Не знам дали е в правилата да давам линкове към обявите в мобиле.бг затова ще им напиша характеристиките тук.1.Фиат Стило 2002г 1.6 ,на метан ,нов внос -регистриран и с номера вече,метанов инжекцион BRC,4 врати,161к км. ---> цена 4200лв2.Фиат Пунто 1.2 газ,2001г,210к км, -- цена 3100лв /струва ми се че цената е бая височка ?!!/Ясно е че първия е доста по добър но търся и други мнения.Струват ли си колиците на тая цена,изобщо всякакви мнения са добри дошли понеже не съм карал досега италиански машини
Държа да е икономична и да не ми създава грижи,мразя да хода по майстори
Ще се кара може би повече извънградско из страната.Между другото се колебая и между един VW Lupo 1.4, 16V,2000г,газов инжекцион за 3300лв
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой от двата фиата да избера ?
Collapse
X
-
Ако ще е за извънградско - Стило, ама търси по-ново 2003-2004 че са с по-малко болежки. Пунто 2 не съм карал, но си е градска кола и със сигурност няма да ти е удобна като стилото.Щом ще пътуваш и извън страната, по-добре търси нещо на пропан. С метана постоянно ще трябва да зареждаш, а газта е по начесто и може да сложиш по-голяма бутилка.Няма проблем с линковете.Я погледни тези:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3ltlvp - тази е доста добра, с газ. инжекцион, но е с 2 врати.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3ltmgs"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Колега мерси за линковете,тая втората наистина е добра но аз търся нещо от Пловдив.И да е икономична,в смисъл газ или метан .Извън страната няма да пътувам с нея,по скоро из страната
Щом няма проблем ето ги обявитеhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...slink=3libkrи VW Lupohttp://prodavalnik.com/vw-lupo-1-4-16v-i27204831
Коментар
-
Извинявай, прочел съм го грешно, все пак е понеделник
На това стило ме притеснява годината, има доста изписано какви хронични ядове имат тези коли до 2004Но пък знам ли, ако ти хареса и й работи всичко, вземай я
Цената горе-долу е оправдана - съединител, метан, регистрации, винетки, граждански.Лупото акано, не го гледай
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Вместо да си купуваш от първите Стило-та с многото дефекти (поне според форумните митове и легенди) или Пунто 2 на космическа цена, защо не видиш Браво и Брава след 2000. Където 2001-2002 година там и 2000. За кой ли път ще изразя недоумението си, защо едно Пунто 2000-2001 струва повече от Браво/Брава от същия период, при положение, че е по-нисък клас?! Освен това от моя опит, бих казал, че Пунто 2 е доста по-ненадеждно от Браво/Брава. Ето това например изглежда добре http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3luumb , а има и доста обяви за Браво/Брава с 1.2 16V, което ще е още по-икономично. Сигурен съм, че и в Пловдив ще се намерят такива. Пунто 2 над 2500 не си заслужава, освен ако не е някое наточено HGT.
Коментар
-
Колега това е така, защото Пунто 2 е по-нов модел. В момента се намират за малко под 2000 що годе добри 1.2 бензин, а браво не е много по-евтино, що годе са на кантар. Докато преди Пунто 2 беше доста по-скъпо от Браво. И аз бих предпочел Bravo/a от последните. Настина пунтото е по-ненадеждно.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Много ми е интересно, какво имате предвид под "ненадеждно"? Щото и аз се бех засилил за пръчковите Браво/а, но попаднах на Пунто 2 през 2009г. от тогава са 4 години, минал съм 50000км, от които 37-8к на газ и единственото, което съм правил като ремонт, изключвайки консумативите е стартер(имаше нагар). За каква "надеждност" говорите не ми е ясно. Всичко е до екземпляр, километри и поддръжка.
Коментар
-
ok,какво ще кажете за тея двете Bravo/а тогаватази е по добра,но цената ще скокне .500лв за документи и 500лв една газова като и сложа ще иде 2800http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11364143903111794&f 1=details&slink=3m02ikтоя дизелак пък е обслужен + има всички документи и ще ми легне само 1800 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3m0742
Коментар
-
Примерно, че бравото няма електро усилвател на волана.Painfall написа:Много ми е интересно, какво имате предвид под "ненадеждно"? Щото и аз се бех засилил за пръчковите Браво/а, но попаднах на Пунто 2 през 2009г. от тогава са 4 години, минал съм 50000км, от които 37-8к на газ и единственото, което съм правил като ремонт, изключвайки консумативите е стартер(имаше нагар). За каква "надеждност" говорите не ми е ясно. Всичко е до екземпляр, километри и поддръжка.
Ако ти за 50к не си имал абосолютно никакъв проблем с него, един вид даже не си разбрал че има такова нещо, то си страшен късметлия!
И бравото като е пръчково, пунтото щото не е. Не го приемай лично, това са просто моите наблюдения. Пунто 2 е супер удобно за товарене, карал съм 6 цилиндров двигател с него без проблем. Маневрено е горе-долу, мъничко е и си намираш лесно място, и ... с това приключват плюсовете му.
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Не, че съм късметлия. Просто моето Пунто въобще няма електроусилвател :D Не, аз не го приемам лично, повече от ясно ми е, че всеки си има някакви наблюдения върху нещата, предпочитания, убеждения и т.н. Например моите изводи се базират върху това, че много приятели и познати си накупиха Бравота и всичките имаха различни и много проблеми. Може би са попаднали на кофти поддържани бройки и пр. В крайна сметка, всеки трябва да си вземе и да си кара това, което му харесва, защото това е най-важното. С всяка кола има проблеми - с коя повече, с коя по-малко.
Коментар
-
Да, горе-долу е маневрено, но това че е мъничко не напълно вярно, въпреки че човешките представи за малко и голямо са различни, още повече виждам че караш Alfa 166/164, която е в съвсем различен клас, като размери, оборудване и.т.н., логично е другите коли да ти се виждат малкиTempras написа:Маневрено е горе-долу, мъничко е и си намираш лесно място, и ... с това приключват плюсовете му.
. Има и нещо друго, колите през годините в различните сегменти пораснаха доста на размери. Ще си позволя да направя едно сравнение на размерите между Fiat Punto Mk2 от B-сегмента и Fiat Regata/Ritmo предшественик на Fiat Bravo/Brava от C-сегмента:Fiat Regata/RitmoWheelbase - 2,446 mm.Length - 4,260 mm. Width - 1,651 mm. Height - 1,412 mm.Curb weight - 890-1,035 kgFiat Punto Mk2(1999-2010)Wheelbase - 2,460 mm.Length - 3,800 mm.(3-door, 1999-03)Length - 3,835 mm.(5-door, 1999-03)Length - 3,840 mm.(3-door, 2003-10)Length - 3,865 mm.(5-door, 2003-10)Width - 1,660 mm.Height - 1,480 mm.Curb weight - 860-1,050 kg.
http://en.wikipedia.org/wiki/C-segment
http://en.wikipedia.org/wiki/B-segment
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар