Колеги имам някакъв проблем и ми е нужна вашата помощ да разбера откъде е.Сутрин при студен двигател колата силно рита при потегляне,прави го само когато е студена след известно време когато загрее се оправя.Интересно ми е дали не е от съединителя и колко струва един читав съединител за Браво 1.6 103 к.с.И още нещо-защо докато е студена от 1300 до 1100 оборота се държи много добре падат си плавно без тресене или нещо такова обаче от 1100 до 900 започва да тресе сякаш всеки момент ще изгасне става въпрос за празен ход естествено,стигне ли до 850-900 пак утихва и всичко се нормализира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дали е от съединителя?
Collapse
X
-
еми колега не ми стана много ясно какво точно обясняваш, ама ако е съединител ще тресе само при потегляне, като съединителя не би имал нищо общо с оборотите, може да тресе при износен притискател, и най вече при скъсани тампони на мотора......ако мотора работи неравномерно то проблема може би е другаде но не и в съединител.....може да е моторчето на празния ход, свещи, кабели, неточно газоразпределение....и един куп неща, но не и съединител.Ако е съединител, то може да притриса единствено при потегляне, без значение студена или топла е колатап.с.я обясни малко повече плиис. дано да можем да помогнем
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Моето браво прави същия номер - при потегляне сутрин рита все едно тръгваш на 3та и след 5 мин се оправя... Всички с които съм говорил по въпроса ме уверяват, че е съединител, тъй че скоро ще има смяна... Иначе съм питал в Нико-66 комплект съединител "марели" е малко под 100лв., но незнам колко е читавDrive Like HeLL To See HaveN
Коментар
-
Именно - в началните фази на умекване на пружините - докато не се разширят не могат да поемат вибрациите, а като загрее се нормализира ама може и да е от друго де - поне аз така съм си го обяснявал, щото и при мен прави така. А това 100 лв цена за съединител и притискател ли е или е без притискателния диск цената ? Къде е тоя Нико-66 - че да пробваме като ще сменяме дали да не му направим рекламация заедно на тоя "Марели" - кво стана - то се оказва, че италианските оригинални части са по-евтини от по-марковите им заместители, а ?NGD написа:Моето браво прави същия номер - при потегляне сутрин рита все едно тръгваш на 3та и след 5 мин се оправя... Всички с които съм говорил по въпроса ме уверяват, че е съединител, тъй че скоро ще има смяна... Иначе съм питал в Нико-66 комплект съединител "марели" е малко под 100лв., но незнам колко е читав
Коментар
-
Виж сега ясно е че оборотите и ритането в този случай нямат нищо общо просто ми е интересно,че само в този диапазон 1100-900 двигателя почва да тресе.Не играят равномерни са но двигателя тресе сякаш ще угасне всеки момент,подмине ли ги и всичко е о.к.А колкото до това ритане то е само при студен двигател и за малко докато позагрее-явно ще се сменя съединител.Сега се надявам че вече съм обяснил малко по-добре :Dphoenix написа:еми колега не ми стана много ясно какво точно обясняваш, ама ако е съединител ще тресе само при потегляне, като съединителя не би имал нищо общо с оборотите, може да тресе при износен притискател, и най вече при скъсани тампони на мотора......ако мотора работи неравномерно то проблема може би е другаде но не и в съединител.....може да е моторчето на празния ход, свещи, кабели, неточно газоразпределение....и един куп неща, но не и съединител.Ако е съединител, то може да притриса единствено при потегляне, без значение студена или топла е колатап.с.я обясни малко повече плиис. дано да можем да помогнем
Коментар
-
честно да ти кажа колега не съм много сигурен че е съединител за смяна....нооооо я кажи като тръгваш къде ти отделя съединителя, долу или горе.......нещо ми се струва друг проблема........що не минеш първо на една компютърна диагностика, все пак е 10-15лв. мисля че там ще се изяснят някой неща и няма да се окаже съединител....., ако все пак ти отделя горе значи съединителя е за смяна.Пиши къде ти отделя съединителяСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse


Коментар