Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да сваля левия фар за мъгла на Браво/а/Мареа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да сваля левия фар за мъгла на Браво/а/Мареа?

    Брава 1.9 JTD ’99, въпросът е зададен в заглавието и е напълно ясно, че нормалният начин за това - не работи. Причината - болтът, който държи декоративния пръстен - превърта в пластината си, а същото се случва и с двата болта, които държат самия фар за бронята. Идеята, като цяло, е да сменя лампата, която по някаква причина не свети, но изглежда здрава на външен изглед. Не мога да бръкна отдолу, отзад, защото пречи въздушния радиатор, а между него и самото фарче е пластмасовият въздуховод, който насочва въздушната струя от дупката в бронята към радиатора. Някой ако е разглобявал всичко в тази част - има ли начин да се бръкне отгоре някак, или там пък пречи бронята или някоя греда? Не ми се занимава да разглобя всичко (фар, ксенонов баласт, кутия за въздушен филтър, ала-бала) и накрая да открия, че няма начин отгоре.

    #2
    През подкалника няма ли начин? Не съм наясно с въздуховодите които имаш заради интеркулера, при мене на атмосферка бензин няма проблем от там ама при тебе...
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Няма, то е все едно дали бъркам отдолу през кората, която нямам, или откъм подкалника. Демек - пред подкалника е кухо, остава само въздушния радиатор напред, а пред него - фар за мъгла. Много е "нек’во ник’во"... Даже сега като излизам ще щракна едно клипче.

      Коментар


        #4
        Сваляш бронята. Само това е начина в твоя случай. И аз се мъчих от къде ли не, и накрая я свалих, отрязах всички стари болтове, и сложих нови с болт и гайка.
        Fiat Bravo 1.9 TD100

        Коментар


          #5
          На канал отдолу на бронята има достъп аз от там ги свалям .
          Fat Croma 1.9 16v multijet
          Ex..FIAT MAREA 1.8.16v HLX

          Коментар


            #6
            pet4o - не става, батка, днес беше на подемник и просто няма начин. Интеркулерът пречи. Ще се сваля броня, явно. Проблемът е, че болтовете, които държат бронята за калника - също са клеясали и превъртат в гайките си. Т.е. започва да се кърти откъм калника. Малко ме притеснява, че ако го разкъртя - дали ще мога да го сглобя нормално, или ще се наложи тенекеджия да се занимае със случая? Не можах да снимам клип, може би утре - снимки.

            Коментар


              #7
              Мда и това се лекува с нови болтове, но там вече се иска разглобяване на филтър, резервоар за течност чистачки, фарове, след това се изрязват старите отливки които служат за гайки,заедно с заялия в тях болт, най - лесно с мултишлайф или с най-малките ъглошлайфи, и след това се заменят с нови болтове. Няма нужда от тенекеджия. Просто там където режеш трябва да внимаваш да не нараниш много от боята на калника, и след това можеш да пръснеш с грунд на спрей, и ако искаш с цвят, близък до твоя, за да не се появи ръжда. Другия вариант, по-лесен, но по рисков е, да напънеш между калника и бронята с нещо плоско и здраво, но тогава можеш да счупиш и бронята и да изкривиш или ожулиш калника.
              Fiat Bravo 1.9 TD100

              Коментар


                #8
                А ако разпробиеш старите болтове на халогена? Така или иначе след това ще трябва да се сложат нови и в двата случая.Лошото е, че не съм имал зор да сменявам крушка на фаровете за мъгла на нито една Брава/о дето съм имал...а и да съм имал зор все тая, защото моите все са били бензинови (без една де) та не мога да съм много полезен с практически опит...П.П. Кума ми е с 1.9 ТД. Би трябвало батака да е същия и при него. В Събота или Неделя ще се опитам да погледна как седят нещата с халогена...
                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                Коментар


                  #9
                  За късмет - ще е с ТД75 :D (няма интеркулер)

                  Коментар


                    #10
                    Слав написа:
                    А ако разпробиеш старите болтове на халогена? Така или иначе след това ще трябва да се сложат нови и в двата случая
                    Като се разпробият халогена пак няма да може да излезе заради въздуховода към кулера, а от другата страна не знам какво има (при мен е маслен радиатор, но аз съм с ТД100). След това също няма как да сложи нови болтове, защото след разпробиването ще са се разрушили и тези пластини които ги държат ( подобни са на тези по цялото табло), и точно по тази причина споменах че трябват и гайки.
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар

                    Working...
                    X