Здравейте. Карам Пунто МК1 1,1 бензин 55коня. Таблото ми е от този тип с часовник както си е оригинално.http://images.esellerpro.com/2347/I/...ow.jpgМога ли да го заменя с такова дето има оборотомер и стрелка за температурата на водата и трябва ли да се окабелява нещо допълнително?Ето за това говоряhttp://forum.fiat-bg.org/files/tablo_edited_114.jpgНе намерих инфо с търсачката, моля да бъда извинен ако има.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замяна на табло на Пунто МК1
Collapse
X
-
Re: Замяна на табло на Пунто МК1
Може , Вече съм го подменил :D ако потърсиш може и да намериш темитеLyubcho88 написа:Здравейте. Карам Пунто МК1 1,1 бензин 55коня. Таблото ми е от този тип с часовник както си е оригинално.http://images.esellerpro.com/2347/I/...ow.jpgМога ли да го заменя с такова дето има оборотомер и стрелка за температурата на водата и трябва ли да се окабелява нещо допълнително?Ето за това говоряhttp://forum.fiat-bg.org/files/tablo_edited_114.jpgНе намерих инфо с търсачката, моля да бъда извинен ако има.Благодаря.
ако не ,драсни на skype
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
И така колеги изправен съм пред сериозен проблем. Реших да сменям таблото и прекарах кабелче за оборотомера от 23ти пин на ЕКУ-то. Да ама не се сетих да махна клемата на акумулатора и сега колата не иска да пали. При подаване на контакт не се чува да заработва бензиновата помпа и свети постоянно чека на дюзата, а нормално трябва да изгасне. Гледах да не е от инерционния датчик за удар дето е. Окъсих го и не е от него. Гледах релето на помпата и ЕКУ-то и то работи. Гледах и бензиновата помпа и тя е наред.Според вас може ли от замасяване на този 23ти пин да е изгорял компютъра при незапалена кола?Благодаря.
Коментар
-
Re: кола
Колега ключар откирхме защо не му пали колата , тоя проблем го имало и при мен. Подава се минус към краче 7 на бялото реле което командва помпата и колата пали , но и при него на пин 23 няма обороти , както при мен .... Колегата ми сподели че е проследил кабела от краче 7 отивал на пин 23 на ECU-то ... Колата си работи поне при мен без проблем с тва подаване на минус към краче 7 , но чека на дюзата не гасне при работа на бензин ... (неме притеснява особено понеже карам на газ там си свети ) Случвало ми се е както карам на газ и си свети чека на дюзата и да изгасне и да си карам така до следващото палене (1-2 пати в годината) .... Та какъв е точно проблема.Защо навремето ми казаха че компа ми бил повреден , но ако варвяла така дане я закачам ?kluchar написа:http://www.youtube.com/watch?v=MiVYQpg6xBMhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=87458&start=0>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Не са ама са ... виж в другата ми тема има я схеамата ... 1.1. 1.2 моно там с просто нашите компове са малко умряли ...Lyubcho88 написа:Някой има ли схемата на ECU-то? Модела е IAW 16F.EB - Magneti MirelliТрябва ми да разбера на кой пин са оборотите. Не са на 23ти.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар