Абе не е поостояно , а само докато притискателя не нареже фаските на камбаната.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стържене след смяна на съединител на фиат марея 2.4jtd
Collapse
X
-
колега би ли обяснил в какво се изразяваше стърженето когато натиснеш съединителя(можеби си имал в предвид че когато искаш да включиш на скорост се чува хъркане,защото няма друг вариант при който смяна на горна/долна помпа на съединителя да изчезне стържене което е резултат единствено от натискане на съединителя)durer написа:Днес взехме на старо горна помпа на съединителя,защото старата е издала багажа и за сега си превключва добре,а и задържа добре педала.Стария явно от налягането беше избил вътре на уплътнението.Помпата втора ръка я взехме за 20лв. а чисто нова е 90лв,дано има малко по дълъг живот,все пак е втора ръка
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
сменявай моментално майстора че и двигателя да не кажа и колата ще смениш докато изчезнат всички шумовеdurer написа:Момчета!май цялата дандания е било заради едни тампони,които трябва да се сменят,защото при повечко газ и на полусъединител двигателя прави повече вибрации и при самия тампон зад скоростите удря в желязото.Майстора ще ги смени един ден и ще знам със сигурност и ще ви пиша .:DBravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар