Днес си харесах един "спортен" филтър.Имаше от тези които са конуси и също правоъгълни.Предпочитам да си купя правоъгълен за да мога да го сложа на мястото на стария,иначе за конуса трябва да махам кутията.Въпроса ми е-какво е предимството на тези филтри и може ли да ми се прецака нещо по електрониката заради него.С две думи заслужава ли си да слагам такъв(струва 30лв) или да сложа обикновен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвет за въздушен филтър
Collapse
X
-
филтър
Пре мен на двигателя като я докарах си беше оригинален но в багажника имаше спортен и още незнаех за какво е това нещо и го изхвърлих - може и да съм сбъркал - щото по колата много работи са сменени още от Италия но да се сложи спортен филтър и да има ефект има и много други работи трябва да се сменят иначе няма ефект особенно като не е оригинален а той е доста повече пари от тези където ги продават тукЕ ако искаш да е шумна става.
-
По принцип спортният филтър има по-малко въздушно съпротивление и съответно осигурява по-висок приток на въздух към камерите. Също така има по-дълъг живот (около 60 хиляди км.), но е по-скъп и изисква поддръжка (почистване, консумативи и т.н.).От своя страна иска само преработване на въздуховода, след като отстраниш стария с кутията.Сам си преценяваш дали си способен на това.
Коментар
-
K/N
При мен си е К/Н в оригиналната кутия.Пише че има доживотна гаранция или един милион километра.Почистването става на 50-60 хиляди километра и вдига от 3 до 5 конски сили.Мисля че това е по добрия вариант понеже тези външните са много шумни.Цената му е 130 лв плюс 30 лв. спреьове за почистване. Успех
Коментар
-
Re: Дайте съвет за въздушен филтър
колега на колата нищо няма да и стане от отворен филтър! повечето предимства ги споменаха, но за мен главните са 1-во.. купиш ли веднъж, той си изкарва живота на колата и 2-ро звукът става доста по нервен! момента с прането е леко изнервящ, но ако не ти се занимава има доста места където с/у 5-10-15лв. ще ти го изчистят и омаслят! от друга страна коньове няма да качиш 100%, но ще имаш по-добъра чуствителност на педала на газта.и най важното филтъра е хубаво да се почиства на десетина хиляди километра, въпреки препоръките на производителя!NPD написа:Днес си харесах един "спортен" филтър.Имаше от тези които са конуси и също правоъгълни.Предпочитам да си купя правоъгълен за да мога да го сложа на мястото на стария,иначе за конуса трябва да махам кутията.Въпроса ми е-какво е предимството на тези филтри и може ли да ми се прецака нещо по електрониката заради него.С две думи заслужава ли си да слагам такъв(струва 30лв) или да сложа обикновен."То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
K/N
Toko,не съм съгласен с тия 10000 понеже като прочетох листовката на К/Н там беше обяснено,че след около10000 се натрупват частици по филтъра които играят роля на вторичен филтър и от там идваголемия коефицент на полезно действие,т.е по-голям пробег.А относно к.с е нормално да има някаква разлика понеже има по-голям приток на въздух.
Коментар
-
Re: K/N
уф не ми се спори.. всеки си го чисти когато прецени.. може и въобще дане го чистиш! и това е пробвано с успех :D мисълта ми е следната : едно е да го използваш филтъра в страна където тротоарите не се виждат от мърсотия и кир, друго е там където няма паднало листенце на улицата! сигурно си прав, още повече кин са го написали, но тук нещата са малко по-така :D повечето ми приятели го правят това движение на макс. 10-15 х. км. моя го чистих преди месец, два /не повече от 3-4х.км./ и може да заповядаш, за да видиш на какво прилича :Dpanesoft написа:Toko,не съм съгласен с тия 10000 понеже като прочетох листовката на К/Н там беше обяснено,че след около10000 се натрупват частици по филтъра които играят роля на вторичен филтър и от там идваголемия коефицент на полезно действие,т.е по-голям пробег.А относно к.с е нормално да има някаква разлика понеже има по-голям приток на въздух."То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар