Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не ми работи свирката, демек клаксона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    не ми работи свирката, демек клаксона

    не е от бушон..... проверихсвалих капачката на волана - до там ток не достига...дзверих се под капака, ама свирка не видях сигурно е под някой калник....някакви идеи????p.s. да караш без свирка било много гадно....
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    #2
    Клаксоните са два и е малко вероятно и двата да не работят.Управлението им е през реле,провери него първо,щом не идва ток до контакта и бушона е здрав,провери къщо конекторите...Релето Е2 /се намира на задната стена на левия панел с бушони-средното.Клаксоните се намират зад бронята ,срещу колелото-достъп отдолу или се снема кората около колелото
    Прикачени файлове
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      А като натискаш клаксона на волана, чуваш ли релето да включва? Ако го чуваш, може просто да е корозирала някоя клема на свирките. Поразмърдваш, малко контактен спрей и си в джаза

      Коментар


        #4
        там е работата че като натисна нищо не се случва и нищо не се чува....
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #5
          donnna написа:
          там е работата че като натисна нищо не се случва и нищо не се чува....
          След като е така значи не стига ток до релето. Казваш, че бушона е здрав - в такъв случай имаш прекъснат кабел някъде - от клаксона на волана до кутията с бушоните.

          Коментар


            #6
            Имай предвид че до волана ток не идва - има само един кабел по който протича маса като натиснеш и задейства релето. Не очаквай там да измериш напрежение.Иначе и аз залагам на релето щом не се чива щтркане - виж по книките кое реле е за клаксона и го замени с някое съседно и пробвай....
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              ще види по книжките тоз дето ги има гледах в ePER-а ама нищо не можах да открия за свирките там и затова пиша тука....мога ли да бъда сигурен, че бушона по схемата отговаря????щото за свирката е 20 А - струва ми се множко... а точно него смених.... на светлините е 10 А.... все ми се струва че за светлините трябва да е по-голям бушона от свирката....и дали предния собственик не се е упражнявал да сменя местата на бушоните. сега на обяд ще погледна релето / няма да е като голям камък, ами като малък, щото предполагам няма да е много голямо /
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #8
                Веско, тва реле Е2 не можах да го намеря....въобще при бушоните няма релета....реле има само под предния капак до акумолатора - 4 на бройколко много мъка имало на тоя свят..... да не му работи на човек свирката...
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #9
                  Отвиваш закрепването на левия панел за бушоните/постнал съм го /отмяташ го и отзад са релетата...Бушона 20А е най десния отгоре на първия ред...на капака е означен и символа-свирка/тръбаУспех !
                  Ex. Grande Punto Driver

                  Коментар


                    #10
                    А къде е релето на Браво-то?

                    Коментар


                      #11
                      На други марки автомобили които съм разглубявал зад самия волан има метален пръстен от мед мисля 4е беше и още една медна пластина закрепена на волана която е допряна на пръстена така 4е при завой да има контакт и по незнайни при4ини по някога не се допират и клаксона спира но за тази операция трябва да сваляш волана .
                      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                      Коментар


                        #12
                        Имам спомена че Пунто 1.1 (поне на моето) клаксоните не са два, а е един. Намираше се на доста шибано място в дясно долу някъде под бронята. Аз монтирах още един и напръсках контактите на оригиналния и се оправи.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                        http://forum.fiat-bg.org

                        Коментар

                        Working...
                        X