Колеги на първата снимка съм оградил с кръгчета коя гарнитура трябва да сменя...на 2-рата снимка е показано точно коя!...трябва ли да разглобявам от горе да свалям вала ?..или може направо под вала да се разглобява без да се маха ? дано сте ме разбрали
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Омаслен блок...
Collapse
X
-
Шанса да тече от гарнитурата на втората снимка не е много голям но не е изключено.Да вала се сваля,купи си за по сигурна 2 гарнитури,едната да хванеш горе долу луфта на клапани а другата за да остане.Стягаи ,но и внимаваи ,защото от долу е алуминии и много лесно превърта.Премери си хубаво луфта на края.На капака на клапаните почисти хубаво с обезмаслител и слакаш гарнитурата без никакъв силикон иначе се приплъзва и става страшнаLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
-
колега аз питам да свалям ли вала .... та го разглобя и сменя гарнитурата!!! колата е в движение не съм я пипал ... все още ..FGRC написа:Ти си го махнал разпред. вал,но не е било необходимо за гарнитурата на клапаните.Даже и за гарнитурата на главата не е необходимо да се маха вала.Той си върви заедно с главата.Гледай сега да не измъкнеш и коляновия вал.
значи не трябва да го махам...?
FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Тези двигатели имат нещо,което аз съм кръстил "корпус на разпределителния вал",които ляга върху главата - именно той липсва заедно с вала на втората снимка.Моят съвет е да пробваш да измиеш добре двигателя и да смениш само гарнитурата на капака на клапаните,като наблудааваш откъде ще почне д ас еомаслява.На мен ми се омасляваше яко целия двигател,само от гарнитурата на капака,а и аз,като теб,бях набедил и долната.Направи си експеримента.Аз иначе горе правя обратното на колегата - слагам коркова гарнитура която лепя със силикон след много внимателно почистване на повърхностите,като притягам едвам,двам,чакам до пълното втвърдяване на силикона,притягам още мнооого малко(корка се пука или къса иначе) и законтрям с по още една гайка оригиналните.Така не е текло откакто е направено,вече доооста време.Иначе,ако гарнутурата е гумена,колегата е прав - по-добре без нищо,че те и без това са боклуци и бягат при заатягането и...при мен имаше случаи една се изметна от температурата....уникална гарнутура :Д от кашкавал сигурно....УспехFGRC написа:Ти си го махнал разпред. вал,но не е било необходимо за гарнитурата на клапаните.Даже и за гарнитурата на главата не е необходимо да се маха вала.Той си върви заедно с главата.Гледай сега да не измъкнеш и коляновия вал.
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Да тази трябва м/у корпуса и главата..и от колегата Whitepower разбрах че трябва да го махна и после реглаж на клапаниFGRC написа:Да вала си върви с корпуса а не се вади само той.Ама той коя гарнитура сменя, м/у корпуса и главата ли.
.. взел съм масло ,филтър и ангренаж..та затова исках да я оправя тази гарнитура
ама ще е малко кофти..с тия клапани
FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Няма от какво да се шашкаш.Както казах и преди.Купуваш си две гарнитури те са едни такива никакви хартиени и са някъде около 2 лв.Слагаш малко силикон и стягаш като гледаш да е равномерно,след това взимаш луфтомера и започваш да мериш.Смукателните 0.40 ,изпускателните 0.50 и има допуск +- 0.05.Ако караш на газ ,може да оставиш изпускателните малко по-хлабави.И така ,записваш стоиностите и сваляш пак вала.Вадиш всеки един пул които не отговаря,смяташ размера за новия и го сменяш.Новата гарнитура с малко силикон и пак затваряш.На свален ремък цялата операция е половин час макс.Има случаи в които на пула няма размер итогава е кофти,за по сигурно може да ги провериш преди товаLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар