трябва да го натисна силно до доле за да отдели.. дали е на жило или помпа ако е на помпа от спирачната течност ли е вьрзан
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със съединител тд 100
Collapse
X
-
И аз съм със TD100 и имам проблеми особено със задната предавка. При загасен двигател и току що запален няма никакви проблеми. Подвижи ли се обаче колата малко и задната влиза със силно стържене. майстора до нас каза, че съм със помпа, макар и да не виждам казанче за течност. Вероятно се ползва течноста за спирачките. Сигурно ли е, че турбодизела/ 100к 1997г/ е със помпа на съединителя? А каква е връзката между педала и помпата и там може ли да се регулира нещо? Нямам проблеми с 2,3,4 и 5 предавки. Нещо напоследък 1-ва ми влиза малко трудно в движение. А това със задната се задълбояи в последните дни.kabalo86 написа:мерси колеги оказа се жило малко реглаж и сега нещата са по добреFiat Bravo 1.9 TD100 04.1997
Коментар
-
Колегата ти каза че е със жило, ти пак "майстори" слушаш :D Потърси във форума, има описание как се натяга жилото на съединитела на ТД100. Лесно е, само трябва да знаеш къде да пипаш.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Със жило си колегаivantt написа:И аз съм със TD100 и имам проблеми особено със задната предавка. При загасен двигател и току що запален няма никакви проблеми. Подвижи ли се обаче колата малко и задната влиза със силно стържене. майстора до нас каза, че съм със помпа, макар и да не виждам казанче за течност. Вероятно се ползва течноста за спирачките. Сигурно ли е, че турбодизела/ 100к 1997г/ е със помпа на съединителя? А каква е връзката между педала и помпата и там може ли да се регулира нещо? Нямам проблеми с 2,3,4 и 5 предавки. Нещо напоследък 1-ва ми влиза малко трудно в движение. А това със задната се задълбояи в последните дни.kabalo86 написа:мерси колеги оказа се жило малко реглаж и сега нещата са по добре
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар