Купих си скоро Брава1,6 16 V и след 200 км ми загря мотора при изкачване 3/4 от скалата без да е стигнал червения сектор. Спрях Беше хвърлило около 1,5 л антифриз от радиатора, Изчаках да изстине , долях . Запали трудно, все едно на два цилиндъра , а от ауспуха излизаше бял дим. Прибрах се на буксир. Трябва да е гарнитурата , нали? Затова въпросът ми е къде във Варна има добри майстори и колко може да струва това "удоволствие"?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добър майстор за Брава във Варна-гарнитура
Collapse
X
-
Човек, както го описваш си е уплътнителя на главата. Самата процедура по смяната не е нищо особено, и не е по-специфична от на другите популярни марки. Ако си имаш някой познат майстор отивай при него. Ако не, аз бях си правил преди няколко пъти колата в сервиза на Нисан, не е нищо особено но останах доволен от работата им.

-
Дадох я за ремонт в сервиза на Baxcar до затвора във Варна. Сметката бе следната:Гарнитура за главата - 66лв.две гарнитури за двете тела на разпр.валове - по 11=22смяна на масло Селения -4л и филтър -48 + 6= 5416 броя вложки за клапаните - по1,50=24 дали ги е сменил всичките не съм съвсем сигурен.30 лв за изправяне на главата (шлайф)Труд=150лвСума = 340 лвFIAT Brava 1,6 16 V
Коментар
-
Казха ми , че са я изправили с 0,14мм на друго място ( До "Тих труд" някъде фирма Кортек или нещо подобно) Това трябва да е на ЦПУ. По принцип става и на фреза, не на шлайф. 20 лв е изправянето. Като я отвориха гарнитурата беше продухана м/у 3 и 4 цил., а на 4-ти беше скъсана металната лайсна и беше се защипала на единия клапан. Така по принцип правели . Дават винаги за проверка, ако е прегрявана колата главата може да се изметне.me_to_u написа:Хм, незнам, защо са ти плайфали главата? Как я шлайфаха? Не са ти взели малко пари!FIAT Brava 1,6 16 V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар