Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кулер и турбо пътища

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кулер и турбо пътища

    Здравейте на всички реших да направя някой подобрения по колата.Искам да сложа кулер и други турбо пътища на браво 1.9ТД. Ако някой е слагал и има идея какъв размер трябва да е кулера нека сподели,защото с голям кулер няма да има ефект и колата няма да върви.Намислил съм да слагам кулер,турбо пътища,филтър K&N и може би чип.За сега съм само с генерация с която колата се отпуши доста.
    Fiat Bravo 1.9TD

    #2
    първото от което ще започна е че на този мотор,както и на тд 100 чип не може да се слага.второ какво ще постигнеш с монтирането на кулер-почти нищо.ако искаш по- мощна кола по-добре си вземи някое jtd и там вече ще можеш да твориш.

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      първото от което ще започна е че на този мотор,както и на тд 100 чип не може да се слага.второ какво ще постигнеш с монтирането на кулер-почти нищо.ако искаш по- мощна кола по-добре си вземи някое jtd и там вече ще можеш да твориш.
      Всичко може да се слага стига да имаш пари да го сложиш та питам някой слагал ли е кулер на такъв двигател и турбо пътища ????
      Fiat Bravo 1.9TD

      Коментар


        #4
        ами ти можеш и двигател от самолет да сложиш,но дали си заслужава.казах ти вече че основното което е че не можеш да я чипосаш.

        Коментар


          #5
          Значи все повече запоявам да се разубеждавам да слагам кулер и турбо пътища,за чип вече ми стана ясно,че няма да стане...обаче някой викат че нищо не е гаранция че ще тръгне повече с кулера,можело и да умре...май ще остане само филтър и генерацията....аа и така като гледам никой не споделя мнения...
          Fiat Bravo 1.9TD

          Коментар


            #6
            bob1ty написа:
            Значи все повече запоявам да се разубеждавам да слагам кулер и турбо пътища,за чип вече ми стана ясно,че няма да стане...обаче някой викат че нищо не е гаранция че ще тръгне повече с кулера,можело и да умре...май ще остане само филтър и генерацията....аа и така като гледам никой не споделя мнения...
            Как да има мнения, ти искаш от лайна захарен памук да правиш. как да стане... квото и да излезе хем няма да е сладко, хем на лайна ще мирише
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              Не те разбирам... и ако обичаш не ми пиши глупости в темата....
              Fiat Bravo 1.9TD

              Коментар


                #8
                имя няколко мнения по горе които ти казват че TD 100 не подлежи на силов тунинг, ти си настояваш на твоето. има ли смисъл да дадеш една шапка с пари и накрая ефекта да е никакъв, или пък такъв че да отелиш мотора. на всеки му се кара бегачка ма не от всяка "каруца" става. не искам да обиждам нито теб нито колата ти, но си има някои закономерности в живота към които трябва да се придържаме. пълно е тука из форума с теми от сорта: " пунто 1.1 - как да му сложа чип и 17 ки джанти" темата ти доста се доближава към тях.
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #9
                  Единствено ще подобриш лятно време работата, демек няма да губиш тяга така както без Кулер.Иначе мощноста ще същата, докато не пуснеш повече гориво, но не знам как ще го понесе мотора, смисъл дали ще издържи ако двете работят....Но, ако само сложиш Кулер, както казах,само ще подробиш лятно време пълненето с охладен въздух, щото дизела го мъчи горещия въздух, а той обича охладен и богат на кислород...... :D
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #10
                    betuk написа:
                    Единствено ще подобриш лятно време работата, демек няма да губиш тяга така както без Кулер.Иначе мощноста ще същата, докато не пуснеш повече гориво, но не знам как ще го понесе мотора, смисъл дали ще издържи ако двете работят....Но, ако само сложиш Кулер, както казах,само ще подробиш лятно време пълненето с охладен въздух, щото дизела го мъчи горещия въздух, а той обича охладен и богат на кислород...... :D
                    Така като чета разбирам, че колегата е с ТД 75. Аз съм с другото магаре - ТД 100, и наистина лятото в топлото с включен климатик, си е мъка голяма докато ускори, и подобряването на работата на двигателя, си е едно достатъчно добро оправдание за поставянето на челен кулер. Както е попитал и bob1ty ,от какво се определя големината на нужния ми интеркулер, без значение от това дали има смисъл или са пари на вятъра?
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар


                      #11
                      sa6obravoto написа:
                      betuk написа:
                      Единствено ще подобриш лятно време работата, демек няма да губиш тяга така както без Кулер.Иначе мощноста ще същата, докато не пуснеш повече гориво, но не знам как ще го понесе мотора, смисъл дали ще издържи ако двете работят....Но, ако само сложиш Кулер, както казах,само ще подробиш лятно време пълненето с охладен въздух, щото дизела го мъчи горещия въздух, а той обича охладен и богат на кислород...... :D
                      Така като чета разбирам, че колегата е с ТД 75. Аз съм с другото магаре - ТД 100, и наистина лятото в топлото с включен климатик, си е мъка голяма докато ускори, и подобряването на работата на двигателя, си е едно достатъчно добро оправдание за поставянето на челен кулер. Както е попитал и bob1ty ,от какво се определя големината на нужния ми интеркулер, без значение от това дали има смисъл или са пари на вятъра?
                      Затова е измислен Кулера, да охлади нагнететия въздух преди да постъпи в цилиндъра.Без него, лятото ,при 35-40градуса на въздуха, количеството кислород на единица обем въздух намаля драстично, и оттам мотора става по-тромав,и маломощен, затова първо го измислят BMW. ако не се лъжа някъде през 90год., и го вграждат първо в 2,4 куб. мотор.Разликата от обикновенното турбо ,и с кулера, е 25до30% повече мощност, като доколкото си спомням ,и разхода бе надолу.
                      Fiat palio 1.7td

                      Коментар


                        #12
                        Да, това е полезно за тези които не знаят за какво е кулера, но с какво помага на bob1ty и на мен? Знам че всички ТД 100 имат, нямам представа дали и при ТД 75 е така. Следователно онова което си казал по- горе и това което си написал накрая се препокриват и отново потвърждават, че ще има ефект, макари слаб и осезаем най-вече лятото, от този "тунинг".
                        Fiat Bravo 1.9 TD100

                        Коментар


                          #13
                          Значи все пак има някакъв смисъл от този кулер
                          Fiat Bravo 1.9TD

                          Коментар


                            #14
                            bob1ty написа:
                            Значи все пак има някакъв смисъл от този кулер
                            Да ще има ефект, но трябва да е поставен челно, и де е с обема на оригиналният ти колер .
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                            Коментар


                              #15
                              За да дигнеш мошноста на който и да е мотор трябва да подобриш пълненето на цилиндрите,а пълненето зависи от профила на колектора и от фазите на газоразпределение.Съотношението въздух-гориво също трябва да се увеличи и нали се сещаш какво трябва да промениш за да достигнеш желан ефект,друг е въпроса двигателя дали позволява такава намеса.Какъвто и друг кулер да сложиш различен от размерите на твоя ще влошиш работата на мотора и ще създадеш предпоставка за бързото унищожаване на турбината.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X