Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на Стило 1.9JTD 80к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за покупка на Стило 1.9JTD 80к.с.

    Здравейте,Досега карах Рено, но то вече е продадено и сега си търся "нова" кола.След доста обикаляне и гледане на морги, днес покарах малко едно Стило 2001(на прозорци) 1.9JTD, 80кс, 5 врати. Запазено беше отвътре, но имаше някой проблеми, които трябва да се отстранят, ако го купя, и затова моля пишете ми ориентировъчни цени за:1. Предното стъкло е пукнато и трябва да се смени2. предните дискове са износени - за смяна.3. При тръгване има силна вибрация - явно някакъв тампон на двигателя?4. Има потропане по предното окачване при движение направо по неравен път, но май само от едната страна.5. Колко е обслужването (масло, филтри, ремъци и ролки)?6. Лампата за аербег-а свети постоянно - но нямаше следи от сериозен удар!7. Само един ключ - син. Колко струва да си направя втори?8. На жабката и около нея по корите има залепен, нещо, като дебел найлон!!! Много странно!Като изключа тези проблеми, колата ми хареса, като общо състояние. Не търсих такава кола с толкова много електроника по двигателя. Това също ме притеснява, много. Също компютъра е на италиански, може ли да се смени на английски?Това е. Ще съм благодарен на всеки, който сподели, на какво да обърна внимание, че нямам доверен човек, който разбира, за да дойде с мен и да ми даде съвет. Разчитам много на вас!

    #2
    1. Предно стъкло- предполагам цената е около 200 лева2.предни дискове от 50 до 70 лева, но по скоро 70 лв/бр.3.Силната вибрация е напълно възможно да е съединител, той струва комплект 460-490 лева, доста често дефектира и маховика и ако проблема е в съединителя си приготви още 680 лева за маховик+ цената на съединителя и отделно работа4. Тропането не е фатално като цени, ако накрайник или шарнир цените не са скъпи на тези възли 20-30лв/бр5. Лампата на възглавницата свети поради хроничен проблем на стило до 2003 г , проблема се решава с една самоделна схема или с нов клеморед понеже там е проблема при тези коли.6. Един ключ- приготви си поне 70 лева (толкова е за фиат брава), макар че за стило да не казвам силна дума, но мисля е около 100-120леваИди и я вижте с майстор, най-фрапиращото е съединителя като ремонт. Напълно възможно е ако има ниска цена фиата да е точно заради това. Другите неща виждаш не са толкова скъпи, а и във форума има кой да помага.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      това с найлона: значи тези долни кори по таблото за с заводско нанесен по пластмасата някакъв материал имитиращ гума, който с времето почва да се разлага , да лепи, цапа крачолите и т.н., може би са му залепили отгоре някакъв найлон за да не прави мизерии, но като си иска едно почистване с обезмаслител и търкане с парцали около 4-5 часа , за да се махне тази гняс, след което си остава чиста черна хубава пластмаса, проблема е решен след 2003 година , като вече тези долни кори по таблото са в бял цвят и различен материал!!

      Коментар


        #4
        За хубаво предно стъкло съм питал-250лв с монтажа(Сайнт Кобейн или Пилкинтон) беше.Китайката в Кобра ще е по-евтино.За другото са ти го написали колегите.Ако тропа отпред в дясно,може и втулка на рейката да е.Ремонт според- зависи но около 100лв.
        Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

        Коментар


          #5
          Благодаря за бързите и точни отговори!За долните кори, наистина лепнеха и това е точно причината, за да залепят найлона. А този съединител, дали е същия с демферен маховик, като на 115кс.? Дали не е по-евтин на версията с 80кс. (бях чел някъде такова мнение)? ... че се плаша от тези ценички

          Коментар


            #6
            Маховика е с 200лв по-евтин, към 600 и нещо лева.Лепнещите пластмаси се чистят с Меглио и парцали.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Тропането може и да е най-обикновена биалетка, т.е. 30 лв макс за смяната с труда!! Дай линк към обява ако има в нета на това стило което си гледал, да го видим, ще е от полза!?

              Коментар


                #8
                Няма я колата в нета. Продава я един собственик на сервиз за 3600 лв. Обеща ми, че ще вдигне колата на подемник, за да ми кажат, какво трака отдолу и ще я закачи на комп за да изчисти грешката от аербега! Ха, ха ако може да им се вярва. Само този съединител ме спира, че няма да имам толкова пари да я оправя ако е от него. В понеделник ще ходя да я гледам пак. Днес ще гледам една Алфа 156 JTD, частите ѝ по-скъпи ли са от на Фиата?

                Коментар


                  #9
                  по-скъпи са, естествено. аз бих те посъветвал, ако ще вземаш фиат 2001 г. да е брава/мареа. има 100 к.с. JTD, просто ще трябва да потърсиш малко повече.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #10
                    slonikon написа:
                    по-скъпи са, естествено. аз бих те посъветвал, ако ще вземаш фиат 2001 г. да е брава/мареа. има 100 к.с. JTD, просто ще трябва да потърсиш малко повече.
                    Мисля че конкретния мотор се вгражда само в Браво/Брава (за Мареа е 110к.с.). И аз преди търсих безуспешно читав екземпляр от конкретния двигател и взех компромисния 105.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #11
                      Alfa- Часите и са по-скъпи от към окачване, иначе мотора е пак на фиат. Като цяло съвременните дизели са всички със скъпи части. Ако търсиш кола с евтина поддръжка се насочи към бензинов автомобил.
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #12
                        Частите за алфата са малко по-скъпи,но се чупи много по-малко от Стилото.При около 30000 км на година Стилото влиза за сериозни ремонти по ходовата част(предница) два пъти на година.За 4 години(120000 км)съм дал около 600 лв за ремонти без тампоните на задният мост.Алфата 147(окачването аналогично на 156) за 2,5 години(около 60000 км.) е глътнала 60-70 лв. за предница и заден мост.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          между другото извинете че се отклонявам от темата,но все повече се замислям за смяна на турбината на моята брава jtd ,с такава ,с променлива геометрия,от стило и съответно компютър също от стило.обаче понеже съм си алчен се чудя дали няма да стане от алфа 147,турбината и най-вече компа.турбината и клапана има от къде да ги взема и да ги монтирам и евентуално преправя,но смяната на комп,пускането на проводник до клапана,обучението на ключ ,имобилайзер,въобще малко сложно но си заслужава.по-добре е ако стане от алфата защото и въртящия момент е по- голям.разпръсквачите засега ще останат.фактически малко ме спира това че не знам дали компа е съвместим ,а и нямам много време сега но ще опитам нещо

                          Коментар

                          Working...
                          X