Дидо,според мен Явор е прав.След Капата няма да ти е толкова интересно в Либрата.Още повече и по тесния багажник.Мятай се на една 166-ца.Красива кола и сходна с Капата.И интериора е много впечатляващ.Лично мнение и съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сравнение на Либра и Форд Мондео ?
Collapse
X
-
166-цата, показана от Явор кърти мивки, обаче подозирам, че Дидо търси по- евтина кола... Тези Мондеота и Либри струват по 2500-3000лв, а тая Алфа е 5500
Лично аз ако ще давам толкова мангизи ще взема истински, доказал здравината си автомобил, защото за разстояния от 400 до 1000км си трябва надеждна машина, а разхода от 2 литра в повече се избива от по - редките посещения в сервиза. Ето някои "извънградски автомобила" на подобни цени, които ми хващат окото на първо четене:6E 320 CDIS80Не виждам с какво 166-цата превъзхожда горепосочените, освен, безспорно, с дизайна си, който е пословичен за италианките... Ако става въпрос за кола за 3 бона по - добре карай Капата
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Ше цитирам Чаавето "Преди месец и половина когато си пуснах моята за продажба и в същото време аз обикалях пазарите да си търся нов автомобил, гледах и либрите, всичките бяха пълна трагедия. Първия човек който се обади и дойде да огледа моята я отнесе на момента без никакви пазарлъци а цената беше 4600. Перфектна под 4200 според мен няма, освен ако някой не си търси балъци"И аз съм се нагледал на кочини за по 2500 - 3000 лева...msotiroff написа:Тези Мондеота и Либри струват по 2500-3000лв, а тая Алфа е 5500
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Тази Капа няма как да я карам, щото най-близката метан станция ми е на 80 км, при това не винаги работи. А да тръгна сега да слагам и пропан-бутан, на тая стара кола...Бюджетът не е кой знае колко ограничен, но колкото по-малко, толкова по-добре.Иначе колата, която заглеждам е по-скъпа от алфата, показана от Явор. Аз затова си търся по-евтин вариант, щото хем ме сърби, хем ме боли. Искам по-нова кола, ама не ми се дават толкоз много пари.Ще видим. Има още време.
Коментар
-
Мише, ето моите мисли относно предложените от теб коли:1. Всички са хубави.2. Маздата е по малка, по нисък клас, отговаря на 156 като размери и возия. Много скъпа поддръжка. 3. Е класата показана е морално остарял модел, но да, все пак си е Мерцедес. За това спор няма. И возия и вървеж има. Откъм разход не е особено скромна. 4. Волвото е интересен параход, ама ако трябва да предпочитам между него и Алфата.. То и Волво трябва да си си техен фен, особено откато станаха китайска марка. Аз лично никога не съм харесвал как са издялани от цяло блокче дърво и то с топора. Лично мен само Маздата би ме накарала да сравнявами да се замисля. Което ми говори ле съм започнал да ставам сектант... Хихихи
Но и след като знам какъв е фаворита на Дидо съм спокоен, че няма да избяга от сектата
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Както във всяка тема от подобен род, всеки си пробутва личните желания, без да го интересува, че човека пита Монди или Либра. За Мазната, освен че гние, освен, че има супер лоша шумоизолация, има здраво окачване и кофти дизелов двг. На този Мергел дали успяха да се преборят с гнието на модела, като е след някоя си година?И какво, аз да сменям ли Либрата, понеже не е достатъчно надеждна да мине 400-1000 км, че и на мен ми се случва така да правя по едни 1500 за 2 дни понякога? И да разкарам Бравото, което за над 120 000, повечето минати на точно такъв порядък от преходи и не ме остави нито веднъж никъде, както си е ненадеждно :DLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ето ви сектантско мнение от мен - престъпление е да се дават пари за друга дизелова кола в класа на Либра от същите години, понеже със сигурност ще са повече (парите), а полученото ще е по-малко (казвам го от позицията на човек каращ по 35-40 хил. годишно и каращ ІІ-ра поред Либра).Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
2,4 става само за чуден донор за засилване на 1.9tyson написа:Дидо, 1.9 в Либра би имало смисъл да вземеш, ако караш повече градско. Ако ще я караш толкова навън, 2,4 е магистралния бегач. Разтоварено работи при високи скорости и няма литър литър разлика с 1,9 извън града, подчертавам го.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
За 200-300 левчета си решаваш проблема, докато при новозакупената кола разходите ще бъдат няколко пъти по толкова за същия келепирImmortal написа:А да тръгна сега да слагам и пропан-бутан, на тая стара кола...
Щом ти трябва само да те вози, не виждам защо да сменяш хубавата колица.
По темата, бих избрал либрата, ама при наличието на капа в добро състояние не си заслужава.Ти си решаваш
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ето колко гори ремапнато 1,9 ЖТД при стабилно каране на празен път...http://www.youtube.com/watch?v=oOlogL1PZXsАко искам да се хваля ще кажа, че е това, което виждате.Ама щото съм пич, ще ви кажа че борд компира лъже около кило на дълъг път. На градско лъже повече.Лъгането е заради ремапа - някой е забравил да му каже че е увеличена порцията на впръскване.Падал съм с много леко каране и празна кола на 4,4 по борд, надолу - никога. Фабрично я дават 4,9 ако не се лъжа. Ето ги и тях постигнати, но за много къса отсечка - само Хасково -Поповица - нулирана на извънградското вече и карана с ограниченията и без изпреварване:http://www.youtube.com/watch?v=_B55Ja4kXQEАма това е почти с попътен вятър и по нанадолнище
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Баща ми има въпросният Форд Мондео 2004 година е точно с Duratorg мотора 2.0 TDCI 16 клапана, мога да кажа, че не е толкова лош, лично аз не съм любител на марката, но съм го карал и ми харесва
Голямо предимство е че е с верига, засега проблеми не е съвдавал единствено му протече водната помпа, от Италия дойде с някакъв червен антифриз и му бяха върнали километража 70 000км. назад, обаче му намерих сервизните документи
Някой ако каже има ли начин да му се върне километража напред за да си показва толкова на колкото е да каже, как и къде става номера и колко долу горе излиза
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Абсолютно си прав. Очиларката е редко грозна до момента в който направиш първия преход от 5-600км с нея, тогава вече нито те интересува външния вид, нито разхода на гориво. И да - някои гният... Ми те масово се внасят от Германия и Австрия на НЕ ПО - МАЛКО от 7-800 000 км., а има и доста "коли-милионери". И Либрата ще изгние за толкова яздене, ако изобщо може да мине толкова км. Освен това ако гледаш внимателно няма как да купиш загниваща кола, а преход от 1300км изобщо не е показателен за надеждност "ако не те остави на пътя"... то пък искало да те остави Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Стария Бенц го продадох на 880 000 реални км. на две молдовчета дето са студенти в София, все още си пътуват по маршрута София-Кишинев-София и ми звънят да ми благодарят за прекрасния автомобил.Явка, прощавай, ама Волво S80 никак не е издяланоstyle34 написа:Мерцедеса е безумно грозен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
а Маздата я написах, за да не кажете, че давам само премиум марки за пример...Дидо, извинявай, че ти пооспамихме темата, ти си разумен мъж и вярвам, че ще вземеш тази, която ти е на сърцето, защото все пак кефа се купува с пари... И мисля, че вече е време да издадеш кой е фаворита, който криеш още от началото
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар