white_shark написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за МанометЪр за налягане в гумите
Collapse
X
-
Да, и дори на толкова си стоеше отдолу смачкана под тежеста на колата.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Е това изглежда много добър манометар колега днес на пазара рядко може да купиш нещо което да ти върши работа и да си заслужава парите този моя вярно дава отклонения големи и ще го хвърлям и ще търся нещо качествено да купя а какво ти е мнението за електронните доста са разпространени но дали вършат работаsnake написа:Вече са ти отговорили коя скала да гледаш, но на този манометър не можеш да разчиташ дори ориентировъчно. Сигурен съм, че ако пробваш 4-5 пъти да измериш налягането в една и съща гума, ще ти дава големи отклонения. Тъй като обичам всички измервателни уреди, които имам, да мерят точно, преди 10-ина години си купих един доста скъп манометър. Няколко пъти съм го сравнявал с гумаджийските и му се доверявам. Манометърът на white_shark също не е лош. Това е моят манометър. Преди това имах един английски, изцяло метален, но го загубих.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Нямам представа как мерят електронните. Но този, който е снимал white_shark, ако не греша е руски и струва само 7-8 лв. Имах такъв на една служебна кола и мереше много точно. Мисля, че ако потърсиш по магазините за авто-части, особено в тези, които продават и части за соц. колите, ще намериш такъв.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
относно манометрите...Всеки който притежава някакъв,винаги твърди : МЕРИ МНОГО ТОЧНО! Чак се смея понякога. Последния пример на гумаджията в село... Има някакъв,който се бие в гърдите,че мери точно,а като ми напомпи гумите,предните под тежестта на мотора изглеждат меки. И какво беше заключението му...колата отпред ми била "разкрачена" и само така изглеждали гумите,но били точно 2,2 атмосфери. Не ,че не може да е прав,обаче веднага да ми казва,че е разкрачена ,а не да помисли,че е не са напомпани достатъчно е нелепо някак.Та затова като седна и тук да чета "моя е без грешка,ама твоя не става" и ме избива на смях малко. Аз на ничий манометър не вярвам. Поне досега не съм видял,такъв на който да се доверя.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Не съм го носил в агенцията по метрология, но като ми даде приблизително еднакви показания с манометрите на по-големите сервизи, смятам, че мери вярно. Казахме на автора на темата, че манометъра му не струва, защото сме пробвали такива. Просто това е някаква детска играчка, която не показва еднакви стойности дори когато мериш няколко пъти една и съща гума.А ти как преценяваш дали гумите на твоята кола са напомпани? На око ли?П.П. Така и така сме започнали темата за манометрите, ще споделя нещо, което съм убеден, че не знаят или не спазват по-голяма част от водачите. Налягането в гумите се мери при студени гуми, а не когато колата спира за кратко на бензиностанцията след дълъг път или след като е била продължително огрявана от слънцето. Разликите са доста съществени.paralesa написа:Аз на ничий манометър не вярвам. Поне досега не съм видял,такъв на който да се доверя.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
естествено,че разчитам на манометрите,но винаги си имам едно на ум,че показанията им не са докрай точни. А тия по гумаджийниците,повечето как да им вярва човек? Принципно ако измериш с твоя манометър и още два други и трите покажат едни и същи или много сходни показания,съм склонен да вярвам,че са точни.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Колегата paralesa, според мен, е прав. Аз също не вярвам на манометрите по бензиностанции, сервизи и гумаджийници. Имам възможност и мога да проверя на еталонни стендове различни системи за измерване и съм го правил, което ми дава основание да подкрепя твъдението на колегата.paralesa написа:естествено,че разчитам на манометрите,но винаги си имам едно на ум,че показанията им не са докрай точни. А тия по гумаджийниците,повечето как да им вярва човек? Принципно ако измериш с твоя манометър и още два други и трите покажат едни и същи или много сходни показания,съм склонен да вярвам,че са точни.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Ами точно затова си имам мой манометър, а не разчитам на гумаджийниците. Изръсих се около 30-40 лв. за него. Имам един познат със стенд, който има глицеринов (ако не греша) манометър, уж бил много точен. Чат-пат сравнявам моя с неговия и показанията са сходни. А и не виждам какво може да му стане на моя, след като го използвам 20-ина пъти в годината. Не си помпя колата по бензиностанции и гумаджийници, а сам, по няколко причини:- Фалшивите манометри- Проверявам и помпя гумите преди да изкарам колата от гаража. Безсмислено е да отидеш някъде с горещи гуми, защото тогава отклоненията са големи.- Ако пък разчиташ някой гумаджия да ти ги напомпи, можеш да се натъкнеш на много странни показания след това - едната гума да е 2, а другата 2.5. Какво му пука на него?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Хаха ми знам ли да го е...а те и черната и червената имат 2 ки в началото па аз толкова помпам гумите Макар че почти на всяка голяма бензиностанция има и компресори за помпане на гуми така че може да си напомпаш или провериш колко е наляганетоFlow написа:BO написа:Аз да попитам обратно на въпроса.Като знаеш, че крайния резултат трябва да е нещо от рода на 2.1 да речем, как ще използваш черната скала, за да задаваш този въпрос?Просто ми е интересна логиката.
Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse

:D
Коментар