Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По - силни фарове за BRAVO ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря ви , колеги помагате ми доста всички въпреки лекия скандал който се заформи
    FIAT BRAVO 1.2 16V

    Коментар


      #17
      аз си закупих фарове с лупа оригинални валео доста запазени имат малко прах на самите лупи светеха перфектно даже и преди ксенона представям си ако ги изчистя какво ще е да не кажа голяма дума но светеха поне 5 пъти по добре от рефлекторните които бяха на колата цената при италианеца е 100 лв 2 бр.

      Коментар


        #18
        при италианеца всичко за браво е що годе добро и цените са прилични Та в крайна сметка да изкажете мнение ксенон , лупи или просто почистване на фара ?
        FIAT BRAVO 1.2 16V

        Коментар


          #19
          t.mnml написа:
          при италианеца всичко за браво е що годе добро и цените са прилични Та в крайна сметка да изкажете мнение ксенон , лупи или просто почистване на фара ?
          И трите неща.Фар с лупа,почистване и ксенон.Останалото е компромис.Това е на фар с лупа и ксенон с непочистен рефлектор.Просто резултата ми хареса ,а и няма как автомобила ми да седи без фарове докато оправя рефлекторите.Ако бях на твоето положение и имах фарове на автомобила ,щях да свърша цялата процедура по рециклирането.
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            #20
            Racer GT написа:
            Голямо чудо ще е... 100 кинта за лупи и 60-70 за рециклиране... и нищо.... едва ли ще остане доволен от резултата.Познавам няколко човека които бяха чули и те някакви митове за тези прословути лупи... после пари хвърлени на вятъра.Бях взел и аз едни оригинални валео-та мога да кажа като нови,изкарах една вечер с тях и ги махнах на следващия ден.Съгласен съм че с монтиран на тях ксенон ще е по-добре от сегашните му фарове с обикновени крушки....но трябва да добавим и още 70-80 лв за хубав ксенон.Съвет към автора на темата.Сваляй фаровете,внимателно ги отвори,изчисти рефлекторите както и стъклата отвътре,затвори ги,реглаж на фаровете,едни найтбрейкъри за 25лв и осветеността на пътя ще е доста по-добра.Това съм го правил на 4-5 коли никой не е съжалявал,не е като да дадеш 250 лв за лупи,рециклаж и ксенон и да си мислиш че много ще ти светят фаровете.Ако имаш пари вземи си и един хубав ксенон,тогава нещата ще си дойдат на мястото.
            аз карам с нови фарове (бяха нови преди 4 години де, но не са загубили почти нищо от качествата си) , като не са от най-добрите фарове според тестовете (в този клас коли има и по-добри)за мен светят отличнощом не виждаш разлика - значи комплекта, който бил в теб не е бил читави какво е хубав ксенон според теб?
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              galinchooo написа:
              П.С..ето разликите в баластите за която говоря от доста време и за която ме обвинявате че уж нямало.Единия е Imax 10A a другият Imax 6,3A.....Лампите са еднакви 6к и на двете снимки
              ...първо да кажа, че колегата от Бургас е много отзивчив и би помогнал на всеки; ходил съм при него без да се познаваме преди това - остави си цялата работа за да ми помогнеа тези два баласта от един и същ производител ли са?и аз мисля, че тока в случая няма нищо общо - може би самото изпълнение е различно, или има разлка между левия и десния фар
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                значи на моята кола, докато беше с рефлекторните фарове, едните найтбрейкъри ми решиха проблема с осветеността. почти три години нямам никакви забележки към видимостта, която осигуряват. при мен обаче и стъклото на фара беше съвсем бистро и рефлектора си беше наред. така че бих посъветвал колегата да си сравни стъклото с това на други браво/а и ако му изглежда по-добре да буха найтбрейкърите и да забравя. ако не му хареса резултата винаги може да се вкара във филма с лупи, ксенони и пр. а найтбрейкърите да отидат на дългите.и един въпрос: и аз нещо развивам навика да не ползвам дългите при ненатоварено движение, а да си играя с машинката на фаровете 0-2 и обратно. дали ще се износи бързо и ще се счупи?
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #23
                  galinchooo написа:
                  За ксенона мога да ти помогна.Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....
                  Абе това изобщо не е вярно дето си написал. При работен режим на 13.8 волта гълтат около 3.3 ампера 35 ватовите ксенони.Това I макс е максималния стартов ток на баласта.На моя ксенон пише Iмакс 7.5 А Един приятел си сложи на мотора ксенон на който беше 15 А този показател и единствената разлика беше че с неговия понякога му гореше бушона за фара, а с моя не му гореше.А и друго- моя палеше и на токоизправител 5 А докато неговия не палеше.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #24
                    Sev написа:
                    аз карам с нови фарове (бяха нови преди 4 години де, но не са загубили почти нищо от качествата си) , като не са от най-добрите фарове според тестовете (в този клас коли има и по-добри)за мен светят отличнощом не виждаш разлика - значи комплекта, който бил в теб не е бил читави какво е хубав ксенон според теб?
                    Между мръсни и не регулирани рефлекторни фарове с обикновени крушки и оригинални валео-та с лупи дори и с обикновени крушки разлика има-осветеността при лупите е доста по-добра.Да не говорим ако на лупите се сложи ксенон,тогава и дума не може да става за сравнение.Знаеш за всичко се иска пари,в конкретния случай най-малко 100 кинта за лупи.Защо да ги дава тези пари като може да си отвори фаровете да ги изчисти,да сложи едни осрам найтбрейкър,да ги регулира и пак ще докара същата осветеност на пътя като на лупи с обикновени крушки. Ако аз не съм случил на лупи,как и никой от моите познати нямаше късмет...?!? Под хубав ксенон имах в предвид такъв за 80-100лв,не за 35лв от битака.Не ми се спори,колегата сам да си прецени какво да направи.Поздрави!
                    Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                    KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                    Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                    Коментар


                      #25
                      Sev написа:
                      galinchooo написа:
                      П.С..ето разликите в баластите за която говоря от доста време и за която ме обвинявате че уж нямало.Единия е Imax 10A a другият Imax 6,3A.....Лампите са еднакви 6к и на двете снимки
                      ...първо да кажа, че колегата от Бургас е много отзивчив и би помогнал на всеки; ходил съм при него без да се познаваме преди това - остави си цялата работа за да ми помогнеа тези два баласта от един и същ производител ли са?и аз мисля, че тока в случая няма нищо общо - може би самото изпълнение е различно, или има разлка между левия и десния фар
                      Не са от една и съща марка колега...И двата са китайски,но всички знаем че има китайска стока има и хубава такава...Тока на палене е от голямо значение за запалването на газа в крушката и подръжката й докато загрее напълно.При баласта с 10Астартов ток паленето е стабилно и вероятноста да не запали е сведена почти до 0.Особено сега в студа.Те се доближават и до оригиналните баласти на автомобили с фабричен ксенон. И то само като начин на работа де,не и като изработка.При баластите с по малък стартов ток(говоря за под 7А),паленето е по нестабилно.А някои баласти когато изгреят напълно даже не могат да си държат напрежението стабилно(от там се получава една мърдаща светлина на стената).Аз им викам живите баласти.Същите не работят даже и на работното си напрежение от 80V а на 70тина и то нестабилно.От там се променя и цвета на светене.Става по синкав.При същите баласти не важи никаква таблица за цвета на крушката.Тоест крушка 4300, 5000к ще свети като 6000к.Или крушка 6000к ще свети като 8000к.То се вижда от снимката която съм пуснал.Фаровете са еднакви(това е моята кола),а крушките са 6000к и на двата фара в двете снимки.Просто на долната снимка е сменен само баласт..А сега по темата малко..Да настина е хубаво да се сменят и фаровете с такива с лупи.Много по добри са,но пак с ксенонова система.И се дават едни 200лв отгоре минимум.Дори и да са 2ра употреба,вероятноста да ги вземеш читави е много малка.От там се почва разглобяване рециклиране и пак се връщаме на 200лв минимум.Препоръчително е ако се купува фар с лупа да е нов,тъй като от халогенната крушка и дългата работа на фара се износва покритието на рефлектора.Както вече казах няма смисъл от изхвърляне.Една ксенонова система се пуска на рефлекторния фар(като е добре наистина ако има прах вътре да се измие фара),добро регулиране и гас на бегачката.....Без много втиляване и притрисане... П.С..На един фият колкото повече му се притрисаш толкова повече ти са качва на главата....хах..поне моя е така..
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #26
                        Краси тва на снимките твоята кола ли е бре...Ще отлепиш на някой ретините от 3тия етаж.....хах.Понаведи ги малко тея фарове....
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #27
                          galinchooo написа:
                          Краси тва на снимките твоята кола ли е бре...Ще отлепиш на някой ретините от 3тия етаж.....хах.Понаведи ги малко тея фарове....
                          Моята е.Добре са си фарчетата.На първата снимка е лекинко на баир и се получава това светене до 3 етаж.На втората снимка е на равно място и не мога да метна до 1 етаж.До сега не съм имал случай да ми присветне някой.На оная мома дето и слага Сонито със сивата брава и удариха преди време колата в Айтос и се наложи аз да прибера нейната,а тя да кара моята зад мен.Никъде по пътя Айтос-Бургас не бях осветен в огледалото.А има някои с голф 4 дето ги познавам на 500 метра зад мен.
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            #28
                            и аз мисля че заслепяват , но щом казваш че не заслепяват и това е вариант
                            FIAT BRAVO 1.2 16V

                            Коментар


                              #29
                              t.mnml написа:
                              и аз мисля че заслепяват , но щом казваш че не заслепяват и това е вариант
                              Ей направо ме разби с това заключение.Карам 3та година с тях и съм минавал ГТП на всеки от който са ми проверявали фаровете дали са правилно регулирани.На пътя никой не ми присветвал през тия години.Обърни внимание на втората снимка дали светят високо според теб.
                              FIAT FORUM BULGARIA
                              Ракията е над политиката

                              Видео от Италфест 2011

                              Коментар


                                #30
                                t.mnml написа:
                                и аз мисля че заслепяват , но щом казваш че не заслепяват и това е вариант
                                Заслепяват ако не са настроени.Така са много от автомобилите било то с ксенонова система или с нормална халогенна.Заслепява се и при двата вида светлина.Факт е,че ксеноновата заслепява малко повечко ако не е настроена.Както писах по горе,задължително се настройва на положение 0 а се кара на положение 1(тоест свалени с една позиция надолу) и няма никакви ядове.Виждал съм вечер(и то само 1 път) Опел Корса В с Н4-биксенон с толкова добре настроени фарове,че чак не повярвах.А това са едни от проблемните фарове,както на Вектра В Астра Г с кристалния фар,БМВ Е46 и т.н.
                                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                                Коментар

                                Working...
                                X