Някой има ли пряко наблюдение, голяма ли е разликата в усилието на въртене на волана при двете рейки и колко оборота прави механичната от пълно ляво до пълно дясно. Хидравличната, болшенството са на 3 оборота (защото има такива на 2.5). Втора рейка ми протече за 2 месеца и мисля да мина на механична на темпрата.
Карам едно ренде 9 служебно, което е без хидравлика и му се върти доста приемливо геврека, ама за типо/темпра - нямам опит.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От хидравлична към механична рейка.
Collapse
X
-
Абе за ежедневна кола не си е работа. И аз като тебе поради многото проблеми със системата си я махнах, но след около година каране без си събрах всичко необходимо и си върнах хидравликата.
Тежичко е особено с широки гуми и изнесени джанти.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Както говорихме на лично... трябва прът предназначен за мех. рейка защото шлиците са по-едри.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Зависи с какви гуми си.Със 195 15ки волана е изключително тежък за въртене на място.Със 185 14ки е по-добре положението,а със 175 си е почти като с хидравлика.То без това на Типо/Темпра хидравликата не е кой знае колко лека,така че разликата не е голяма.Не ми се мисли с оригиналните 165 колко още ще олекне волана.А за усета при каране с механична рейка няма какво да го коментираме...
EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
То голяма галимация с тоя кормилен прът. Преди малко залягах под таблото - ще трябва голямо разглобяване и там. white_shark, до колкото разбирам си без хидравлика, кога и къде може да се видим за 5 мин да повъртя малко волана на типото?Едит: Много ме блазни и мисълта, че колата от оригинално с 5 ремъка, ще остане само с 2
Коментар
-
Ми аз от 1 час съм свободен и съм си у нас.Когато кажеш може да се видим да тестваш как е.За къде ще кажеш вече къде ти е удобно...виждал съм г’де седи Темпрата зад блока ако кажеш и там.Аз съм до новата поща,така че горе долу сме в един район
EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Като карал едновременно с двата типа и с различни гуми мога да кажа следното.Не намирам разлика в прецизността в полза на механичната. Само дето като почнеш да караш истински почват да те болят предмишниците. (Калояновоwhite_shark написа:Зависи с какви гуми си.Със 195 15ки волана е изключително тежък за въртене на място.Със 185 14ки е по-добре положението,а със 175 си е почти като с хидравлика.То без това на Типо/Темпра хидравликата не е кой знае колко лека,така че разликата не е голяма.Не ми се мисли с оригиналните 165 колко още ще олекне волана.А за усета при каране с механична рейка няма какво да го коментираме...
)С гуми 165 наистина не проблем да се върти, но със 195 и особено ако джантите са изнесени се изисква голямо усилие на място, а когато се завива по-агресивно с малка до средна скорост трябва да се стиска волана иначе може да се отплесне когато зацепят гумите по-здраво. Точно това ме накара да си върна хидравликата. Не само че колата е ежедневна.
Иначе разглабянето за смяна на пръта не е много, само се сваля волана и се отвиват 4ри болта на кормилна конзола и като тя висне се издърпва нагоре за освободи от шлиците (след като е махнат болта естествено) и после пръта се издърва надолу.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Много зависи и кви са гумите.
В крайна сметка всичко си е до личностно предпочитание. Аз на бегачката съм сложил механична за по проста концепция, но сигурно като покарам ще търся хидравлична рейка от 145/146 Ti за 2.5 оборота, че със сликове съм чувал че е убийствено...
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Да разликата е голяма при това и идва само от рейката. Но пък там вече наистина се губи усещането за пътя в сравнение с типовата хидравлика.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар