Съжелявам за глупавия въпрос но имам проблем с бензиновата помпа.Проблемът се състои в това че когато колата изгасне за гориво трябва да налея поне 50 лева за да подкачи.Оварях е неколкократно и стигнах до извода че в резервоара има поне 10-тина кила бенц.Та въпросът ми е ако приспособя едно маркучле от помпата до дъното на резервоара ще има ли проблем? браво 1.8 gtРедактирано заглавие.Моля прочети правилата на форума!Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензиновата помпа не подкачва при малко гориво
Collapse
X
-
Re: удачно ли е?
Най вероятно ти е спукан маркуча от помпата до фланеца на резервоара и просто го върти вътре. Като е повече успява да нахрани защото дупката се запушва от течността.Ама майката му е разглобяването.Освен това темата ти не е за тук - местя я!458italia написа:Съжелявам за глупавия въпрос но имам проблем с бензиновата помпа.Проблемът се състои в това че когато колата изгасне за гориво трябва да налея поне 50 лева за да подкачи.Оварях е неколкократно и стигнах до извода че в резервоара има поне 10-тина кила бенц.Та въпросът ми е ако приспособя едно маркучле от помпата до дъното на резервоара ще има ли проблем? браво 1.8 gtAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Re: Бензиновата помпа не подкачва при малко гориво
Въй недей това с маркуча да го правиш, колата подкачва и с 3литра, пробвал съм го многократно. Търси от къде смуче въздух, това е проблема или защо несе пълни кошницата.458italia написа:Съжелявам за глупавия въпрос но имам проблем с бензиновата помпа.Проблемът се състои в това че когато колата изгасне за гориво трябва да налея поне 50 лева за да подкачи.Оварях е неколкократно и стигнах до извода че в резервоара има поне 10-тина кила бенц.Та въпросът ми е ако приспособя едно маркучле от помпата до дъното на резервоара ще има ли проблем? браво 1.8 gt.....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Мисля, че проблема ти е това, което е написал Явор. Един допълнителен съвет: Не оставяй колата да гасне за гориво и отстрани проблема по-скоро, защото е възможно да ти се прецака помпата от дърпането на въздух... Това с маркучлето няма как да стане, защото там, от където смуче горивото ти завършва с цедка и си е енаправено на точно определено ниво.Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
Кола
В помпата има едно клапанче / да не връща гориво / да не би то да прави проблем http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74076 в случай разглобяването не е най удачен вариант щото не може да се зглоби
Коментар
-
И аз мисля, че е маркучето - изпитал съм го 2-3 пъти този проблем.И си мисля, че при мен се късаше защото ми се беше скапал регулатора на налягането на рейката, но не съм сигурен в последното твърдение. Факт е, че откакто смених регулатора, не съм имал проблем с помпата.Между другото някой да знае откъде може да се купи само това гофрирано маркуче?Че досега все си купувам цяла кошница само заради скъсано маркуче в нея.Слав написа:Смени гофрираното маркуче на помпата.Огледай го добре дори и да изглежда, че е здраво. Мога да се обзаложа, че е спукано точно то!
Коментар
-
И колко време ще издържи въпросната "обикновена прозрачна шлауха" потопена в резервоара с бензин, работеща на налягане 3 атмосфери и в агресивна среда?!? Няколко дни или няколко месеца - максимум!!!И всеки път като тръгнеш на дълъг път ще хвърляш боб, дали ще стигнеш или ще се налага да спираш и слагаш нова шлауха? И това в добрия случай!!! Не дай си боже да се скапе при изпреварване на някой камион или ТИР - не ми се мисли за последствията.....Не, мерси - това не е за мен!Моля, давайте само компетентни съвети - от такива няма нужда!!!И не подценявайте италианските конструктори и инженери на ФИАТ - сигурно е имало защо да го направят това маркуче гофрирано!Между другото - долната част на кошницата се потапя/изплува надолу/нагоре в зависимост от количеството гориво в резервоара - това е друга една причина въпросното маркуче да е гофрирано!Със сигурност има и други причини, но нека си кажат думата и инженерите по ДВГ!Mapu0o написа:Не е нужно да е гофрирано - може да е обикновена прозрачна шлауха, но диаметъра трябва да е точно същия.
Коментар
-
Обикновенната прозрачна шлаухка, ако е дебелостенна, ще издържи много повече от всеки бензиноустойчив маркуч предлагащ се по магазините в страната. Говоря за Гейтс, Семперит и т.н. И това че кошницата се движи в резервоара нагоре-надолу Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 изобщо не е вярно.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Ето резултата от супер-дупер-мега-хипер бензиноустойчив прозрачен шлаух - изкара точно 3 дни. Що се отнася до това дали има кошници с подвижни дъна - има, но не за да се плацикат съобразно нивото на бензина, а за да може кошницата винаги да е в най-ниската точка на резервоара - и при по-плитък, и при по-дълбок резервоарStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Колеги, истината е че един обикновен маслоустойчив/бензиноустойчив маркуч ще свърши идеално работа. Аз като съм сменял с най евтиния на типото преди 10 години и кво - още се движи с него. Най важнто е да го вземе не от магазин за авточасти, а от такъв за маркучи. Щото при авточастите са ментетата. В индустриалните магазини не продават ментета... Почти...Стига с тия интерпетации и философии... Вече няма тема, в която някой да не се сдерка с друг...Дайте съвет на момчето, ама като хората бре...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Е, аз моята кошница с помпата съм я сменял няколко пъти и знам, че е с подвижно дъно, като наистина подкрепям горното твърдение на sok1 - то е логичното.Иначе и аз съм пробвал да заменя гофрираното маркуче с бензиноустойчив маркуч, с прозрачна шлауха, с друг черен маркуч (с него изкара най-дълго, беше нещо като "пластмасов" маркуч за газ) - но общо взето, резултата с всички беше плачевен - изкарваха максимум 2-3 месеца. Пробвал съм с въпросните маркучета, защото за мен бензина е "резервно" гориво - основно карам на газ и мога да си позволя, ако ми се скапе бензиновата помпа да се прибера до в къщи без да ремонтирам на улицата. Почти във всички познати магазини съм питал продават ли само такова маркуче - за съжаление досега не съм намерил. А нова кошница комплект е ... мисля някъде над 200 лвП.С. Не желая да се заяждам с никого, просто изказвам собственото си мнение и се опитвам да дам читав съвет! А иначе всеки има глава на раменете и сам решава какво да прави с колата си.sok1 написа:Що се отнася до това дали има кошници с подвижни дъна - има, но не за да се плацикат съобразно нивото на бензина, а за да може кошницата винаги да е в най-ниската точка на резервоара - и при по-плитък, и при по-дълбок резервоар
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар