Здравейте колеги. След като до сега съм карал две италианки и последната ми спаси живота в катастрофа, сега отново съм се насочил към италианска машина и по конкретно Фиат Крома след 2005 година. Днес ходих да гледам един екземпляр в Стара Загора, става въпрос за ето този:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...qsfdИскам да попитам някои от колегите в Стара Загора, които със сигурност разбират повече от мен, дали са гледали този автомобил и какво им е мнението за него.Благодаря предварително на отзовалите се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
И моят е неразглобяем. На либрата беше с винтове за много особен накрайник, какъвто аз поне нямах, но все пак можеха да се развиват. Тук единствено можеш да пръскаш отстрани през решетките със спрей в посока сензора, но честно казано не знам какъв е ефекта от такова почистване.noriaga написа:Някой чистил ли си е MAF сензора на 1,9. Свалих дебитомера, но не виждам как да изкарам датчика от него.. седи като залепен.
Коментар
-
Новите са неразглобяемиemzo написа:Развиваш торксовете и дърпаш назад/нагоре по-силно, има един О-пръстен, той се е поопекъл малко.И много внимавай с какъв спрей ще го чистиш да няма после обява, че търсиш.Писал съм много пъти, кой е правилния спрей. 6.50лв струва.
Аз моя го чистих есента,защото ми беше мокър филтъра,конструкцията на кутията му е малоумна по италиански та затова.Ефекта беше добър,колата малко живна.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Мда ама няма торксове.. както е писал колегата italcar, май само през решетките ще стане. Ама то трудно се и вижда къде е пластинката.emzo написа:Развиваш торксовете и дърпаш назад/нагоре по-силно, има един О-пръстен, той се е поопекъл малко.И много внимавай с какъв спрей ще го чистиш да няма после обява, че търсиш.Писал съм много пъти, кой е правилния спрей. 6.50лв струва.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Как го чисти, със спрей през решетката? Чудя се тези решетки отпред да ги махна по някакъв начин и после да ги лепя.. има ли смисъл :D Във FES няма данни за напрежението на дебитомера, а единственото което ме човърка е, че не усетих някаква промяна във вървежа след откачане на буксата и няколко километра шофиране.Mury написа:Новите са неразглобяемиemzo написа:Развиваш торксовете и дърпаш назад/нагоре по-силно, има един О-пръстен, той се е поопекъл малко.И много внимавай с какъв спрей ще го чистиш да няма после обява, че търсиш.Писал съм много пъти, кой е правилния спрей. 6.50лв струва.
Аз моя го чистих есента,защото ми беше мокър филтъра,конструкцията на кутията му е малоумна по италиански та затова.Ефекта беше добър,колата малко живна.
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Към колегите с Кроми... как ви се струва окачването? На моменти ми се струва, че колата вози твърдичко и някак е шумно самото окачване, особено по неравен път с по-висока скорост. Няма тропания, не се усещат и скърцания и тропания на пластмаси в купето и е много по-добре от на старата Брава, но все пак очаквах, че ще е по-комфортна возията...При ниска скорост 20-30км/ч преминава доста мазно през неравности, а вече на 40-50 имам чувството че се втвърдява окачванетоFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
2006 Крома 1.9 120к.с. без ДПФ и ЕГР, ремапната, тествана над 50 000км вече, градско Пловдив гори от 6,7 до 8л/100 като зависи от А/С дали съм пуснал и колко бързам. Но въпреки, че е градско, като запаля сутринта, до 17-18 същия ден съм минал ПОНЕ 80км. Колата няма много възможности да е студена, освен при -15 зимно време. Извън градско - Пловдив-София-Пловдив - 360км пробег, скорост 130км/ч на автопилота - разхода е 5-5,3л/100. Пловдив-Слънчев Бряг-Пловдив - 630км пробег, скорост 140-160км - разход 5,7-6л/100. И двата маршрута са тествани по няколко пъти, до Софето поне 20 пъти .... И на двата маршрута колата поне в едната посока е натоварена :D Приказно автомобилче беше, сега го дадох на приятел и ще тествам от утре Фиат Улисето ....2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!
Коментар
-
Като я взех, нищо не потропваше.Да, колата вози една идея по-твърдо от Капа, но много по-комфортно от Браво.След 14 хил км по хубавите ни пътища на Северозападнала България и най-вече по улиците на Козлодуй, направени от циментови панели (които никой не си е направил труда да подравни), сега се е поразтракала. Имам за смяна два накрайника, и е тръгнал и единия шарнир (комплект с носача). Чува се вече потропване и отзад.Бе това хлОпелско окачване не ще да е много здраво. Добре поне, че е приемливо като цени.Откак смених лагера обаче, и като стигна до главните пътища на Севера, и еле като мина в Южна България, колата става супер тиха.Най-гадното нещо за комфорта, както и преди съм писал, си остава високо вдигнатия волан. Е няма по-голяма италианска простотия.noriaga написа:Към колегите с Кроми... как ви се струва окачването? На моменти ми се струва, че колата вози твърдичко и някак е шумно самото окачване, особено по неравен път с по-висока скорост. Няма тропания, не се усещат и скърцания и тропания на пластмаси в купето и е много по-добре от на старата Брава, но все пак очаквах, че ще е по-комфортна возията...При ниска скорост 20-30км/ч преминава доста мазно през неравности, а вече на 40-50 имам чувството че се втвърдява окачването
Коментар
-
Волана ми беше добре, но колана вярно дразни доста..... Иначе за над 50000км дето навъртях съм сменил само биалетки, карета външни..... и друго не съм пипал отдолу май .... задни накладки освен ... А и да - частите са евтинки, при това не съм я жалил особено по Пловдивските кратери - не съм ги прелитал, но и не съм ги минавал на първа без газ де
Аз лично съм много доволен от автомобила, просто ми трябваше по-голям,че и да минава разход, затова го смених. Иначе поддръжката е приятна, към евтинка, поне за 1,9 8V. А под капака само термостат BEHR за 60лв и дебитомер - Бош за 220лв. И маркуча на турбото, че глупавия капак на двигателя го преряза.... А возията е супер, но аз я свалих на 215/60/16 с хубави леки лети джанти и има подобрение.
2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!
Коментар
-
Сравнена с Бравото ми , дори с 18-ките вози в пъти по-комфортно. При мен има едно причукване отзад, предполагам че е от носача тип бумеранг от който страдат вектрите , само той е с гумени маншони на унибал-а отдолу към шенкела и не се вижда дали е здрав.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар