Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Автомобили с T-Jet -технически въпроси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Автомобили с T-Jet -технически въпроси

    Здравейте колеги.Пуснах тази тема и във форума на Lancia. По принцип, пусната и тук, би трябвало да събере повече мнения, затова:Има някои технически неща, които ме интересуват относно Fiat и Lancia с T-Jet (в частност 1.4/150 к.с. версиите) двигатели, а именно:1) Съединителите, които се използват "нормални" ли са или с демпферен маховик?2) Има ли проблем с конвертирането на газ (LPG) или е като фордовксите, GDI и другите измислени двигатели?3) Турбината с променлива геометрия ли е (предполага да, но все пак да питам) и ако да - колко километра е средният й живот?4) Някакви скрити подводни камъни относно окачване, електроника и т.н. особено ако автомобила е 2-ра ръка5) Как са тези двигатели като еластичност, разход, поведение на пътя?6) Имат ли тези автомобили филтър за твърди частици?Изобщо ако някой има повечко личен опит, моля да го сподели тук. Рових се доста из интернет, но тъй като са сравнително новички, няма особено много информация по тези въпроси.Благодаря ви предварително
    Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty

    #2
    Едно приятелче е карало такъв автомобил (май беше браво, или гранде пунто... ще те излъжа) с този двигател - не е впечатлен. 150кс са колкото да ги напишат, че са толкова. А не е като да е амортизирано возилото - чистак нова си беше колата, от магазина. Повече не мога да кажа по въпроса.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      1. Бих се очудил ако не са - най-сигурно провери в ЕПЕР.2. Не, но не се доверявай на кой да е.3. Да, Божа работа.6. Дизеляците имат.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        1. Бих се очудил ако не са - най-сигурно провери в ЕПЕР.2. Не, но не се доверявай на кой да е.3. Да, Божа работа.6. Дизеляците имат.
        1. В ЕПЕР не съм гледал (съвсем забравих за него), но огледах в 1-2 електронни магазина за авточасти и там имаше даден обикновен съединител за тези двигатели. Не мога обаче да разчитам на 100% на това, тъй като за повечето съединители с демпферен маховик има стандартни алтернативи.2. И относно това пишеше, един казва "няма проблем", друг "тези двигатели са понапрегнати малко повече и трудно става гласенето на АГУ...", трети "не си и помисляй"3. Предполагаемо, след като стоков мотор 1.4 пък бил той и 16 клапанов изкарва мощност само с едно охлювче 150 к.с., но и затова не съм сигурен и питам6. Всички дизелаци имат такива, като някъде на запад това е опция, а по-новите се правят задължително с такива филтри. Лошото е, че масово има и по автомобилите с бензинови двигатели.
        Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty

        Коментар


          #5
          По точка 2 - правилна комбинация е :KME Diego G3 + OBD Adapter или по-новия KME NEVO PROнякакъв читав редукторинжектори - ХанаПо точка 6 - отново ЕПЕРЗа каква кола става дума ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            По точка 2 - правилна комбинация е :KME Diego G3 + OBD Adapter или по-новия KME NEVO PROнякакъв читав редукторинжектори - ХанаПо точка 6 - отново ЕПЕРЗа каква кола става дума ?
            по 6 - евентуално Fiat Bravo или ако има ресурс - Delta
            Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty

            Коментар


              #7
              Само между другото - не можах да намеря EPER с актуални данни. Последните са за предното поколение Bravo и Delta.
              Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty

              Коментар

              Working...
              X