Здравейте колеги,Фиата (Punto 1.2 8V, 2001 година) започна да бачка на 2 цилиндъра, като някой път включи и 4, тогва се опрявя и започва да си работи "нормално", но днес последните изминати метри беше само на 2. Свети и engine check постоянно !Според познат, който се е сблъсквал със същия проблем със същия модел на фиат, проблема е в еку-то.Моля, ако сте имали същия проблем или знаете начин да отстраняването да посочите насоки, за да се предприемат съответните действия.Намирам в нета сайтове на сервизи, които поправяли еку-то, както и друга информация за цялосттна смяна на еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло. Може ли действително да се направи ремонт на еку-то? Да речем, че е невъзможен ремонта на еку-то, всички части (еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло) трябва ли да са от същия модел фиат и със същите екстри, за да си работи всичко нормално? Има вероятност да намерия комплекта от Спортинг, 2002 година, ще стане ли този? Благодаря Ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна или ремонт на ЕКУ?
Collapse
X
-
Re: Смяна или ремонт на ЕКУ?
Това е често срещан проблем при Пунто 2 с ЙАВ 59Ф.Колега намери си в Ибей/там са най-добрите цени/ върджин ЕКУ,или девствено,тогава няма да се налага да сменяш бодито и ключове.Бъди внимателен ако купуваш да е със същия номер като твойто,защото на евро 2 и евро 3 се различават ЕКУ-тата.Аз лично те съветвам да не се пробваш да се ремонтира,става читаво но адски рядко.sovaxa написа:Здравейте колеги,Фиата (Punto 1.2 8V, 2001 година) започна да бачка на 2 цилиндъра, като някой път включи и 4, тогва се опрявя и започва да си работи "нормално", но днес последните изминати метри беше само на 2. Свети и engine check постоянно !Според познат, който се е сблъсквал със същия проблем със същия модел на фиат, проблема е в еку-то.Моля, ако сте имали същия проблем или знаете начин да отстраняването да посочите насоки, за да се предприемат съответните действия.Намирам в нета сайтове на сервизи, които поправяли еку-то, както и друга информация за цялосттна смяна на еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло. Може ли действително да се направи ремонт на еку-то? Да речем, че е невъзможен ремонта на еку-то, всички части (еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло) трябва ли да са от същия модел фиат и със същите екстри, за да си работи всичко нормално? Има вероятност да намерия комплекта от Спортинг, 2002 година, ще стане ли този? Благодаря Ви предварително.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Re: Смяна или ремонт на ЕКУ?
За нещо подобно ли имаш предвид колега: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO...item3a7eb435f9Mury написа:Това е често срещан проблем при Пунто 2 с ЙАВ 59Ф.Колега намери си в Ибей/там са най-добрите цени/ върджин ЕКУ,или девствено,тогава няма да се налага да сменяш бодито и ключове.Бъди внимателен ако купуваш да е със същия номер като твойто,защото на евро 2 и евро 3 се различават ЕКУ-тата.Аз лично те съветвам да не се пробваш да се ремонтира,става читаво но адски рядко.sovaxa написа:Здравейте колеги,Фиата (Punto 1.2 8V, 2001 година) започна да бачка на 2 цилиндъра, като някой път включи и 4, тогва се опрявя и започва да си работи "нормално", но днес последните изминати метри беше само на 2. Свети и engine check постоянно !Според познат, който се е сблъсквал със същия проблем със същия модел на фиат, проблема е в еку-то.Моля, ако сте имали същия проблем или знаете начин да отстраняването да посочите насоки, за да се предприемат съответните действия.Намирам в нета сайтове на сервизи, които поправяли еку-то, както и друга информация за цялосттна смяна на еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло. Може ли действително да се направи ремонт на еку-то? Да речем, че е невъзможен ремонта на еку-то, всички части (еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло) трябва ли да са от същия модел фиат и със същите екстри, за да си работи всичко нормално? Има вероятност да намерия комплекта от Спортинг, 2002 година, ще стане ли този? Благодаря Ви предварително.
Коментар
-
http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-PUNTO...ледното е по хубаво комплект нищо не се нагласява по колата само се сменят буксите и готово / образно казано/иначе горното трябва да е чисто да може да се запишат твоите ключове и BSI на новия ECU
Коментар
-
това: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO...item3a7eb435f9 го дават като самокодиращо се/самоучещо се. Еку-то е декодирано, втора употреба. ECU PLUG & PLAY SELF CODINGСпоред описанието на продукта, не му трябва записване на ключове и bsi.kluchar написа:http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-PUNTO-MK2-1-2-8v-ecu-IAW-59F-M2-HW002-1702-key-/261173141513?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item3ccf21e009последното е по хубаво комплект нищо не се нагласява по колата само се сменят буксите и готово / образно казано/иначе горното трябва да е чисто да може да се запишат твоите ключове и BSI на новия ECU
Коментар
-
Някой път става успешен ремонт на твоето ЕКУ. Обаче няма 100% гаранция.Може да си намериш само ЕКУ от друг такъв мотор и да се направи да работи на твоята кола.То си излиза същите пари и тук в България като и да си го поръчаш от другаде.Скоро я правих тая гимнастика и излезе около 150лв. всичко с ЕКУ от морга.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Re: кола
Ако се вземе комплект, има ли шанс да не отчита добре таблото (километраж, обороти, дисплей да мига), некоя екстра да не бачка също така??kluchar написа:Ако вземеш комплект ще имаш друго BSI и цасти а и май цената му беще по ниска зависи доставката де и ключа де се смени а иначе ако не го пуснеш в началото няма да стане това необученото
Коментар
-
Ilko в Монтана правят ли се тези гимнастики само с ЕКУ от моргата?Ilko написа:Някой път става успешен ремонт на твоето ЕКУ. Обаче няма 100% гаранция.Може да си намериш само ЕКУ от друг такъв мотор и да се направи да работи на твоята кола.То си излиза същите пари и тук в България като и да си го поръчаш от другаде.Скоро я правих тая гимнастика и излезе около 150лв. всичко с ЕКУ от морга.
Коментар
-
Е нали ти казах по-горе.Аз с това се занимавам.И на тези в И-бей е направено същото.Като казвам от морга имам предвид от друга кола работещо, а не дефектирало и ремонтирано.Според мен е добре да се опита с ремонт на твоето - няма какво да губиш.Ако те интересуват подробности - звънни ми на телефона (има го в профила).Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Re: Смяна или ремонт на ЕКУ?
Абсолютно слагаш и караш,никви смени на бодита табла и т.н.Само внимавай на твойто какво пише IAW 59F M2-е за евро 2 а IAW 59F M3 за евро 3sovaxa написа:За нещо подобно ли имаш предвид колега: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO...item3a7eb435f9Mury написа:Това е често срещан проблем при Пунто 2 с ЙАВ 59Ф.Колега намери си в Ибей/там са най-добрите цени/ върджин ЕКУ,или девствено,тогава няма да се налага да сменяш бодито и ключове.Бъди внимателен ако купуваш да е със същия номер като твойто,защото на евро 2 и евро 3 се различават ЕКУ-тата.Аз лично те съветвам да не се пробваш да се ремонтира,става читаво но адски рядко.sovaxa написа:Здравейте колеги,Фиата (Punto 1.2 8V, 2001 година) започна да бачка на 2 цилиндъра, като някой път включи и 4, тогва се опрявя и започва да си работи "нормално", но днес последните изминати метри беше само на 2. Свети и engine check постоянно !Според познат, който се е сблъсквал със същия проблем със същия модел на фиат, проблема е в еку-то.Моля, ако сте имали същия проблем или знаете начин да отстраняването да посочите насоки, за да се предприемат съответните действия.Намирам в нета сайтове на сервизи, които поправяли еку-то, както и друга информация за цялосттна смяна на еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло. Може ли действително да се направи ремонт на еку-то? Да речем, че е невъзможен ремонта на еку-то, всички части (еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло) трябва ли да са от същия модел фиат и със същите екстри, за да си работи всичко нормално? Има вероятност да намерия комплекта от Спортинг, 2002 година, ще стане ли този? Благодаря Ви предварително.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар