СпециаУен. Само за моята :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Учуден съм, че не намираш сериозна разлика след разкарването им. Ти самият ми го препоръча горещо като интервенция в една друга тема. С колко спадна разхода след махането на ДПФ и ЕГР? Пуши ли повече?dolarcho написа:Няма много голяма разлика с ДПФ и ЕГР и без (поне при мен не беше чак толкова чувствителна).
Коментар
-
Това което имам предвид относно вървежа, е че колата не тръгна да върви кой знае колко повече от преди това (явно ЕГР и ДПФ при мен не са били в толкова кофти състояние, може би) Има лека разлика.И отново препоръчвам горещо, с две ръце затапване на ЕГР и премахване на ДПФ, но не само заради вървежа а заради цялостната динамика на колата и абсолютното елиминиране на последващите проблеми като: 2 пъти в годината чистене на ЕГР(супер мазна и гадна процедура), и непрекъснатите регенерации на ДПФ-а.При мен ефекта беше - 2 литра надолу от градския разход, и 2 литра надолу от извънградския разход, мотора стана някак по-тих и заработи по-спокойно.Относно пушенето - започна да си личи само в критичните обороти след 3500 и въобще не е притеснително. Всички знаем от какво може да пушат колите ни.Найстина препоръчвам процедурата на всички с ЕГР и ДПФ.italcar написа:Учуден съм, че не намираш сериозна разлика след разкарването им. Ти самият ми го препоръча горещо като интервенция в една друга тема. С колко спадна разхода след махането на ДПФ и ЕГР? Пуши ли повече?dolarcho написа:Няма много голяма разлика с ДПФ и ЕГР и без (поне при мен не беше чак толкова чувствителна).
Коментар
-
Взех го от Италия, като изрично искаха номера на ЕКУ-то. Имаше тема по случая.dolarcho написа:Хахаpplk написа:СпециаУен. Само за моята :D
Тука малко си прекалил, ама айде.При мен ефекта беше - 2 литра надолу от градския разход, и 2 литра надолу от извънградския разход207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Освен всичко това,колата става осезаемо по лека за каране,с много малко газ,а оттам идва и разликата в разхода.Ако колата е с ремап,турбината почва да надува една идея по рано,моята почва от 1500 об.dolarcho написа:Това което имам предвид относно вървежа, е че колата не тръгна да върви кой знае колко повече от преди това (явно ЕГР и ДПФ при мен не са били в толкова кофти състояние, може би) Има лека разлика.И отново препоръчвам горещо, с две ръце затапване на ЕГР и премахване на ДПФ, но не само заради вървежа а заради цялостната динамика на колата и абсолютното елиминиране на последващите проблеми като: 2 пъти в годината чистене на ЕГР(супер мазна и гадна процедура), и непрекъснатите регенерации на ДПФ-а.При мен ефекта беше - 2 литра надолу от градския разход, и 2 литра надолу от извънградския разход, мотора стана някак по-тих и заработи по-спокойно.Относно пушенето - започна да си личи само в критичните обороти след 3500 и въобще не е притеснително. Всички знаем от какво може да пушат колите ни.Найстина препоръчвам процедурата на всички с ЕГР и ДПФ.italcar написа:Учуден съм, че не намираш сериозна разлика след разкарването им. Ти самият ми го препоръча горещо като интервенция в една друга тема. С колко спадна разхода след махането на ДПФ и ЕГР? Пуши ли повече?dolarcho написа:Няма много голяма разлика с ДПФ и ЕГР и без (поне при мен не беше чак толкова чувствителна).
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
За извънградския, ако трябва да съм честен ... малко даpplk написа:Тука малко си прекалил, ама айде.
Но мога да докажа, че при един пробег, колата ми даде 4.9/100км. По нави и по резервоар, като не съм карал със 70. Не помня колко точно беше средната скорост. За градския също е около 9/100км. Как какви са тези обороти, като удариш кик-а примерно, оборотите наближават лютеницата. За тези обороти имах предвид, не за дълго каране. Там се появява пушека. При нормално и дълго каране, няма абсолютно никакъв дим и тогава смяната на предавките е далеч от споменатите 3500-4500 оборота. Тогава смяната е между 1400 и 2000 Rpm. При 6-та предавка и 2000 rpm съм с над 130км/ч
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар