sstanchev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хайде сега кажете какво да правя - сервизна лампа?
Collapse
X
-
[quote="Todor_Gagovski"]точно това се опитах да обясня. това което прави еку-то е да балансира впръскването на въздух и гориво точно определени съотношения, а когато от някое друго място влиза въздух той лъже еку-то и то подава команда на ландата да се увеличи впръскването на бензина, така баланса се нарушава и колата започва да прави всевъзможни мизерий.boneff написа:Не е точно така-ламбдата се управлява изцяло от ECU-то ,и при най малки грешки породени дори от дупка в генерацията(от там може влезе въздух който лъже компютъра и той почва да бъзика и да сменя параметрите в които работи въпросната сонда) или от недостатъчно подаване на ток към ECU-то започват невероятни мизерий.[/quoteМалко не е точно така колега.не ландата се управлява от еку то а еку то се информира ро ландата за това какво е изгарянето на горивото и съответно променя ъгъла на запалване и на количеството гориво. аз имах грешка в ландата отчетена от еку то но лампата не ми е светвала.моя съвет е сервиз и 20 лв по малко но изясняване на проблемаsstanchev написа:Твърде възможно е всичко да е наред. Някой пипал ли ти е скоро нещо под капака? Аз не се сещам какво от параметрите кито следи ECU-то може да накара лампата да свети без да вкара колата в "сервизен режим" . Надали е ламбдата аз досега не съм успявал да накарам това ECU да я запише като грешка.Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
[quote="boneff"][quote="Todor_Gagovski"]точно това се опитах да обясня. това което прави еку-то е да балансира впръскването на въздух и гориво точно определени съотношения, а когато от някое друго място влиза въздух той лъже еку-то и то подава команда на ландата да се увеличи впръскването на бензина, така баланса се нарушава и колата започва да прави всевъзможни мизерий.[/quoteвиж сега колега ламбдата и един най прост газ анализатор той и затова стой малко преди катализатора./когато от някое друго място влиза въздух той лъже еку-то и то подава команда на ландата да се увеличи впръскването на бензина/ цитатboneff написа:Не е точно така-ламбдата се управлява изцяло от ECU-то ,и при най малки грешки породени дори от дупка в генерацията(от там може влезе въздух който лъже компютъра и той почва да бъзика и да сменя параметрите в които работи въпросната сонда) или от недостатъчно подаване на ток към ECU-то започват невероятни мизерий.[/quoteМалко не е точно така колега.не ландата се управлява от еку то а еку то се информира ро ландата за това какво е изгарянето на горивото и съответно променя ъгъла на запалване и на количеството гориво. аз имах грешка в ландата отчетена от еку то но лампата не ми е светвала.моя съвет е сервиз и 20 лв по малко но изясняване на проблемаsstanchev написа:Твърде възможно е всичко да е наред. Някой пипал ли ти е скоро нещо под капака? Аз не се сещам какво от параметрите кито следи ECU-то може да накара лампата да свети без да вкара колата в "сервизен режим" . Надали е ламбдата аз досега не съм успявал да накарам това ECU да я запише като грешка.
и няма начин да увеличи впръскването на бензинадори и без ламда колата ще си върви добре най много да ти качи разхода.а колкото до засмукването на въздух то просто няма как да стане защото клапата е точно преди смукателните колектори.аз лично съм пробвал без въздушен филтър оборотите са си стабилни
HONDA I-VTEC
Коментар
-
ааа има то - има от къде - от уплътнителния гумен пръстен на стъпковото моторче например. Даже те хората в ръководствата си препоръчват - ако успееш да го извадиш да внимаваш да не я загубиш тази гумичка, и даже се казва, че е монтирано и с малко лепило по повърхноста на метала отвън покрай гумата и заради това лепило може да имаш ядове и с винтовете - ако са поели от него по резбата - аз голямо рязане на нарези му дръпнах и накрая ги смених с по-къси щото и те си имат скосяване на върха дето да запушва отсрешния отвор допълнително. "Не питай старило, а питай патило!" От дроселовата клапа ... въпреки че тя е толкова финно настроена, че нейния регулатор не се пипа - да не го сбъркате с моторчето ... ей !!! Четете ги малко тези книжки дето ги има налични за издърпване!Todor_Gagovski написа:[а колкото до засмукването на въздух то просто няма как да стане защото клапата е точно преди смукателните колектори.аз лично съм пробвал без въздушен филтър оборотите са си стабилни
Коментар
-
Ето ме отново с пресни новини. Надявам се, че нещата са оправени! Случаят е следният: Сервиза е модерен, клиента е с права, има хубаво кафе "Gimoka", много техника за тестване. След като извадиха колата от сервиза, лично монтьора излезе да сподели, че грешката записана в ЕКУ-то е от потенциометъра на Дроселовата клапа. За съжаление обаче това не се проявило докато колата е била там (около 45мин.) и поради високата цена на въпросния потенциометър, той напръскал с Contact spray конектора и се надява това да оправи проблема. Каза, че потенциометрите не се повреждали толкова лесно. За пътя ми от сервиза до службата, лампата не светна. Надявам се да не се случва скоро след интервенцията.Всъщност това са важни съобщения към ЕКУ-то. Поради липсата на MAP, показанията от тоя потенциометър, обороти и датчик за скорост (предполагам че поне това има) ЕКУ-то се оправя с времена, горивна смес и т.н.Това за сега. Успешен ден на всички.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Радвам че че си минал "по тънката лайсна".... Остава да кажеш кой е сервиза?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Дам, и от други места съм чувал добри думи за тоя сервиз. Ама цифричката? Колко ти излезе диагностиката?mme написа:"D&S Motors" - посока Божурище от лявата страна преди Бриколаж. Точно с/у ShellАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар