Здравейте колеги доста хора видях с нещо като лента по долната ( вътрешна част на стъклото на фара ) Някой може ли да ми каже как по точно се прави свързва и всичко нужно да се направи това нещо адски ми харесва и скоро мисля да си купя едни фарове с лупи и да ги сложа тия LED светлини вътре и чак тогава да ги монтирам на колата
) Очаквам съвети от хора които имат опит . Благодаря предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вграждане на LED/Дневни светлини във фара ( с лупа )
Collapse
X
-
колега извинявай но малко ми говориш наизуст тук. моите не от 5 ами от година и 8 месеца не съм ги отварялtambuhtaneca написа:Ем колега ако мислиш да не си отваряш фаровете през 5 месеца, не те съветвам да го правиш..... много горят китайскитеАлтернативата е да си сложиш едни Philips външни и да забравиш во век и веков, иначе са си цифра около 200 лева
кви китайски кви 200 лева. слага се една диодна лента. един филтър преди нея и само напред. лентата е 15 лева метъра. за двата фара са нужни 2 парчета по 50 см. малко силикон и един ден време занимавка. Кво му плащаш
Коментар
-
И грозотията от тях.....безценно, а да не говорим, че не попадат в никакви евро изисквания за дневни светлини и т.н. Но визуално може на някой да му харесва..........Дневните светлини са за това, да се виждат от далече и да са сертифицирани, ако мислиш, че с тия диодни ленти правиш нещо освен визия, жестоко се лъжешFIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Re: кола
Не е съвсем такаkluchar написа:Не знам тия път купените които ще са 200 лв какво сертифициране имат като се внасят нелегално за без пари те май са забранени да се слагат допълнително а само ако са оригинално от кола Това че не ги спират е друго
Плюс това вече и у нас се продават "дневни светлини" с необходимите им сертификати за произход и.т.н :
Ето[quote:9c42032f2b][b:9c42032f2b],,Светлините за движение през деня трябва да съответстват на изискванията на Правило 87, рев.2 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации (ИКЕ на ООН), като на тях трябва да има съответната маркировка, предвидена в правилото.Монтирането им на автомобила трябва да съответства на изискванията на Правило 48, рев.5 на ИКЕ-ООН.- Със сертификат E11, E4, R87 разрешени за ЕС- Произход: Германия.- Гаранция: 12 м.Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
-
кола
Да ами не е така това да 2 почти различни нещаМомчето което е решило да прави нещо иска да преправи самия фар а не да слага законни лед дневни светлини а преправянето на автомобила трябва да се узакони ТЕХНО ТЕСТСигурно продават и оригинални ама за този модел трудно ще намери или ще са за повече пари ако са нещо такива става http://www.avtosklad.bg/img/products..._326.jpgако намери нещо такова от снимката може аз също съм си сложил в едни отвори над халогените фарове и катаджиите не възразяват
Коментар
-
Само да споделя, че отварянето на фаровете - единият за 3 часа с работата, а другия - около час, един поялник, метър диодна лента, 4 ринга дрл и се получи това, което ми е на аватар - за отремонтирането - до сега не ми се е налагало да ги отварям втори път за има няма от май 2011 до сега. Ако ти харесва моята - действай смело
А ето ти линк за малко диодно и лед осветление - http://www.led.omega-light.com/Flexs...flexstrips.htm - приятно гледане
vasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар