Здравейте колеги. Пак проблеми с моето Bravo.
Значи като си взех колата от сервиза, в който ми сменяха съединител и ми правиха ремонт на скоростната кутия, усещам как от време на време нещо шуми отдолу. Като натисна спирачката и се чува как все едно нещо се мести отдолу. Това не е всеки път. Рядко се случва, но ме дразни. Възможно ли е да не са сложили скоростната кутия както трябва и тя да трака. Другият проблем е, че оборотите на колата взеха да падат и гасне от време на време, след което трудно пали. Закарах я пак в този сервиз да ми я прегледад. Включиха някакъв компютър към колата, но майстора каза, че всичко е наред и че не показва никакви грешки. Каза също, че е възможно да е от сондата на катализатора, но трябва да я карам така и като започне да гасне по-често пак да отида. Сами се сещате, че е доста неприятно колата ти да трепери на светофарите и да не знаеш кога ще угасне. Възможно ли е като са сваляли съединителя и скоростната кутия да са направили нещо, защото преди нямах такъв проблем. Моля помогнете, ако имате представа от къде идват проблемите, защото ми омръзна да ходя по сервизи и да ме гледат лошо, защото нищо не разбирам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак проблеми с Bravo-то!
Collapse
X
-
Ами реших утре да я закарам пак в сервиза. А относно тази добавка за дюзи, ако може да кажеш от къде се купува и къде се налива, защото въобще не съм наясно. Благодаря предварително.fiat_love написа:По първия проблем вероятно не е затегнат някой от тампоните на двигателя или пък чука карето на късата полуоска. И двете неща се пипат при ремонт на съединител.Втория проблем съм го срещал. Възможните пиричини са ламбда сонда или стъпково моторче за празния ход. Препоръчвам ти да изгориш и 1-2 шишенца добавка за чистене на дюзи.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Колега аз взех евтин съединител. 142лв е целия комплект. Немски е (уж). Не съм сигурен колко точно е смяната на съединителя, защото аз платих 160лв със ремонта на скоростната кутия. Предполагам, че ще е между 60-90лв.Todor_Gagovski написа:Колега извинявай за оффа ама колко ти излезе смяната на съеденителя че май и мен ме чака същото.иначе от много неща може да ти гасне колата виж с търсачката имаше скоро такава темаFiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
И аз се извинявам за офф, ма да кажа при мен какво беше. Смених съединител преди година и нещо в АлександърАуто. 225лв, съединителя + 120 лв работа( човека ми каза че 120 лв е работата по сединител, независимо какво се пипа там, труден бил достъпа и т.н. за бравата)Преди това бях търсел като цени......по Цар симеон вървяхо от 160 до 180 лв. в Ванто-то 384 лв комплекта....избрах си средния вариянтTodor_Gagovski написа:Колега извинявай за оффа ама колко ти излезе смяната на съеденителя че май и мен ме чака същото.иначе от много неща може да ти гасне колата виж с търсачката имаше скоро такава тема
п.с. за Брава 1,6 говоря
Коментар
-
Как се диагностицират описаните от теб проблеми по точка 1 ?fiat_love написа:По първия проблем вероятно не е затегнат някой от тампоните на двигателя или пък чука карето на късата полуоска. И двете неща се пипат при ремонт на съединител.Втория проблем съм го срещал. Възможните пиричини са ламбда сонда или стъпково моторче за празния ход. Препоръчвам ти да изгориш и 1-2 шишенца добавка за чистене на дюзи.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар