kiriluz1 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка в бобина - решено!
Collapse
X
-
Могат но няма значение,колега не се навивай за друго проблема ти е в ЕКУ-то,взимай едно девтсвено от ибей монтирай и си карай колатаHristo Dimov написа:Могат ли да се трият грешки от ЕКУ при запален двигател? Някой колега пробвал ли е?
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колега,чрез датчика на КВ ЕКУ-то следи за мисфайър в даден цилиндър,демек като отчете по ниска скорост отчита мисфайър,затова има такова описание на грешкатаtodorshalev написа:според това което си дал излиза че 1 грешка е слаб сигнал от сензора (мисля че е този на коляновия вал)а може и да се бъркам втората грешка няма общо с първата тя доколкото знам е за имобилаизерав даден момент не е бил прочетен правилно кода от ключа и е записало грешка
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Намери си кабел, закачете колата отново и направете ресет на Екуто. След това загрейте колата до 90 градуса без да пипате нищо и я изнфорсирай 3 пъти до 5000 оборота за по 10 секунди. След това гасиш за поне 2 минути мотора.Не знам дали тази процедура ще помогне, но на мултипла и стило със същите проблеми помага.Не знам как си с английския , прилагам по-долу линк към темата, която четох.http://forum.multiecuscan.net/viewto...&t=767Пиши дали има резултат.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Спази ли тази последователност?Turn ignition key to OnStart laptopStart multiecuscanEnsure Settings are ELM 327, COM4, 38400ConnectCheck Errors then ClearExecute Self-adaptation ResetDisconnect cablePlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
При безплатната версия не може да се прави ресет. С елм327 мисля че не става(поне този който имам аз не поддържа точно този протокол) С ВагКом със сигурност става предполагам че еку то ти е IAW49F. А иначе виж за настройките на ком порта в страницата на ФЕС/МЕС. Сега видях че става въпрос за пунто
Извинявай!Назад съм писал глупости.
Коментар
-
Тва е процедура за обучение на датчика на КВ,имат го новите хибридни ЕКУ-та на Марели.Ако има проблем с обучението,записва грешка и чека мига,не свети постоянно.Alex_RT написа:Намери си кабел, закачете колата отново и направете ресет на Екуто. След това загрейте колата до 90 градуса без да пипате нищо и я изнфорсирай 3 пъти до 5000 оборота за по 10 секунди. След това гасиш за поне 2 минути мотора.Не знам дали тази процедура ще помогне, но на мултипла и стило със същите проблеми помага.Не знам как си с английския , прилагам по-долу линк към темата, която четох.http://forum.multiecuscan.net/viewto...&t=767Пиши дали има резултат.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Реално се получава така,защото според мен,не прекъсва на 100 връзката с бобината,има някакъв сигнал до нея,но на ЕКУ-то не му харесва съпротивлението и,тя по него разбира че е там.Hristo Dimov написа:Да споделя измерванията на ЕКУ - на 10 ти и на 38 -ми пин 469 и 471 ! Компа работи и то коректно! Измерване на датчика на коляновия вал - 1247 ома. - също в нормите! Остава въпроса къде е проблема с грешката в 3-ти цилиндър?
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Грешка в бобина - решено!
След закупуването на нов акумулатор, чек енджина спря да свети! След диагностика снощи не показва никакви грешки - тези за които става въпрос по-горе! Искам да благодаря на всички колеги, които взеха отношение по темата и по-специално на колегата " kiriluz1 ", който единствен позна резултата!
Изводите за мен са: Преди да се хвърлите в замяна на части /в повечето случаи, като при мен - работещи!/, опитайте със собствени сили да премерите прословутото ЕКУ дали работи коректно, премерете всички кабели и датчици за изправност, ако имате съмнения в акумулатора - започнете от смяната му! - /за мен той се оказа проблема/ !
Коментар
-
Re: Грешка в бобина - решено!
Не е нужно да ми благодариш, доволен съм че съм помогнал. Просто минах по този път по рано, и смятам че трябва да се степенуват нещата от по лесни и прости към по сложни. С тези коли които караме ,общо взето проблемите са едни и същи и обикновенно са свързани с възраста имHristo Dimov написа:След закупуването на нов акумулатор, чек енджина спря да свети! След диагностика снощи не показва никакви грешки - тези за които става въпрос по-горе! Искам да благодаря на всички колеги, които взеха отношение по темата и по-специално на колегата " kiriluz1 ", който единствен позна резултата!
Изводите за мен са: Преди да се хвърлите в замяна на части /в повечето случаи, като при мен - работещи!/, опитайте със собствени сили да премерите прословутото ЕКУ дали работи коректно, премерете всички кабели и датчици за изправност, ако имате съмнения в акумулатора - започнете от смяната му! - /за мен той се оказа проблема/ !
Пожелавам безаварийно каране!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар