fiat brava написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверка дали реални КМ
Collapse
X
-
Ето това питах дали е възможно.Не го вземам навътре бе, споко - бъдете обективни - като почне да показва 100 000 ще и смъкна цената и ще се продаде щото вече ще си има и метанова уредба. (да е на 184000 ама само да не е на 284 000 / по-добре да е чукната леко; така добре да са я оправили? ... отколкото да е живяла по аутобана). Много е добре отвътре - силно мирише на лепила, пластмаса и нов текстил. Баща ми купи чисто нова кола преди 16 години - Ладичка, и с ходене само до село и градско доста бавно се навъртат ... аз продължавам да съм си оптимист щото много и се кефя ... обаче се надявам да заминавам пак в чужбина и някой трябва да и се радва - не може така да седи и да се обезценява.Всеки месец на заплата сменям по нещо като карам подред по степнуване - като се почне от най-важните работи (имах гърмящи гърнета с които не можеше да се отлага и да се кара покрай полицаите, сега идва ред на ремъците, а преди да са свили студове и на другите неща. Не ставаше въпрос за мойта кола - аз питах по принцип. В Мобиле БГ може да забележите немския и транзитния номера по снимките - аз си я обичам каквато ще да е - сам съм си я избирал 6 месеца и сам съм извършил вноса и талона си е на моето име (не инвалид) ... може малко повече да ми е излязла ама знам поне, че никой преди мен не я е карал по наще дупки.Има ли как да се провери Въздушната възглавница дали работи - без тя да се отвори разбира се?
-
Не Нико, не може чрез компютърна диагностика да се УДОСТОВЕРЯТ оригиналните километри на тази кола.След 2000г, компютъра записва километрите в три чипа и при всяко стартиране на двигателя прави КОНТРОЛНА СУМА м/у стойностите.. не,че не НЕВЪЗМОЖНО и това да се пробие.niko_ymn написа:Ето това питах дали е възможно.Не го вземам навътре бе, споко - бъдете обективни - като почне да показва 100 000 ще и смъкна цената и ще се продаде щото вече ще си има и метанова уредба. (да е на 184000 ама само да не е на 284 000 / по-добре да е чукната леко; така добре да са я оправили? ... отколкото да е живяла по аутобана). Много е добре отвътре - силно мирише на лепила, пластмаса и нов текстил. Баща ми купи чисто нова кола преди 16 години - Ладичка, и с ходене само до село и градско доста бавно се навъртат ... аз продължавам да съм си оптимист щото много и се кефя ... обаче се надявам да заминавам пак в чужбина и някой трябва да и се радва - не може така да седи и да се обезценява.Всеки месец на заплата сменям по нещо като карам подред по степнуване - като се почне от най-важните работи (имах гърмящи гърнета с които не можеше да се отлага и да се кара покрай полицаите, сега идва ред на ремъците, а преди да са свили студове и на другите неща. Не ставаше въпрос за мойта кола - аз питах по принцип. В Мобиле БГ може да забележите немския и транзитния номера по снимките - аз си я обичам каквато ще да е - сам съм си я избирал 6 месеца и сам съм извършил вноса и талона си е на моето име (не инвалид) ... може малко повече да ми е излязла ама знам поне, че никой преди мен не я е карал по наще дупки.Има ли как да се провери Въздушната възглавница дали работи - без тя да се отвори разбира се?fiat brava написа:Защо гадаете километрите? Във всеки сервиз с компютър за диагностика могат да прочетат истинските километри които се записват в ЕКУ и не могат да се променят.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
първото виж кога гасне лампатада не гасне заедно с тази на маслото примерно или на инжекционаако е така значи всичко би трябвало да е наредно има още нещо - на 10-тата година се сменат патронитемисля че така се казваханякой сменял ли е?защото повечето Браво/Брава/Мареа са 96/97/98 година и идва време за смянаniko_ymn написа:Има ли как да се провери Въздушната възглавница дали работи - без тя да се отвори разбира се?
Коментар
-
Toчно това мислех да спомена - на по новите коли се записват на 2, 3 и т.н. места, НО в никакъв случай не е невъзможно - точно обратното! Просто цената е по-висока! Например за автомобил (например Ауди) от 2005-та година тази процедура струва от порядъка на 300 лв (така съм чувал от хора занимаващи се с такава дейност в БГ). Има варианти дори за разпояване на микроконтролера или паметите за да се препрограмират. На някои не е необходимо дори това да се прави, при трети се използва самия протокол (т.е. софтуерен) за достъп и промяна на тази информация! Няма никакво значение дали е записано в ECU-то! Изобщо неразчитайте ни най-малко на тази информация.Ето ви един класически (широко известен) пример за устройство с което се променя километража: http://www.diga-soft.de/diga-consult-programmer.phpДори устройството включва и пакет с който се препрограмират ключовете на БМВ (където също се съхранява изминатия километраж)!! Сами си правте сметка за какво става дума!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Как как ? (1)Гасне заедно с (2) инжекторите - след (5) Кода и преди стартер - (3) Акум.зареждане и (4) Маслена помпа, (ръчната (6) не я броя). Така ли е нормално?sev написа:да не гасне заедно с тази на маслото примерно или на инжекционаако е така значи всичко би трябвало да е наредно има още нещо - на 10-тата година се сменат патронитенякой сменял ли е?
Коментар
-
абсолютно заедно ли гаснат?niko_ymn написа:Как как ? (1)Гасне заедно с (2) инжекторите - след (5) Кода и преди стартер - (3) Акум.зареждане и (4) Маслена помпа, (ръчната (6) не я броя). Така ли е нормално?sev написа:да не гасне заедно с тази на маслото примерно или на инжекционаако е така значи всичко би трябвало да е наредно има още нещо - на 10-тата година се сменат патронитенякой сменял ли е?
Коментар
-
Впечатляващо!Българинът си е НАИВНИК.perlsite написа:Toчно това мислех да спомена - на по новите коли се записват на 2, 3 и т.н. места, НО в никакъв случай не е невъзможно - точно обратното! Просто цената е по-висока! Например за автомобил (например Ауди) от 2005-та година тази процедура струва от порядъка на 300 лв (така съм чувал от хора занимаващи се с такава дейност в БГ). Има варианти дори за разпояване на микроконтролера или паметите за да се препрограмират. На някои не е необходимо дори това да се прави, при трети се използва самия протокол (т.е. софтуерен) за достъп и промяна на тази информация! Няма никакво значение дали е записано в ECU-то! Изобщо неразчитайте ни най-малко на тази информация.Ето ви един класически (широко известен) пример за устройство с което се променя километража: http://www.diga-soft.de/diga-consult-programmer.phpДори устройството включва и пакет с който се препрограмират ключовете на БМВ (където също се съхранява изминатия километраж)!! Сами си правте сметка за какво става дума!
Баси, точно за това мисля сегашното ми Пунто да е последната кола втора употреба която карам!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Мдаа... По-скоро се пъне да вярва в Дядо Мраз. То не е лошо, обаче не ни отива на годинитеNino написа:Впечатляващо!Българинът си е НАИВНИК.
Баси, точно за това мисля сегашното ми Пунто да е последната кола втора употреба която карам!!!
Аз като сдобих темпра-та преди 2 години, пишеше 97к. Тогава бях малък и си рекох - много е запазена, там е някаде. Нищо че е ’92 :DДа ама замъка рухна когато разбрах комбинацията от бутони дето показва броя превъртания. 2 пъти, тоест 497к.След това забелязах че мотора не съвпада с това което казва ВИН-а - подменен очевидно. И накрая изгубих интерес от тея показания. Броя ги откакто аз съм собственик :DНаскоро купих и една очиларка. Като я гледах, изобщо не си направих труда да гледам на колко километри е според километража. Бенца е ’98 и в сервизната книжка намерих последен запис за 130к (там някъде) и това през ’99. Познайте какво ми пише сега на километража? 230к!Хваща вяра, нали?Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Така че за километри на кола може да се говори само при първи собственик. За останалите собственици би било несериозно
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
важното е колата да работи, а км се следят от сегашния шофьор. аз лично почвам като нова - всичко сменям(принципно де, сега я взех от познат и ще си спестя ремъка - на 17хил км е)а по въпроса - моите тубички на еърбега пише, че са валиднни до 12.2006 и тогава да се сменят. после сигурно ще светне лампата - знам ли
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Mи да кажа и аз тва онова :D , начи мойта убавица е на 178ххх км и отдолу съм с оригиналните гърнета с изключение на задното не че беше за смяна мойто ама тва с което съм в момента много ме впечатли с диаметъра си 128ммniko_ymn написа:Всеки месец на заплата сменям по нещо като карам подред по степенуване - като се почне от най-важните работи (имах гърмящи гърнета с които не можеше да се отлага и да се кара покрай полицаите, сега идва ред на ремъците, а преди да са свили студове и на другите неща. Не ставаше въпрос за мойта кола - аз питах по принцип. В Мобиле БГ може да забележите немския и транзитния номера по снимките - аз си я обичам каквато ще да е - сам съм си я избирал 6 месеца и сам съм извършил вноса и талона си е на моето име (не инвалид) ... може малко повече да ми е излязла ама знам поне, че никой преди мен не я е карал по наще дупки.Има ли как да се провери Въздушната възглавница дали работи - без тя да се отвори разбира се?
и реших че ше ми седи мноу тарикатски както и стана.Дори съм си с катализатора в частност само с обвивката му де изпразних го щото реших че му е дошло времето. Иначе колата беше на 168ххх км когато смених амортисьори и съединител (които според майстора и те не били сменяни досега).В краина сметка нищо се незнае но все пак да дам някаква база за сранение.....Относно еърбега - лампата му гасне едновременно с тази на инжекциона а за тия патрони има лепенка на вътрешната страна на жабката на която пише кога трябва да се сменят. Съответно мойте са за смяна и някой ако знае колко струват и къде се сменят да даде инфо и секи да си напрай сметка за съотношението цена - сигурност :D
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар