Значи какво стана, случи се и на мене белята да прегрея колиццата преди месец, точно големите горещини.Изгоря датчика и стигна 110 градуса
Та оттогава колата си лапа по малко водица и малко масълце,а и от динамиката и ускорението загуби
.И какво става вчера:отивам да мерим компресия, да знам дали само гарнитура или и сегменти, или и господ знае какво, щото ми писна само да ръмжи колата(появи се един много неприятен шум когато е на скорост "ръмжи" или пърпори леко, а на празен ход-не!) и да не върви и познайте какво показва кампресиометъра в сервиз Дунев-на 2-ри цилиндър 13, на всички останали 13,5, което за кола 92г. си е бомба.Държа да кажа че едва ли е от поява на масло в цилиндрите толкова висока компр. защото свещите са светлокафяви
а не черни.Та да си питам аз-дали само с гарнитура ще се оправи вървежа?Дали от нея шуми така когато работи на скорост?Поздрави и мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемче Типо
Collapse
X
-
здравей колега, според мен не барай мотора........щом не е смесено маслото, и водата, и компресията е добра хич не си мисли да отваряш мотора....проблема ти е другаде, да не говорим че нещо май имаш проблем със скоростната кутия. я опиши малко поо-точно кога и къде шуми., но според мен не пипай гарнитури, ако кажеш на майстор май я прегрях и само му сеира, веднага ще си намери работа и ще си намери от кого да смуче парици.........я обясни пак какво става с мотора.......дано да помогна поне със съветСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Значи мотора стана малко по-шумен когато е на скорост, но шума не е от скоростната кутия, по-скоро въпросът ми беше дали при заминала гарнитура(защото както казах мъжката си харчи вода и масло)е възможно понижаване на мощността и поява на по-висок шум при работа на скорост.Може ли да е заминала гарнитурата на колектора?А и при палене сутрин го има характерния бял пушек, което ме навежда на мисълта за заминала гарнитура на цилиндровия блок.А и компресията я мерихме на температура 60-70 градуса, ама майсторите в Дунев казаха че така или иначе почти нямало разлика дали е топла или студена и че ако компресията не е добра е нямало да измери 13.5 на топъл двигател.Та поне засега май сегменти няма да сменям, да не казвам голяма дума де.Та ако може някой да ми отговори поне на първо четене на въпросите ще има почерпка :PN.Y. State of Mind
Коментар
-
не е гарнитура......откога е така колата......смени си маслото....и сложи някоя добавка.....сигурен ли си че знаеш къде ти отива водата....има един момент че маслото може да си е загубило правилните характеристики като си го изпържил, все пак то си е изчислено да работи на определена температура.....освен това по-скоро ще замине някой основен или биелен лагер(заради шума който чуваш..ама не ми се вярва)......понеже да разбирам че си прегрял колата преди доста време....а ако беше гарнитура досега да е издухана докрай и да пушиш като комин, ако изобщо може да се движи колата
освен това ако е гарнитурата то ще ти загрява доста бързо и дори ще се опитва постоянно да се качва над максимума.......... и колко време работи мотора с висока температура ?и този шум не го разбирам дето се чува само когато е на скорост.....не съм чувал от гарнитура да шуми мотор когато е"на скорост" ако шуми когато е на скорост значи проблема е в скоростите, може би имаш предвид че когато ускоряваш и мотора става леко по-шумен.......еми това изглежда като проблем с изпускателната система, я адупчица, я мека връзка ....незнамтрябва да се огледа....все пак внимавай с майсторите те са хиени само чакат да разберат че не разбираш и ще отпорят колата и накрая като я сглобят ще имаш повече проблеми......
само при познат човекНЕ Е ОТ ГАРНИТУРАТА, ИСКАЙ ПОВЕЧЕ МНЕНИЯ НА РАЗЛИЧНИ ХОРА ДА СЛУШАТ ДА МЕРЯТ АМА ДА НЕ БАРАТ МНОГО, АКО ТРЯБВА И БОБ ДА ХВЪРЛЯТ-НЯКОЙ ТАКА МОГАТ САМО
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Може и това да е, за шума.....sachma написа:Само ли?И може ли и гарнитура на колектор?СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
като гледам как някой хора се палят, за всеки случай аз да ти се извиня.....нищо лично , или пък да оспорвам...просто това е моето мнениие, и си прав...по принцип това е основния проблем при загуба на охладителна течност, така е, просто за конкретния случай не мисля че е такахафе и със здраве, остана бирата от мен, заради начина ми на отговор но....важното е пиво да се лей .ve написа:Не казвам, че от гарнитурата на главата шуми мотора, а че е възможно от там да губи масло и антифриз.
..и да помогнем на sachma-та
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse

Коментар