Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли смисъл ?
Collapse
X
-
Re: Има ли смисъл ?
Аз за други тампони освен на Макферсона не се сещам там. Те струват между 54-80 лв/бр. Говоря за моята Брава от подписа. Предполагам,че ще ти вземат и около 10 лева/бр. за труд. Ако имаш пари да си смениш амортисьорите ги сменяй. Иначе си смени тампоните, защото ако лагерчето не е добре, може да затруднява завиването и оттам и хидравличната помпата да се мъчи.The_Wicker_Man написа:Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?
-
Аз говоря за номер 5. Този чарк подобен на елипса има лагер - за него говоря. Не споря може да има и друг тампон, но аз като сменях амортисьорите си обикалях да търся тампон (номер 5 на схемата), защото лагера трудно се въртеше. И си викам ми няма проблеми ще си сменя лагера, но няма как, той е капсолован и се сменя цялата джаджа.
Коментар
-
Колегата Mitko е абсолютно прав. Амортесьора си е едно, лагера на Макферсона е съвсем друго (№5 в схемата). Хубаво е да се сменят едновременно, но не е задължително. Отделен е въпроса, че според мен може да се остави лагера да си тропа, докато дойде време и за амортесьорите. Нищо фатално не може да се случи, доколкото знам. Що се отнася до това, дали се сменя цялата джажа - не може само лагер, сменя се и това което му е един вид гнездо - целия детайл, номериран с петица. И за типото е около 30-35.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Заради този лагер на елемент номер 5, като завивах се чуваше едно причаткване. Освен това хидравличната помпа виеше доста. Като ги смених нямаше проблем и според мен не бива да се пести от точно от него.ivjordan написа:Колегата Mitko е абсолютно прав. Амортесьора си е едно, лагера на Макферсона е съвсем друго (№5 в схемата). Хубаво е да се сменят едновременно, но не е задължително. Отделен е въпроса, че според мен може да се остави лагера да си тропа, докато дойде време и за амортесьорите. Нищо фатално не може да се случи, доколкото знам. Що се отнася до това, дали се сменя цялата джажа - не може само лагер, сменя се и това което му е един вид гнездо - целия детайл, номериран с петица. И за типото е около 30-35.
Коментар
-
Ми, то и моята хидравлика вие. Ако е товва првоблема, веднага ги сменям. Даже и амортесьорите ше сменя, макар че са само на 25 хил. км., но не мисля, че това има отношение към хидравликата.Освен това хидравличната помпа виеше доста. Като ги смених нямаше проблем и според мен не бива да се пести от точно от него.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Re: Има ли смисъл ?
може да е от много неща не само тампоните на амортесьорите не сменяй неща напразно без да си убеден 100% от къде е проблема, закарай колата на майстор да я погледне и ако той ти каже че са тампони на амортесьора сменя ги и и ти дава гаранция че тропането ще изчезне ако не изчезне да си ги сваля и няма да му ги плащаш ПС нали затова им викат майстори да диагностицират точно от къде е проблема, а не да сменят наред докато се "улучи" къде е повредатаThe_Wicker_Man написа:Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар