Здравейте,След много поредни седмици на не-каране на колата, след 3 дни разходки, днес започна да ми святка лампата на маслото, когато съм на свободна без подадена газ - обороти около 850-890Моторчето за авт. смукач е в ред, оборотите са нормални, не тресе.При подаване на лека газ - до 1000-1200 оборота лампата гасне.Утре ще пробвам вискозитета на маслото с пръсти. Предполагам няма да е датчика.Колата е Bravo 1,4 12VИдеята на темата е да споделите при вас какво се оказа след появата на този признак със святкащата лампа за маслото???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата на маслото святка при ниски обороти - извадка
Collapse
X
-
Да има писано кофи мастило по темата във форума, потърси, може да питаш и Торнадо. Той прави такава модификацияsubsa написа:Маслото е на около 6000 километра.Как да го разпробия? Има такава модификация ли?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Защо да го прави след като питането му е защо няма налягане в ниските обороти.Всъщност колко оборота ти държи на празен ход и мотора има ли развномерен ход?S_BANKOV написа:А аз мисля че е крайно време да разпробиеш паяка на маслените магистрали
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Абсолютно разномерни обороти, ремонтирах стъпковия мотор в събота за пореден път(вероятно 6ти ремонт) и кове оборотите от раз. Трябва да пусна една тема как да си го ремонтирате и модифицирате.Когато го запалих в петък, след 2 седмици на паркинга, стъпковия беше затегнал и оборотите бяха прекалено ниски и се случваше лампата да мига като пусна педала на свободна, отдавах го на ниските обороти. Кабелите бяха също за смяна.След ремонта в събота, карах неделя и понеделник без проблеми и във вторник се прибрах към София, по магистралата пуснах на свободна и видях, че светна лампата за маслото и така...Доказвам теорията на брата, че една кола се чупи повече като седи на паркинга, отколкото като се кара през това време
Коментар
-
Никакво разпробиване няма да вдигне налягането на маслото след помпата. Вариантите са 3 - калпаво масло, евентуално с наличие на бензин в него, или проблем с помпа, или увеличени луфтове в лагерите. Провери маслото за мирис на бензин и дали е с увеличено ниво и замери с манометър налягането му на топъл мотор. Евентуална смяна с ново.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Колега ще споделиш ли как ремонтираш стъпковия мотор.subsa написа:Абсолютно разномерни обороти, ремонтирах стъпковия мотор в събота за пореден път(вероятно 6ти ремонт) и кове оборотите от раз. Трябва да пусна една тема как да си го ремонтирате и модифицирате.Когато го запалих в петък, след 2 седмици на паркинга, стъпковия беше затегнал и оборотите бяха прекалено ниски и се случваше лампата да мига като пусна педала на свободна, отдавах го на ниските обороти. Кабелите бяха също за смяна.След ремонта в събота, карах неделя и понеделник без проблеми и във вторник се прибрах към София, по магистралата пуснах на свободна и видях, че светна лампата за маслото и така...Доказвам теорията на брата, че една кола се чупи повече като седи на паркинга, отколкото като се кара през това време
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
Да ще пусна тема по-натам със снимки.1ви проблем - развали ми се функцията "бутон" - разпознава, че си пуснал газта2ри - червяка превъртя спрямо оста на моторчето3ти - една пластмасова втулка от другия край на червяка се износи4ти - получаваше ми се затягане при неправилно затваряне - това трябва да си го гледате всеки път, проблема възниква след време - когато дръпне буталото в най-задно положение и не може да го върне.и др. имам ново, купено от и-бей, но просто ме кефи да си ръчкам моетоilian4o88 написа:Колега ще споделиш ли как ремонтираш стъпковия мотор.
Евентуално с мирис на газ, на бензин само се пали или е време да покарам на бензин.Съмне ми са тия лагери, вероятно ще се наложи да правя ремонт. Утре ще сменя маслото с 15W40, каквото е и старото и ще докладвам.
Коментар
-
На студен мотор свети ли лампата при пазен ход?При смяната на маслото измери налягането. Да не се окаже датчика в крайна сметка.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Имам следния резултат.Има един завит в блока сензор, точно под вх. колектори, които са метални. Набедих го да е сензора за налягане на маслото. Та целия е в масло, имам чувството, че там където влиза единственото кабелче - жълто на цвят - извира масло или поне е пълно.Маслото на пресоване между пръстите е бая мазно, не е като да е станало на вода.Загуби на масло нямам, нито е повече от нормалното. Стои, както го наливам на средата на щеката.Факт е че целия картер е в масло обаче, може да е от скоростната кутия.Тракане на топла кола не чувам, освен лагера на съединителя-притискателя, но като го натисна млъква и тогава слушам. Ще го тествам на студена утре и на топла пак.Лагера трополи откакто ми смениха скоростната кутия поради заминал диференциал при Бонев в стара загора. Нещо му объркаха положението тия. Не тресе и не ми пречи, така го карам.
Коментар
-
С една брава 1,4 12V имах разправия за налягане на маслото и светеща лампа. Едно че губеше и масло. Виновника излезе датчика за маслото който е в задния край на двигателя под всмукателните колектори и има един кабел закачен на него(май си се ориентирал правилно). Та този датчик беше избил и от там светещата лампа и губещото се масло заливащо двигателя. По спомен датчика беше към 12-15лв май. Ако има омаслявано около него ясна е работата.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар