Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за натрупани грешки в ECU
Collapse
X
-
В тая връзка и извине към автора, да те питам нещоОнаята моята Фифи, прави някаква мизерия мистерия, чека свети грешки няма, проверено с Бош тестер, ТЕХА и МЕС, подскажи ми моля те, какво да я правя.veselin10 написа:Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPSКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Това какво ще рече - че са за смяна и четирите ли ? Температурния го сменям веднага, още утре... но другите ?И някой от тези може ли да прави проблем, заради това, че колата работи на метан ?veselin10 написа:Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPSBrava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
Само детонационния датчик, другите може да пробваш да им почистиш буксите и да видиш дали ще се оправи или ще ги запише отново.Pavkataa написа:Това какво ще рече - че са за смяна и четирите ли ? Температурния го сменям веднага, още утре... но другите ?И някой от тези може ли да прави проблем, заради това, че колата работи на метан ?veselin10 написа:Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPSКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Детонационния е някъде отстрани на смукателните колектори, тпс е на дросела, датчика на коляновия вал е зад колелото на КВ. Имаше скоро тема за него ще тя потърся.Ето тук има схема на 1.4 на двигателя и със стрелка е показано точно къде се намира Датчика на КВ.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=97034Pavkataa написа:Някъде има ли схема къде се намират. Само за температурния съм сигурен кой е
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
В допълнение към горното и в частност - за дизелови двигатели - тази грешка се записва при изправен датчик, изправен термостат, но при много студено време палиш и без да чакаш - пускаш вентилация на макс, чакайки да задуха топло. В такъв случай при -5 и по-малко градуси - едно JTD 105 никога няма да загрее до 80+ градуса. Компютърът отчита това като повреден термостат, (това, за което говори NikMar. Имайте го предвид като възможност. Личен опит.NikMar написа:Грешка на температурния датчик може да ти даде и ако не ти е в ред термостата, знам го от личен опит.
Коментар
-
По-добре датчика, по-евтин е, а и ако колата загрява и държи нормална температура едва ли е термостат. По въпроса за детонационния датчик, аз също съм на метан и при мен ми свети чека и е от този датчик, ама не ми се занимава да го правя, защото съм с плочка и не ми бърка работата на метан.Не знам.... до сега не съм имал случай да свети чека, а да няма записи.... ба ли го .... На съм чувал и тестер на Бош да чете Хитачито.... Сигурен ли си , че добре сте я прочели?S_BANKOV написа:В тая връзка и извине към автора, да те питам нещоОнаята моята Фифи, прави някаква мизерия мистерия, чека свети грешки няма, проверено с Бош тестер, ТЕХА и МЕС, подскажи ми моля те, какво да я правя.veselin10 написа:Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPSNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Какво ти сочи като температура стрелката? Ако държи средата на скалата значи датчик, ако е под средата значи термостат. Аз когато купих моята и я качих на компа ми даваше тази грешка и от сервиза в магазина се набутах с 22 лв. за датчик /сега си имам резервен/, но после се оказа че пак дава тази грешка , светваше ми чека в студено време като изключа от скорост и стрелката ми сочеше на една четвърт от скалата, след консултации тук, не помня кой от форума, но беше от Кърджали, е насочи към термостата / за което съм му благодарен/ и въпроса беше решен.Pavkataa написа:Т.е аз сега кое да сменям - датчик или термостат :/FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Значи принцип стрелката е на средата и загрява добре, но на магистрала примерно след дълго каране изведнъж пада,но продължава да духа топло.NikMar написа:Какво ти сочи като температура стрелката? Ако държи средата на скалата значи датчик, ако е под средата значи термостат. Аз когато купих моята и я качих на компа ми даваше тази грешка и от сервиза в магазина се набутах с 22 лв. за датчик /сега си имам резервен/, но после се оказа че пак дава тази грешка , светваше ми чека в студено време като изключа от скорост и стрелката ми сочеше на една четвърт от скалата, след консултации тук, не помня кой от форума, но беше от Кърджали, е насочи към термостата / за което съм му благодарен/ и въпроса беше решен.Pavkataa написа:Т.е аз сега кое да сменям - датчик или термостат :/Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
Тя и моята не се заковава в студа на средата така реагира и при мен, но падането е до 2-3 мм в зависимост от това колко го натоварвам, спада с разтоварването.Pavkataa написа:Значи принцип стрелката е на средата и загрява добре, но на магистрала примерно след дълго каране изведнъж пада,но продължава да духа топло.NikMar написа:Какво ти сочи като температура стрелката? Ако държи средата на скалата значи датчик, ако е под средата значи термостат. Аз когато купих моята и я качих на компа ми даваше тази грешка и от сервиза в магазина се набутах с 22 лв. за датчик /сега си имам резервен/, но после се оказа че пак дава тази грешка , светваше ми чека в студено време като изключа от скорост и стрелката ми сочеше на една четвърт от скалата, след консултации тук, не помня кой от форума, но беше от Кърджали, е насочи към термостата / за което съм му благодарен/ и въпроса беше решен.Pavkataa написа:Т.е аз сега кое да сменям - датчик или термостат :/FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар