Може ли да ми кажете колко Ампера кабели ми трябват за Мареа ТД100?Или колко квадрата трябва да е дебел кабела,а съм си харесал едни 1000А(китайски)ама не знам дали ще ми свършат работа има и по 1200А и 1500А , АБ ми е 60Аhдо преди това имах едни 200А мисля че бяха ама те за нищо не ставаха в смисъл аз давах ток ама не можех да вземам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кабели за ток
Collapse
X
-
Re: кола
абе измама е и 10кв кабели малко тънки ще дойдат на паднал(изтощен) акумулаторkluchar написа:Като идваш в Сфофия си вземи от КОНРАД щипки те са по 1.60лв някъде и от някой магазин на кабелитук напримерSofia, Bratya Miladinovi №57 си вземи кабел 10 квадрата и си готов другото е измамаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Re: Кабели за ток
Мен ако питаш, изобщо не се занимавай с кабели и тем подобни щуротии. Свързването на два автомобила по този начин е грешка и крие много рискове. Аз имам три случая с изгорели алтернатори от тази манипулация. Два случая с изгорели ЕКУ-та. За тези се сещам сега. Или пък си направи хубави, нискоомни кабели, но когато свързваш два автомобила, разкачай клемата на този който ще дава ток. Т.е. ползваш само акумулатора му, за да не боли глава. Не е казано, че ще се повреди нещо веднага, но шанса е 50/50, което си е много. Особенно със съвременните капризни автомобили, дето все повече за нищо не ставатbenzol написа:Може ли да ми кажете колко Ампера кабели ми трябват за Мареа ТД100?Или колко квадрата трябва да е дебел кабела,а съм си харесал едни 1000А(китайски)ама не знам дали ще ми свършат работа има и по 1200А и 1500А , АБ ми е 60Аhдо преди това имах едни 200А мисля че бяха ама те за нищо не ставаха в смисъл аз давах ток ама не можех да вземам
Успех.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
За варианта - 10кв. 6метра кабел има 0.0102ома съпротивление. При 100А ще загубиш един 1,02волта. Това са 102W в кабелите. Сам разбираш, че нестава.35кв - 6м кабел - 0,0029ома. При 100А - 0.29V - 29W в кабелите. Това са сметки за хубав меден проводник. Китайците обичат да слагат в кабелите и стоманаbenzol написа:а примерно 10 квадрата колко ампера са ако са дълги по 3м и съответно 30-35 квадрата?
Не се шегувам!Сметките ясно показват, че прехвърлянето на стартов ток по този начин е умряла работа и опасна. Най-читаво е втори акумулатор и къси кабели и да го пооставиш там поне 10-на минути преди старт, защото след като запалиш ще претовариш със сигурност алтернатора.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
е то хубаво ама не знам дали някои ще се навие да си смъкне АБ от неговата кола и да ти я даде за 10мин,апък да си купуваш 2-ра АБ не си заслужава за тая работа,а тея кабели където ги продават и пише 1000А колко квадрата са някои знае лиDanchojn написа:За варианта - 10кв. 6метра кабел има 0.0102ома съпротивление. При 100А ще загубиш един 1,02волта. Това са 102W в кабелите. Сам разбираш, че нестава.35кв - 6м кабел - 0,0029ома. При 100А - 0.29V - 29W в кабелите. Това са сметки за хубав меден проводник. Китайците обичат да слагат в кабелите и стоманаbenzol написа:а примерно 10 квадрата колко ампера са ако са дълги по 3м и съответно 30-35 квадрата?
Не се шегувам!Сметките ясно показват, че прехвърлянето на стартов ток по този начин е умряла работа и опасна. Най-читаво е втори акумулатор и къси кабели и да го пооставиш там поне 10-на минути преди старт, защото след като запалиш ще претовариш със сигурност алтернатора.
Коментар
-
Re: Кабели за ток
Щото не знаете как се правят нещата затоваDanchojn написа:.....Мен ако питаш, изобщо не се занимавай с кабели и тем подобни щуротии. Свързването на два автомобила по този начин е грешка и крие много рискове. Аз имам три случая с изгорели алтернатори от тази манипулация. Два случая с изгорели ЕКУ-та. За тези се сещам сега. ....Успех.
, редовно виждам подаване на ток от стартиран автомобил с цел да върти алтернатора, - ТОВА Е ГРЕШКА Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
кола
Има различни повечето менета и сигуно са 3-4 квадрата като гледам колко пари са има и по скъпиhttp://emk-33.com/shop/product_info....ducts_id=14197
Коментар
-
Това е измама.benzol написа:е то хубаво ама не знам дали някои ще се навие да си смъкне АБ от неговата кола и да ти я даде за 10мин,апък да си купуваш 2-ра АБ не си заслужава за тая работа,а тея кабели където ги продават и пише 1000А колко квадрата са някои знае лиDanchojn написа:За варианта - 10кв. 6метра кабел има 0.0102ома съпротивление. При 100А ще загубиш един 1,02волта. Това са 102W в кабелите. Сам разбираш, че нестава.35кв - 6м кабел - 0,0029ома. При 100А - 0.29V - 29W в кабелите. Това са сметки за хубав меден проводник. Китайците обичат да слагат в кабелите и стоманаbenzol написа:а примерно 10 квадрата колко ампера са ако са дълги по 3м и съответно 30-35 квадрата?
Не се шегувам!Сметките ясно показват, че прехвърлянето на стартов ток по този начин е умряла работа и опасна. Най-читаво е втори акумулатор и къси кабели и да го пооставиш там поне 10-на минути преди старт, защото след като запалиш ще претовариш със сигурност алтернатора.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Кабели за ток
И това не е съвсем коректно, поне е по-безопасно. Едно преизкряване може да доведе до доста главоболия. Електрониките по колите са предвидени да издържат 40V, а отскоците често ги превишават.........................Но както знаеш така прави.S_BANKOV написа:Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Кабели за ток
Е то преискряване има и когато си закачаш клемата на акумулатора. Все пак автоелектрониката е предвидена да издържа такива неща.Според мен като се подава ток от незапалена кола, и не откачаш кабелите към втория акумулатор веднага след старта няма особени рискове.И къде ги видя тези отскоци по 40 волта на кола с закачен акумулаторDanchojn написа:И това не е съвсем коректно, поне е по-безопасно. Едно преизкряване може да доведе до доста главоболия. Електрониките по колите са предвидени да издържат 40V, а отскоците често ги превишават.........................Но както знаеш така прави.S_BANKOV написа:Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: Кабели за ток
А6е грешка, не грешка, явно не се случва толкова често, колкото легендите казват.При моя приятел 6ояджията, на 90% от колите които свалят от автовозите, акумулаторите са мъртъвци.Следователно всяка кола се пали минимум поне по 5-6 пъти докато е там. Е как пък за 5 години с една не е имало про6лем.Ок, може 6и е възможно, но практиката показва друго.S_BANKOV написа:Щото не знаете как се правят нещата затоваDanchojn написа:.....Мен ако питаш, изобщо не се занимавай с кабели и тем подобни щуротии. Свързването на два автомобила по този начин е грешка и крие много рискове. Аз имам три случая с изгорели алтернатори от тази манипулация. Два случая с изгорели ЕКУ-та. За тези се сещам сега. ....Успех.
, редовно виждам подаване на ток от стартиран автомобил с цел да върти алтернатора, - ТОВА Е ГРЕШКА Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар