Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Щанги за скоростите на Tipo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Щанги за скоростите на Tipo

    Имам едно старо типо 1.4 и днес ми се разглоби едната щанга на скоростите.Говоря за тези трите които в краищата имат по едно шарнирно съединение.Искам да попитам колко им е ориентировъчната цена и много трудно ли се сменят?Благодаря предварително!!!

    #2
    Сменят се елементарно.Една струва 25-30лв.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      На мен миналата година ми се разглоби едната по време на път. Добре , че тъкмо излязох от града. Останах само с 3- та и 4- скорост. При запитване ми обявиха цена около 50 лв. на щанга ( а при мен и трите бяха леш ). Казаха ми , че може и по ефтино да се намерят ама аз първо търсих по моргите ( неуспешно ). После стигнах до реставрация и засега нямам проблем. Рестарацията включва демонтаж на щангата и странично със секач и чук се набива около шарнирчето така че да се смали отвора и да не излиза самото шарнирче. Не е кой знай каква философия , по скоро демонтажа е пипкав. Дефакто шарнирчетата освен че не излизат така се стегнаха , че сякаш са нови. Има едни гумени маншончета които ги махнах докато удрям с секача. После гресирах и обратно ги сложих. Незнам колко ще изкарат ама засега лоста е стегнат и скоростите си влизат плавно. Реших , че за стара кола над 100 лв. за едни щангички не ми се дават . Като се охлабят пак ще ги очукам и така дорде е кола .
      не подценявайте италианските коли
      Tipo 1.6 (149.C2.046)

      Коментар


        #4
        kalin555 написа:
        На мен миналата година ми се разглоби едната по време на път. Добре , че тъкмо излязох от града. Останах само с 3- та и 4- скорост. При запитване ми обявиха цена около 50 лв. на щанга ( а при мен и трите бяха леш ). Казаха ми , че може и по ефтино да се намерят ама аз първо търсих по моргите ( неуспешно ). После стигнах до реставрация и засега нямам проблем. Рестарацията включва демонтаж на щангата и странично със секач и чук се набива около шарнирчето така че да се смали отвора и да не излиза самото шарнирче. Не е кой знай каква философия , по скоро демонтажа е пипкав. Дефакто шарнирчетата освен че не излизат така се стегнаха , че сякаш са нови. Има едни гумени маншончета които ги махнах докато удрям с секача. После гресирах и обратно ги сложих. Незнам колко ще изкарат ама засега лоста е стегнат и скоростите си влизат плавно. Реших , че за стара кола над 100 лв. за едни щангички не ми се дават . Като се охлабят пак ще ги очукам и така дорде е кола .
        Принципно може от епоксидна смола да си направиш шапчиците по калъп, ама е страхотна играчка. Аз така и не се наканих
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Благодаря!!!

          Коментар


            #6
            Щангите се намират по съответните магазини / в София , без да се обиждате / ЦЕНИ приблизително 30 / 30 / 40 лева.

            Коментар

            Working...
            X