При мен от 15 на 17 не съм забелязал да има някакво разминаване в разхода, при положение, че диаметъра е запазен при прехода от едни на други джанти и теглото на джантите е горе долу еднакъв не би трябвало да има разлика в разхода, за да получиш разлика от 2 литра тия 17-ки с гумите са тежали най малко двойно спрямо 15-ките.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Побират се 16", нали вече споделих, че зимата карах с 16" стоманени с точните параметри, които се дават в книжката на Крома (въпреки, че за 2.4 двигател дават само 17" и 18"). Преди да купя джантите, ги мерих при мен, защото се съмнявах именно за спирачните апарати. Иначе ги взех от човек с Вектра Ц, така му е дошла колата от Германия. Като си гледам данните за разхода, не намирам особена разлика между 16-ките и 18-ките, но все пак зимата температурите бяха други, а бях и с ДПФ тогава. Сега пък съм с климатроник на ауто ... не знам какво да си мисля.emzo написа:Само виж 16" ще се поберат ли на спирачните апарати
На извънградско разликата е нищожна.
Коментар
-
От къде я взе тази бензиновица, пък и с 2.2. Честно казано, не съм чувал добри отзиви за този мотор но предполагам ти ще си човека, който ще опровергае тези отзиви. Дай някоя снимка, от къде я купи, за какви пари, разкажи малкоniki_vv написа:Здравейте колеги, дойде време, да се похваля и аз с новата си "хубавица" Фиат Крома 2,2 бензин 2007 година. Първите ми впечатления са меко казано очарователни. Тъй като виждам, че почти няма бензинови Кроми, следващите дни ще споделя данни за разхода на този модел.
Коментар
-
Колата я взех от от автокъща в Пловдив(с. Труд), като не беше обявена в интернет. Първо бях харесал една друга Крома дизелова 1,9 jtd 150 к.с., но бензинката просто ме грабна като я видях, изглеждаше много по-запазена от дизеловата, както отвън, така и отвътре. С джамбазина се разбрахме за 5500 лв., т.е. с 1500 лева по-евтина от дизеловата. Днес я обслужих. Мотора е опелски, с верига, работи много тихо и има много добра динамика, като си мисля, че 1,8 мотора ще е слабичък за това купе. За разхода още не мога да кажа точни данни, като в момента по бордкомпютър ми показва 9,3 смесено каране, без много да я юркам. Сега чакам да видя дали няма да излезе някой скрит дефект
Ето и някоя снимка, като е малко мръсничка от тези дъждове.
Коментар
-
Да питам- друг има ли впечатлението че много се клати Кромата като цяло, сравнена с Браво се люшка като пиян моряк- това при нови амортисьори. Другото по ходовата част дето ме дразни е силно поднасящата задница на мокро, е Бравото колкото е късо нямаше такива изцепки, ако не е ESP-то съм си загинал жив някъде. Предницата и задницата са регулирани ,но дали има някакъв проблем или модела е с такава настройка. Не ме разбирайте погрешно, ако караш много бавно и внимателно няма проблем ,но за мен прекалено рязко и с ниска скорост "откъсва" задницата и ако не са системите се е завъртяла като пумпал.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Колеги вчера като пътувах от София към Пловдив, малко след Пазарджик ми светна лампа на таблото (една като дюзичка) и ми изписа - check engine oil level. Спрях, почаках малко да изстине и да се стече маслото, проверих го - перфектно си беше посредата между мин и макс. Запалих и лампата си беше изгаснала. Малко преди Пловдив пак светна и пак това съобщение... Като се прибрах включих лаптопа да погледна за грешки - ми нито се отчиташе в момента грешка нито имаше записани. След това пътувах малко из Родопите - яко изкачване, спускане - никакви ядове. От какво може да е светнала 2 пъти тази лампа и да не е записана като грешка?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Може би, датчика за налягане на маслото е "пътник".noriaga написа:От какво може да е светнала 2 пъти тази лампа и да не е записана като грешка?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Гуми.И моята въртеше гъза с гумите, с които я купих (зимни nokian).Сложих чисто нови летни (fulda sportcontrol) и вече няма поднасяне каквото и да правя.За клатене - не, не се клати.pi4_s_bravo написа:Да питам- друг има ли впечатлението че много се клати Кромата като цяло, сравнена с Браво се люшка като пиян моряк- това при нови амортисьори. Другото по ходовата част дето ме дразни е силно поднасящата задница на мокро, е Бравото колкото е късо нямаше такива изцепки, ако не е ESP-то съм си загинал жив някъде. Предницата и задницата са регулирани ,но дали има някакъв проблем или модела е с такава настройка. Не ме разбирайте погрешно, ако караш много бавно и внимателно няма проблем ,но за мен прекалено рязко и с ниска скорост "откъсва" задницата и ако не са системите се е завъртяла като пумпал.
Коментар
-
При проблем с налягането свети лампата на ’аладин’На мене ми се е случвало да светне, като я изпусна на съединител да изгасне. Може би в момента на изгасването не идва достатъчно ток до компа и се шашка нещо и я пали...Оп ти си с автоматик... за тебе не важи съединителяНо на Ауди-то, което беше автоматик, при каране на климатик понякога, когато автомата връща надолу при ниска скорост и без газ оборотите ми падаха много аха да загасне и тогава и Ауди-то си палеше разни аварийни лампи - която му дойде на акъла.Stefanaki написа:Може би, датчика за налягане на маслото е "пътник".noriaga написа:От какво може да е светнала 2 пъти тази лампа и да не е записана като грешка?Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар