен го е правил и на двете коли и вече от торкса нищо не е останало, но си се развиват с шестограма. Може би някой ден ще си купя две нови и ще ги сменя, не са скъпи, но трябва през Интернет да ги взимам, че при нас няма.Airfan написа:А моята пробка не беше с имбус, а с торкс Т-50Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
При мен игра бормашината.. пробката отначало се заобли.. после свалих целия картер, с флекса направих пробката квадратна и я стегнах на менгемето и се пробвах да въртя картера.. е няма отвиване. Пробката е заварена, така че можеше и да я откъртя, затова бормашината и те така.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Всъщност не е задължително, едно време изпускателните колектори на ескорта ги свалях само със спирачна течност, че ако сутринта си ги почистил вечерта вече са ръждясалиnsn написа:помогнало ти е внушението,нищо другоslav4o_vt написа:Моята пробка на бравото първия път като сменях маслото не се развиваше. Налях спирачна течност в една капачка от масло и я подпях с едно дървено трупче да накисва пробката. Помогна.
Приемаме факта че неговия картер е стоманен, а не алуминиев като нашите и се оказва че спирачната течност помага.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
След като я направих на квадрат, с 1м тръба не се разви.Щяха са се счупят заварките и да стане "бела"ivel написа:ехеее,какво си правил,бе човек,заради една пробка цял картер долу.аз бих им заварил с цеото един къс болт и ще се развие за има-няма 5 минути
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Банков ти си на всяка манджа меродия-а сега ми обясни КАК ще влезе спирачна течност в резбата на пробката при това положение(потопена в чаша със спирачна течност)не казвам че спирачната течност не помага(при отвиване на гайки)но при пробката повярвай ми никакви пръскала и тем подобни не помагатS_BANKOV написа:Всъщност не е задължително, едно време изпускателните колектори на ескорта ги свалях само със спирачна течност, че ако сутринта си ги почистил вечерта вече са ръждясалиnsn написа:помогнало ти е внушението,нищо другоslav4o_vt написа:Моята пробка на бравото първия път като сменях маслото не се развиваше. Налях спирачна течност в една капачка от масло и я подпях с едно дървено трупче да накисва пробката. Помогна.
Приемаме факта че неговия картер е стоманен, а не алуминиев като нашите и се оказва че спирачната течност помага.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
А бе момци вие като,че ли сте затягали гайките на мостовете на Витиня.Пробките не се стягат толкова силно,там се налага не еднократно да се отвива и завива.Хубаво е да се сменя и медния пръстен на пробката,а някой и го нагряват да омекне за по добро уплътняване.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар