Колеги здравейте, Имам няколко въпроса относно Фиат Стило 1.9ЖТД 115к.сСпрял съм се на такова заради ниския разход и що годе добрия вървеж, обаче преди да съм 100 % хлътнал искам да попитам за някои така "довършителни" неща, а именно:1. Има ли филтър за твърди частици или там както се казва дпф, фап .... ?2. ЕГР-а електронен ли е ? И ако да може ли да се затапи с ламаринка на входа на колектора (както правехме на Браво) ? Или може да се премахне изцяло ?3. Може ли да се мапне с Алфа-Н сетъп (да работи без дебитомер) ?4. Къде се намира Л-сондата ? Дали е на самия катализатор ?5. Кои са му слабите черти освен че скърцат пластмаси и окачването е направено от вафла Морена ?6. С каква турбина са 1749в (променлива геометрия или не) ? Това е което се сещам за сега...Моля само компетентни хора да ми отговарят. Ще ви бъда благодарен да ме посъветвате.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Закупуване на нова кола.
Collapse
X
-
ГЛУПОСТИ!Няма такова нещо.При цялото ми уважение, моля, колега ThE_PuNiSHeRThE_PuNiSHeR написа:На стилото не му скърцат пластмасите, а му тракат стъклата като са на определено положение.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
До 2005г. всички имат хроничен проблем с повдигачите на стъклата, ся ако някой преди теб ги е сменял или ремонтирал ....И преди някой да вземе да твърди, че само моето и на Пунишър стилата са така, да вземе да прочете сервизния бюлетин на ФИАТ.lhristov написа:ГЛУПОСТИ!Няма такова нещо.При цялото ми уважение, моля, колега ThE_PuNiSHeRThE_PuNiSHeR написа:На стилото не му скърцат пластмасите, а му тракат стъклата като са на определено положение.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
ФАП можеш да го избегнеш в колите до 2005г, даже не съм сигурен че изобщо го има на JTD 115, а електрическия ЕГР няма как да го избегнешBravo 1.9 JTD написа:Ще се оглеждам за нещо свястно спрял съм се на 115 коня дизел, задължително 2 врати.И все пак не разбрах кои имат ФАП и електронен ЕГР, за да бягам от тях. Не искам нито едно от двете. Благодаря.
.
Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Мерси колега.А електрически управлявания ЕГР, може ли да се запуши с ламарина като на обикновен такъв ?Или трябва първо да се премахне софтуерно и после да се премахне и хардуерно, било то цялостно премахване или само въпросното запушване ?Поздрави.tomsan написа:ФАП можеш да го избегнеш в колите до 2005г, даже не съм сигурен че изобщо го има на JTD 115, а електрическия ЕГР няма как да го избегнешBravo 1.9 JTD написа:Ще се оглеждам за нещо свястно спрял съм се на 115 коня дизел, задължително 2 врати.И все пак не разбрах кои имат ФАП и електронен ЕГР, за да бягам от тях. Не искам нито едно от двете. Благодаря.
.leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Супер, благода илко-гд, това ме интересуваше започвам търсенето. Имам диагностика цялостна на място си го закачам, другото което е искам да попитам дали евентуален неработещ дебитомер на Стило, може да се замести с такъв работещ от Браво.... Реално заменяеми ли са ?Благодаря.ilko-gd написа:Електрическият ЕГР можеш да го затапиш като другият, записва грешка но не свети лампата и не ти влиза в авариен режим. Можеш и софтуерно да го изтриеш.leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Съгласен съм че Алфата е класа над Стилото и наистина е за предпочитане пред него, дори и с 1.9 JTD 115коня мотора, вече колегата сам си решава.ivel написа:казвам моето мнение с което не ангажирам никой,но ако ще е така по-добре алфа 147 jtd 16v.поне е яка като дизайн и вътрешен интериор.какви сервизни бюлетини какви 5лв.в класациите за най-фалшивите коли са рено клио и фиат стило.новото браво е вече друга маяFiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар