не включва на първа и задна.с другите скорости няма проблеми.искам да уточня скъсах жилото на съединителя и я карах така до пред блока ми.смених жилото и когато я запалих разбрах за този проблем.щангите не са криви или извадени,жилото регулирано.възможно ли е да е станало нещо по скоростите,защото докато я докарам 2-3 изхъркаха скоростите?и съединителя е нов на 5-6000 км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 - не включва 1-ва и задна скорости
Collapse
X
-
То, че е възможно възможно е, но за 5-6000км. ме съмнява, ако не е състезател колегата, а съединителят пълен боклук.Колега на някои коли има различен начин да се прекара жилото. Чел съм из форума за подобни проблеми , но не помня модела кола.Пробвай дали тръгва на втора и гасне ли намясто на четрърта като отпускаш леко съединителя.Ако тръгва на втора, а на четвърта угасва, съединителят не е абсолютен пътник може би.Остава ти пак регулировка. Не винаги се уцелва от първият път, понякога жилото е с различна дължина или има нещо друго по съединителя и педалът застава в по-шантава позиция, за да работи, не се съобразявай с това при настройката.П.П. По скоростите и да стане нещо не знам защо би засегнало точно първа и задна.Всички скорости се контролират от един общ механизъм в кутията, но включването става от различни "вилици" вътре, а задната е съвзем независима, доколкото си спомням. Тя си е едно отделно зъбно колело, което се зацепва към вала при включване, дето ако го видиш как е закрепено, много ще му се чудиш въобще как успява да устиска и работи
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Приемам, но в случая е все тая, просто четрърта ми е дошло наум....Колега, погледни къде са хванати трите щанги (понеже ти явно си с щанги, а не жила) на скоростната кутия.Едната просто служи за опотна точна при движението на другите две, най-общо казано и движение на превключващият механизъм нагоре и надолу.Другите, доколкото помня, са хванати за самия превключващ механизъм и го движат наляво или надясно, в зависимост от това коя скорост включваш. През това време третият коригира позицията нагоре-надолу.Та хвани тази част, която щангите вътрят няляво-надясно, и си поиграй с нея на изгасен двигател и дръпната ръчна.Бутни мъжката надолу, трябва да взезе към кутията и даваш наляво, трябва да щракне с известно усилие - така се включва предавка. После връщаш в изходна позиция и надясно, включваш друга предавка.После я пускаш да се върне в средно по височина положение, след като си изключил последната предавка.Така си раздвижил две скорости.После без да натискаш вътриш наляво и надясно, както по-рано.Накрая дърпаш нагоре и пак така.По този начин се включват и пробва дали влизат всички скорости на колата.Ня помня само кога на коя предавка е и не мога да ти кажа къде са първа и задна по това описание, но все някой колега ще знае.На мен ми се случваше този механизъм да ми заяжда по едно време, след което спря изцяло да се върти.Разглобих кутията и при пета скорост ми се бе развила контрагайката на вала и се бяха разхвърчали съчмите на синхронизатора.Оправих ги, стегнах и въпреки, че няма общо с включването на другите предавки пустият му лост проработи и не продължих с разглобяването на кутията, че вече съм я отвярял и събирал и за неопитен човек си е бая зор.Това няма много общо с твоя проблем, по-скоро го споменавам във връзка с това, че евентуално може да ти заяжда този механизъм и на теб.ogi28b написа:На най-висока предавка се пробва.Na4ko_0 написа:Пробвай дали тръгва на втора и гасне ли намясто на четрърта като отпускаш леко съединителя.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
запалих колата,тръгнах да я карам на канал и в движение реших на почукване да включа на 1ва със съединител и малко газ и се получи.така и задна.отначало по-трудно влизаха,но малко след това си беше перфектно.почти целия ден я карам и няма ядове.до тук с тоя проблем.мерси за помощта на всички вас.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар