Здравейте,Някой знае ли маркучето (в моя случай синьо на цвят), което излиза от всмукателните колектори от страната на ангренажа и обикаля десния калник къде отива, към какво се свързва и каква му е ролята ?Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с купе 1.8
Collapse
X
-
Re: Питане към колегите с купе 1.8
Отива в резервоара за бензиновите пари, а за ролята му, може да прочетеш в интернетsiluro написа:Здравейте,Някой знае ли маркучето (в моя случай синьо на цвят), което излиза от всмукателните колектори от страната на ангренажа и обикаля десния калник къде отива, към какво се свързва и каква му е ролята ?Поздрави
-
Re: Питане към колегите с купе 1.8
Мерси колега, четох някакви работи, че играе роля за адаптацията на мотора, но не ми стана много ясно за това попитах. Ако можеш да ми разясниш ще ми е от полза.kaci написа:Отива в резервоара за бензиновите пари, а за ролята му, може да прочетеш в интернетsiluro написа:Здравейте,Някой знае ли маркучето (в моя случай синьо на цвят), което излиза от всмукателните колектори от страната на ангренажа и обикаля десния калник къде отива, към какво се свързва и каква му е ролята ?Поздрави
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Re: Питане към колегите с купе 1.8
Няма общо с адаптацията.siluro написа:Мерси колега, четох някакви работи, че играе роля за адаптацията на мотора.........Понеже ме мързи да пишаsiluro написа:Ако можеш да ми разясниш ще ми е от полза.
прикрепям страниците касаещи въпроса ти от ремонтната книга.
Прикачени файлове
Коментар
-
Аз обаче прочетох и един друг абзац, за това се озадачих толкова и ми трябваше мнение:"Self-adaptabilityThe control unit features a self-adaptive function able to memorise deviations between basic maps andcorrections imposed by the lambda probe that occur persistently during operation. Such deviations (dueto system and engine component ageing) are saved permanently so that system operation can be adaptedto gradual changes in engine and components with regard to original specifications.The strategy is de~activated while the carbon filter flushing solenoid is open."Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Напротив, тъй като имам проблеми с колата търся решението им, моите въображение ги остави на страна. Както си превеждам аз текста "The strategy is de~activated while the carbon filter flushing solenoid is open" - ако този клапан е отворен адаптацията не работи. И тъй като имам драма точно с тази адаптация за това прочетох точно този абзац.kaci написа:Нищо озадачаващо не намирам в текста. По скоро си си въобразил нещо за колата и явно искаш да и попречиш да си работи
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Клапана е отворен при над 60 градуса на охладителната течност и до 1500 оборота,така мисля че беше. Явно в този период самоадаптацията е изключена за да не се обърка настройката.Така го разбирам аз. Иначе това са разни екологични глупости- евро не знам колко си. А иначе наистина ако напишеш какъв ти е точно проблема може да помогнеме повече.
Коментар
-
Проблема съм го описвал нееднократно не само в този форум, а и в италаутото. До сега не съм получил помощ, за това ще откривам топлата вода сам май.Иначе блаагодаря ти за разяснението, разглобих калника, разгледах филтъра, клапана, запалих, загасих, замерих и ми се изясни какво прави
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Re: Питане към колегите с купе 1.8
Тоя клапан при мен поне е в лявата част на всмукателния колектор, а конкетора му е отдясно.Може с ФЕС.МЕС да се тества соленоида и да се види дали затваря, според мен положението с него е в пъти по облагоделствано в сравнение с ЕГР клапаните и не може да се затлачи.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар