Колеги ,дава ми тези грешки :P0300 misfires detectedP0301 cylinder misfiresГрешките ги дава сега сутрин като е студено и когато колата превключи на метан.На бензин не ми я дава тая грешка .Загрее ли колата 10-15 мин спира да я изписва.Видях в чичо Гугъл чеозначава че някой от цилиндрите не може да запали.Опасно ли е така да карам ,когато ми даде грешката и докато колата загреее 10мин и спре да я дава ? Явно е нещо от метана и студа.С метанова инжекция съм а колата е Стило 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка P0300 misfires detected
Collapse
X
-
Колата е с монтирана в Италия метанова инжекция .Не ми се кара по български мастори ,най-много да е развалят нацяло.ЧУвал съм за кви ли не пишман историиpi4_s_bravo написа:Имаш детонации в някой цилиндър (може и да са повече от един) , получава се като не е настроена газовата както трябва.
Колата работеше перфектно лятото а и сега когато е над 10 градуса.Проблема е под тея температури докато загрее.Какво може да стане ако я карам така ?
Коментар
-
Аз познавам човек, който има сервиз за газови уредби и от когото си купих Мареата, та той ми каза така - Когато свещите вече не работят както трябва, е възможно, да се получиват такива детонации и гърмежи в колектора. За това пробвай да смениш свещите, ако не си ги сменял скоро, вероятно ще има ефект, според менFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Детонации се получават от бедна смес и тогава се получава ефекта на "ацетиленова горелка" , сместа гори с по-висока температура и може да прегори я някой клапан я бутало. Принципно бедната смес е едно от най-лошите неща за мотора. Аз бих отишъл в най-скоро време да ми настроят уредбата че така нищо добро няма да се случи.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Това с детонациите в цилиндъра са пълни глупости,метана не детонира прочетете малко. Тези детонации които са в колектора се получават само при газова уредба при ГИ ги няма,и това също е просто за обяснение.Иначе грешка misfire означава липса на запалване самото име говори достатъчно. Аз бих започнал със смяна на свещи и като се има в предвид че по документи препоръчват смяна на 10000км.Иначе последствията от такава работа са влошаване и работата и на бензин защото това ще повлияе на самоадаптацията на бензиновия компютър.
Коментар
-
Ти знаеш ли какво всъщност е детонация и от какво се получава, за Air-Fuel Ratio и неконтролираното запалване заради неговото нарушаване ? А че точно на повечето коли с газови уредби ,които не са настроени правилно имат точно тоя проблем и то понякога на 3 от 4 цилиндъра ако се е постарал газаджията да Не я настрои. И къде точно се препоръчва смяна на свещи на 10000км , за пръв път чувам за такава цифра при нашите коли?!kiriluz1 написа:Това с детонациите в цилиндъра са пълни глупости,метана не детонира прочетете малко. Тези детонации които са в колектора се получават само при газова уредба при ГИ ги няма,и това също е просто за обяснение.Иначе грешка misfire означава липса на запалване самото име говори достатъчно. Аз бих започнал със смяна на свещи и като се има в предвид че по документи препоръчват смяна на 10000км.Иначе последствията от такава работа са влошаване и работата и на бензин защото това ще повлияе на самоадаптацията на бензиновия компютър.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Малко съм учил ДВГ, метана и пропанбутана имат чудното свойство да горят бавно,затова при метан задължително ,а при пропан бутан препоръчително се слага аванспроцесор.Детонация при бензина всъщност е изгаряне с 40 пъти по висока скорост,при предишните две горива това е невъзможно.А иначе този двигател има детонационен датчик и дори на бензин не детонира.Ти говориш за нещо съвсем различно което няма нищо общо с грешката при колегата,а именнодетонации във всмукателният колектор.Мога и за това да ти обясня защо при ГИ е невъзможно да ги има ,но то е просто за разбиране. Имам цялата документация за колата в ел вид итам в таблица е дадено кое кога се сменя ако държиш ще ровя да ти го открия,а се налага заради вида на запалителната система,и ако не искаш да сменяш гръмнали бобини.pi4_s_bravo написа:Ти знаеш ли какво всъщност е детонация и от какво се получава, за Air-Fuel Ratio и неконтролираното запалване заради неговото нарушаване ? А че точно на повечето коли с газови уредби ,които не са настроени правилно имат точно тоя проблем и то понякога на 3 от 4 цилиндъра ако се е постарал газаджията да Не я настрои. И къде точно се препоръчва смяна на свещи на 10000км , за пръв път чувам за такава цифра при нашите коли?!kiriluz1 написа:Това с детонациите в цилиндъра са пълни глупости,метана не детонира прочетете малко. Тези детонации които са в колектора се получават само при газова уредба при ГИ ги няма,и това също е просто за обяснение.Иначе грешка misfire означава липса на запалване самото име говори достатъчно. Аз бих започнал със смяна на свещи и като се има в предвид че по документи препоръчват смяна на 10000км.Иначе последствията от такава работа са влошаване и работата и на бензин защото това ще повлияе на самоадаптацията на бензиновия компютър.
Коментар
-
Сложих нови свещи /NGK BKR5EZ/ но не е от тях ,макар че колата работи малко по добре сега като че ли.На бензин нямам никакви проблеми ,но включи ли на метан почва да дава тая грешка и колата почва да хълца и няма тяга.Минавам на бензин спира да я изписва.Като загрее колата 10мин и температурата иде до средата стрелката пускам на метан и си върви без грешки.Май трябва да се настрои да пуска повече метан или нещо от сорта но смятам да не ходя по пишман майстори да не ми я прееб*т.Ще карам още 3месеца така/бензин и като загрее метан/ докато се затоплиСмятам да пробвам също и да зареда 2-3 пъти от различни метан станции да не е нещо и от самия метан
,до ся си зареждах само от едно място
Коментар
-
Стига сте заблуждавали човека ,и как ще има нарушение в реда на запалването само на метан,ето тук пише ясно какво означава тази грешка и как се лекува.http://www.obd-codes.com/p0300FGRC написа:Р0300.Тая грешка обикновенно показва нарушение в реда на запалването.Търси проблема в първи цилиндър.
Коментар
-
И аз се извинявам за тона, но по нагоре чевека е написал че грешката я има само на метан и то когато е студена.Почти съм сигурен че ще му се наложи да смени газови инжектори,или ако ГИ има опция подгряване на инжектори и не е включена да я включат.Тя представлява редуване на определен брой цикли с бенз. инжектори,защото на газовите им трябва време да заработят нормално. Затова като загрее мотора няма проблемFGRC написа:Да приемам забележката,грешката е моя.Това е прекъсване в запалването.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар