според Наредба № 3 за нормиране разхода на ГСМ на моят дзвер е нормално да се доливат 400 гр. масло на 1000 км.... разхода ми е 6 на 100 по 0.7 %
0.040 л. на 100 км., т.е. 400 гр. на 1000 км и до смяна / на 10 000 км. / прави по 4 литра....аз доливам около 300 г. на 2000 км. - тва нормално ли е???друго - гледам, че имам теч на масло от 1 място.... това е на капака на клапаните от тръбичката, която отива към въздушния филтър.... знам че има картерни газове - от високата температура на маслото.... но ми се струва, че всичкото масло дето го "гори" / 300-тата грама / излиза от там... олято ми е до щеката за маслото...тва нормално ли е според вас....е,поне няма да ми ръждясва двигателя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко двигателно масло е нормално да се долива?
Collapse
X
-
ХммОт както смених маслото съм долял около 1л. виждам, че май това си е проблем. От какво може да е според Вас?В момента карам със "Selenia Gold" синтетично, старото ми беше "Valvoline" 10w40 (мисля) при него има няма да съм долял 100-200гр."..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
Коментар
-
що да го лепя??? той производителя за да не го залепи, значи е имало защо!!! мога да го стегна с тел или скоба, но това не решава проблема!!!ще отива към въздушния филтър...маслото което съм сложил е халволин на тексако 10W40... ама не виждам това да е от значение...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Как хем имаш теч, хем няма какво да лепиш? Може би производителят на твоята кола я е направил така, че от някакво си място да изпуска по половин кило масло? Там аз нямам хлабина или дупка, от която да изтича масло. И щом имаш видим причинител на загубите, не е ли редно да го отстраниш? Ако това масло изгаря в двигателя щеше да ти синее пушека от ауспуха.гледам, че имам теч на масло от 1 място.... това е на капака на клапаните от тръбичката, която отива към въздушния филтърНе знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Хмм От както смених маслото съм долял около 1л. виждам, че май това си е проблем. От какво може да е според Вас? В момента карам със "Selenia Gold" синтетично, старото ми беше "Valvoline" 10w40 (мисля) при него има няма да съм долял 100-200гр.Имам абсолютно същия проблем. Така че според мен зависи от маслото
Коментар
-
Аз сложих МОТУЛ на моето Пунто и до момента не го е пипнала - вече 3000 км
Маслото е 10W40 ... лошото е че нямам база за сравнение
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
В тръбичката на която се нанизва въпросният маркуч има едно телено филтърче (като четките за миене на шишета) , което трябва да се почисти и проблема ти ще се реши. После стегни маркуча със скоба ако нямаш. И последно тия газове не се отлагат по филтъра а отиват (по знайни и незнайни пътища) в смукателния колектор и си изгарят :Ddonnna написа:ами той е 1 гумен маркуч... ще взема да му сложа 1 скоба като за водно съединение....ама ме съмнява, че ще се омасли въздуиния филтър...
Коментар
-
Vladim написа:Аз също карам с Motul (съшото, като на Nino
) и за 9 000км. съм долял има няма 100-200 грама при положение, че колата е с турбокомпресор.
Влади, наистина маслото е много добро... сега за зимата съм взел МОBIL-1, 5W-50, просто от интерес да видя какво толкова го хвалят това масло, а за лятото се двоумя дали да не взема CASTROL 10W-40 GTD MAGNETAC.. мисля, че Жорко qdd55 е с такова в момента, ако баща му не го е сменил та да споделя впечатления.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар