И аз до там стигнах - сега накладките са наред и при мен, май, щото нещо взе да стържи. Предлагането, на цени, които ме устройват е на червени Феродо и зелени Феродо малко по-скъпи от обикновени Италиански или още един вид италиански с по друга форма. От тези 4 варианта да не се окаже, че на различните магазини за един и същ продукт са ми говорили? Има разлика нали ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Майстора не ми каза от какво е било стърженето
Collapse
X
-
"ferodo e британски производител, но къде се правят...имай в предвид, че феродо правят и спортни накладки, които се използват само със спортни дискове!""Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
Значи от двата вида Феродо - от червен материал подложката и зелен - да взема по-евтиния за стандартни дискове май. Но още се чудя с италиански, които са още по-евтини и от зелените - дали не са се оплаквали хора, че не спира толкова добре след смяната. Я да поразровя в търсенето. Колата в момента я разглобяват, а аз поглеждам тук за последно и тръгвам по магазините.
Коментар
-
Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".
Коментар
-
е бах го в майстора как няма да ти каже за какво си даваш парите тея голямо самочувсвие придобихаniko_ymn написа:Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Така нереченият дефект е едно изместване на спирачният апарат при което започва да стърже в диска. Обикновенно се чува при завой, или каране с ниска скорост. При мен мизерията се получи, когато ми сменяха лагер на главината. Още вечерта започнах да чувам на моменти стържене на метал в метал. Оправи се проблема, като подложих едни шайби под водачите и така изместих апарата леко навън. За мое учудване, когато сменях носача от другата страна се оказа, че и там някой някога е творил с шайби!niko_ymn написа:Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladi, благодаря за ценната информация - такъв отговор се надявах да се появи ако някой знае за проблема. Поне тоя майстор каза, че на половината таксита Брава или Марея се е случвало, и той за това бил там и знаел и аз нямало нужда да му казвам какво да сменя или да питам кое е струвало, колкото пише на фактурата, пък ако недай си боже се ударя някъде поради слаби спирачки тогава той ще си намери майстора ...
Коментар
-
Няма страшно! Стига спирачният апарат да е затегнат добре-няма никакви роблеми, не се притеснявай!niko_ymn написа:Vladi, благодаря за ценната информация - такъв отговор се надявах да се появи ако някой знае за проблема. Поне тоя майстор каза, че на половината таксита Брава или Марея се е случвало, и той за това бил там и знаел и аз нямало нужда да му казвам какво да сменя или да питам кое е струвало, колкото пише на фактурата, пък ако недай си боже се ударя някъде поради слаби спирачки тогава той ще си намери майстора ...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар