Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лада Нива - смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лада Нива - смяна на двигател

    Възможно ли е това нещо? Доколкото знам, 1.7 на нивата е фиатов двигател от преди ... години. Дали е възможно да се сложи вместо него един 2.0 (все тая дали е 4 или 5 цилиндъра, по-скоро 4, заради размера)? Лапите същите ли са, или ще трябва да се правят сериозни промени?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Re: Лада Нива - смяна на двигател

    Synthy написа:
    Възможно ли е това нещо? Доколкото знам, 1.7 на нивата е фиатов двигател от преди ... години. Дали е възможно да се сложи вместо него един 2.0 (все тая дали е 4 или 5 цилиндъра, по-скоро 4, заради размера)? Лапите същите ли са, или ще трябва да се правят сериозни промени?
    Прегледай тази тема във Офф роуд форума.Ще се изненадаш колко различни двигателя са монтирани в Нива.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      Да, забелязах... пише и че е монтиран 2 литров двигател, 115кс, който е счупил скоростите. Явно няма да стане каквото си мисля. 10х
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        5 степенните кутии се трошат и на нормалните Лади ама масово тия коли се карат много айдушки пък после всеки реве,че се чупят.И все пак успешно се заменят с 4 степенна и проблемите спират.Сега ако искаш да я правиш с 2.0 мотор,за да се гониш по светофарите то това въобще не е подходящия автомобил за това.Нивата си е за предимно за черното и на по асфалта тук таме с 80-тина км/ч МАХ
        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

        Коментар


          #5
          Е не, не искам да я правя "бегачка", както казваш - нивата не сатва за такива неща Обаче един съсед има нива, и каза, че 1.7 двигателя е малък за такава кола. В много неравни терени е виждала зор, и каза, че ако е по-мощен всичко ще си дойде на мястото. Та затова питам.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Synthy написа:
            Е не, не искам да я правя "бегачка", както казваш - нивата не сатва за такива неща Обаче един съсед има нива, и каза, че 1.7 двигателя е малък за такава кола. В много неравни терени е виждала зор, и каза, че ако е по-мощен всичко ще си дойде на мястото. Та затова питам.
            Не е само до двигател.... А си сложил по-мощен двигател - а си прецакал нещо по трансмисията. Гя е смятана за толкова въртящ момент. Всичко в тая кола е "сделано" ако ме разбираш, има доста недомислици като отделната раздатка напр., но е направена на принципа "грубой, но здравой". Основен плюс - няма по-евтино 4х4 за подръжка на пазара.
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              Защо искаш да смениш мотора? Достатъчно е да го сгъстиш и получаваш съвсем друг вървеж и разход. Ладата от аватара е сгъстена през 1987 и все още се кара.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                muns61 написа:
                Защо искаш да смениш мотора? Достатъчно е да го сгъстиш и получаваш съвсем друг вървеж и разход. Ладата от аватара е сгъстена през 1987 и все още се кара.
                Колега, какво разбираш под "сгъстяване" ?
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  Е как какво...увеличаване степента на сгъстяване.Заставам зад думите на muns61.Само чрез сгъстяване реализирах икономия от 1-1.5л на 100км. газ засичана многократно и по-добра тяга в ниски и средни обороти.При двигатели с механично делко се изисква малко игра вътре и последваща прецизна настройка,защото понякога има проблеми с детонации
                  EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                  Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                  Коментар


                    #10
                    Е то сгъстяването спада към силовият тунинг, доколкото знам. Направо едно турбо викам аз, след каот може да се сгъстява... като ще е гарга, да е рошава. Пък и по-горе колегите казаха, че малко по-мощен двигател да се сложи на Нивата и ще счупи трансмисията, което обезсмисля цялата идея.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Synthy написа:
                      Е то сгъстяването спада към силовият тунинг, доколкото знам. Направо едно турбо викам аз, след каот може да се сгъстява... като ще е гарга, да е рошава. Пък и по-горе колегите казаха, че малко по-мощен двигател да се сложи на Нивата и ще счупи трансмисията, което обезсмисля цялата идея.
                      колега сгъстяването на мотора и слагането на турбо са две взаимоизключващи се неща
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        Освен това сгъстяването не вдига мощността толкова, колкото би вдигнало едно турбо, което пък от своя страна изключва проблеми с трансмисията Аз също заставам зад идеята за сгъстяване!Евтино, сравнително лесно и е изпитано
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар


                          #13
                          nsn написа:
                          Synthy написа:
                          Е то сгъстяването спада към силовият тунинг, доколкото знам. Направо едно турбо викам аз, след каот може да се сгъстява... като ще е гарга, да е рошава. Пък и по-горе колегите казаха, че малко по-мощен двигател да се сложи на Нивата и ще счупи трансмисията, което обезсмисля цялата идея.
                          колега сгъстяването на мотора и слагането на турбо са две взаимоизключващи се неща
                          Е именно. Вместо сгъстяване - направо турбина, и без това заводски си е разреден двигателя Обаче тогава нова трансмисия... бе сложна работа става.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Най-лесно е да сгъстиш този мотор, шлайфаш челото на блока, дето ляга главата, за да се изравнят буталата в ГМТ с плоскостта на челото. Те оригинално не стигат до горе, имат тъй наречения недоход - https://www.google.bg/#output=search...щността не се вдига кой знае колко, повишава се въртящия момент в ниските и мотора става по-отзивчив и по-икономичен, особено на газ. Намалява се предварението на запалването. В Лада-форума има инфо колкото искаш.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар

                            Working...
                            X