Immortal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колеги,някой като си е купувал Кромата дали си е мислил че си купува спортна кола, може би бегачка, на която да и сложи спойлер да я свали ниско до земята и такива работи...Тази кола си има друга цел да вози семейството с багажа ,да гледаш пътя малко от по-високо, да можеш да влезеш лесно в нея, а не като в някоя сапунерка да си изпочупиш колената в таблото докато се провираш вътре с пози от йогата. С този висок център на тежестта не можа да се сравнява с Бравото - с Пежо Партнер по-скоро... Бих казал даже, че понякога ме изненадва, че е по-стабилна от колкото очаквам, но бързите маневри с висока скорост лесно я вадят от равновесие. Според мене дори този мотор 2,4 мJET-a е излишен ако не теглиш каравана с него. 200 коня са много и предизвикват да правиш глупости с кола, която не търпи и не е за такива.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Хм при мене 2-та пъти като светна си беше в движение при скорост 120-130км/ч. Днес покарах доста градско, нищо не светва. Ако е проблема в този датчик, мога ли да го диагностицирам по някакъв начин?trota написа:При проблем с налягането свети лампата на ’аладин’На мене ми се е случвало да светне, като я изпусна на съединител да изгасне. Може би в момента на изгасването не идва достатъчно ток до компа и се шашка нещо и я пали...Оп ти си с автоматик... за тебе не важи съединителяНо на Ауди-то, което беше автоматик, при каране на климатик понякога, когато автомата връща надолу при ниска скорост и без газ оборотите ми падаха много аха да загасне и тогава и Ауди-то си палеше разни аварийни лампи - която му дойде на акъла.Stefanaki написа:Може би, датчика за налягане на маслото е "пътник".noriaga написа:От какво може да е светнала 2 пъти тази лампа и да не е записана като грешка?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Ще дадеш да и врътна едно кръгче напред с вратите... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06pi4_s_bravo написа:Проблема с клатушкането се реши с комплект спортни предни и задни пружини. Сега мога да кажа че се държи съвсем адекватно за мощността си,а иначе освен че я свалих по-ниско и спойлер и сложих
Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Оказа се уплътнението на маркуча, който влиза във филтъра отгоре. То самото уплътнение е на пластмасовата част, в която влиза маркуча. Ако го увия в близост до щипките с тефлонова лента дали ще държи?ПП. В крайна сметка реших така и така бях разкачил маркучите, смених и филтъра. Стария беше станал яка чернилка... Накрайника на маркуча го увих старателно с тефлонова лента, преди щипките и го набутах яко. Сега спи, покарах я малко и бях сложил един лист отдолу - капчица няма. А и колата не мога да я укротя - вдига предница и върти гуми :DFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Не е така колега. Сигурно говориш за о-пръстена на капака на кутията на филтъра, който си го дават с филтъра. Проблема не беше в него, а в уплътнението на отвора, в който се напъхва маркуча от резервоара. Това уплътнение си е вградено в самата пластмаса и се виждаше как гумата е леко деформирана и самия маркуч не стоеше стегнато в леглото си.pplk написа:Уплътнението е обикновен о-пръстен и струва стотинки. Сваляш стария и с него влизаш в първата железария и си харесваш нов със същия размер. Купи си количество за левче и ще ти стигнат за следващите 50 години.Успех!
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Хммм явно някой е махнал моя при предишна смяна, защото със сигурност нямам о-пръстен за уплътнение. Гледах много внимателно в отвора и човърках с една отвертка но нямаше нищо... единственото, което се виждаше вътре е една жълта гума, в която влиза металната част на маркуча.pplk написа:Точно така е! Имах същия проблем и го реших за 5 минути с нов о-пръстен. Не е вграден в пластмасата и се вади с остър инструмент и пинсети.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Има гума, но тя е "вградена" в пластмасата и е доста широка горе долу 2см. В нея влиза металната част на маркуча, но явно с времето се е деформирала и не го държеше плътно. Друго уплътнение при мен нямаше. На нея ли казваш о-пръстен? Аз не виждам как може да се извади и после да се сложи обратно друга. Сигурен ли си, че сме с еднакви филтри? При мене филтъра се слага в една пластмасова кутия, като буркан - ето такъв е:pplk написа:Първо твърдиш, че виждаш гума, която е деформирана и вградена в пластмасата, после, че няма гума
Нещо не вдевам!?Ако няма о-пръстен ще тече като чешма и няма вариант да не е там, освен ако колата ти не е извънземна.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар