бих си взел бензнова Крома - 1.8 или 2.2 без газоване са ли здрави?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Здравейте, колеги! Карам крома 2007 от няколко дена и така и не мога да схвана смисъла на копчето до шофьорската седалка "Resetting the fuel cut-off switch". Помагайте ако знаете за какво служи. Това е на 73та страница от книжката : http://www.fiat-lancia.org.rs/Manual.../100019230.pdf
Коментар
-
Здравейте и от мен !Харесал съм Новата Крома 2005-2008 . Версията 1,9 JTD 120 или 150 к.с. с ръчна скоростна кутия . Четох форума и до колкото схванах кола със здраво окачване идентично с Опелите , няма проблеми с електрониката (поне не толкова често колкото Стило ) ,може да се добавят релси на покрива (за разлика от 156 ,159 и т.н. ) , комфортна и голяма кола . Поправете ме ако не съм разбрал нещо :Dи така в мене напират следните въпроси :1. Колко е градския разход ( София ) на 1,9 JTD 120 или 150 к.с. с ръчна скоростна кутия . 2. Багажника отваря ли се някъде от купето или само с натискане на копчето на дръжката на багажника 3. Версиите с климатроник имат ли серийно печка за по-бързо стопляне или е била опция 4. Ще я регистрирам на името на фирма . От прочетеното може ли да се регистрира като автомобил с категория N1 (т.е. товарен )и да плащам по-малък данък .Благодаря предварително за отговорите
Fiat Doblo 2 Maxi 2,0 Multijet 135 CV
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)
Коментар
-
Добре дошъл във форума!Хубава е Кромата - да, категорично, особено като съотношение цена-качество-екстри! Комфортна и голяма ... чак малко тегава за маневриранеladjov написа:Здравейте и от мен !Харесал съм Новата Крома 2005-2008 . Версията 1,9 JTD 120 или 150 к.с. с ръчна скоростна кутия . Четох форума и до колкото схванах кола със здраво окачване идентично с Опелите , няма проблеми с електрониката (поне не толкова често колкото Стило ) ,може да се добавят релси на покрива (за разлика от 156 ,159 и т.н. ) , комфортна и голяма кола . Поправете ме ако не съм разбрал нещо :Dи така в мене напират следните въпроси :1. Колко е градския разход ( София ) на 1,9 JTD 120 или 150 к.с. с ръчна скоростна кутия . 2. Багажника отваря ли се някъде от купето или само с натискане на копчето на дръжката на багажника 3. Версиите с климатроник имат ли серийно печка за по-бързо стопляне или е била опция 4. Ще я регистрирам на името на фирма . От прочетеното може ли да се регистрира като автомобил с категория N1 (т.е. товарен )и да плащам по-малък данък .Благодаря предварително за отговорите
Не знам какво разбираш под проблеми с електрониката, но в Кромата категорично са проблемни алтернаторите и електрохидравликата на волана, поне това знам засега. Аз бих казал и че не съм особено доволен от качеството на използваните пластмаси. По твоите въпроси мога да кажа малко неща...1. Не мога да кажа нищо от личен опит, т.к. карам 2.4 автоматик, който си харчи много. И на мен ми е интересно колко е реалното софийско на 150 к.с. ръчна скоростна при средни скорости 15-16 км/ч, т.к. съм близо до мисълта да ъпгрейдвам към нещо такова фейслифтово след време.2. Багажника се отваря само от копчето на самия багажник и от дистанционното на ключа (от ключа само ако колата не е запалена в момента). Според мен е тъпо решението да няма копче в купето.3. Някой твърдеше скоро, че всички дизели имат серийно печка, но не мога да го кажа със сигурност. На мен ми се струва, че стопля бързо като за дизел, но не знам дали се дължи на печка или не. Със сигурност няма бутон за включване/изключване на печка.Успех с избора, че и без това няма много читави предложения на пазара на този етап!
Коментар
-
Благодаря за топлото посрещане !Като е отключена колата . Багажника може ли да се отвори отзад от дръжката ? Или аз съм случил на замръзнала врата на багажника или повреден механизъм ?За градското аз карам икономично на 5-та и до сега на Алфата съм стигал под паспортните данни (когато съм на кеф ) . Така че ще стискам палци да е около паспортния 8 на 100 градски разход .Алфата ми загрява за към 6-7 км градско без да я ръчкам в студа . italcar за колко време ти загрява в сравнение с бившата Либра от подписа ти ?Fiat Doblo 2 Maxi 2,0 Multijet 135 CV
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)
Коментар
-
При отключена кола можеш да отваряш багажника с натискане на електрическия бутон под дръжката му. Механизма подлежи на разваляне. При мен имаше една зачупена пластмаска вътре в бутона и като резултат не всеки път успявах да активирам бутона. Разглобих, намерих счупеното, залепих го с моментно лепило и от тогава работи както си трябва. И това имах предвид под лошото качество на използваните пластмаси.ladjov написа:Като е отключена колата . Багажника може ли да се отвори отзад от дръжката ? Или аз съм случил на замръзнала врата на багажника или повреден механизъм ?Предполагам, че под загряване разбираш достигане на температура близка до 90 градуса. Трудно ми е да отговоря точно. Аз ползвам Кромата от октомври. Обичайното ми градско е доста смотано за правене на каквито и да било изводи - 3-4 км до работа/вкъщи, обикновено с едно междинно спиране/гасене на колата. Преди да дойдат зимните температури, колата успяваше да достигне поне 80 градуса за това разстояние, което ме впечатли в сравниение с Либрата, която в този режим отиваше макс до 70. Друг е въпроса, че термостата на Либрата ми отваряше в последните 2-3 год на около 72-74 градуса и вероятно сравнението ми не е адекватно. Сега в зимните температури за тези 3-4 км Кромата не може да загрее до повече от 60-70 градуса, според зависи от трафика. Карам само на ниски обороти, автомата сменя предавки макс на 2000 оборота. Иначе след около 1 км почва да духа парното, което означава, че е достигнала 50 градуса. По спомен от миналата зима, парното на Либрата тръгваше по-късно.Относно разхода - с Либрата имах разход под и около заводския. От много малкото опит който имам с Кромата смея да твърдя, че ще е нещо подобно. Очаквам така да е и с 1.9-ките. Все пак зимния градски разход ми идва повечко от очакваното, дори и за моя гаден режим (отново съпоставям с Либрата). Другия фактор тук се нарича ДПФ, но затова вече сме разсъждавали в темата за разхода.@emzo - предполагам, че имаш предвид изказването ми за липсата на копче за пускане на "печка". Може би наистина не ми е съвсем ясна разликата, но до колкото знам под "печка" се разбира отделно електрическо устройство, което ти осигурява допълнително отопление (един вид духалка за отопление на купето), независимо от основното, което ползва степента на загряване на двигателя. Такава опция не знам дали има изобщо за Крома. От друга страна в книжката говорят за "additional heater", който изглежда съществува във всички дизелови версии. Може би това имаш предвид под ел.парно. Допускам, че това е допълнителен нагревател, който е във веригата на парното и удря едно "рамо" при загряването на системата при ниски температури.Edit: прикачам един файл, принтнат от софтуера eLearn за Крома, който обяснява предназначението и начина на работа на additional heater-a. Вижда се, че се ползва и гориво, доставено директно от резервора от отделна помпа. В контекста на въпросите на колегата - категорично има допълнителна система за по-бързо загряване на двигателя и респективно по-бързо активиране на отоплението на купето.ladjov написа:italcar за колко време ти загрява в сравнение с бившата Либра от подписа ти ?Прикачени файлове
Коментар
-
Разхода на Мжета няма нищо общо с този на Унижета,лятото с мъка може и да го свалиш на 8,но трябва да си без ЕГР,ДПФ и евентуално ремап.Мойта кола с тези неща лятото успях да я сваля до 9 в Сф,което не е било никога.Мжета загрява по-бързо ако е с изправен термос,за около 3-4 км. каране вече духа парното на ауто,демек е отлепила от 50 гр.,но всичко зависи от температурите навънladjov написа:Благодаря за топлото посрещане !Като е отключена колата . Багажника може ли да се отвори отзад от дръжката ? Или аз съм случил на замръзнала врата на багажника или повреден механизъм ?За градското аз карам икономично на 5-та и до сега на Алфата съм стигал под паспортните данни (когато съм на кеф ) . Така че ще стискам палци да е около паспортния 8 на 100 градски разход .Алфата ми загрява за към 6-7 км градско без да я ръчкам в студа . italcar за колко време ти загрява в сравнение с бившата Либра от подписа ти ?
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
На интервали от по 7-8 км с престой от 20 мин до 2-3 часа зависи колко и какви адреса имам . И вечерта разходка до гаджето +/10 км в едната посока . Пътувам предимно в часовете между час пик и ползвам по големите булеварди . Алфата я карам в 50 % от пробега на 5 предавка градско . Когато е топло времето стигам разход от 7,1 на 100 при паспортен 7,5 . Зимата като е студено ( като сега ) разхода е към 10 на 100 .Като цяло от прочетеното до тук във форума . Стигам до извода че популярния двигател е 2,4 за който 11-12л не биха ме притеснили . Ама пусто не ми е по джобчето поне за момента . Иначе спокойно правех избора 159 2,4 Q4 . А за 1,9 чета и 10 на 100 и 7 на 100 един се е похвалил , но не е дал снимка на средната скорост .Не ми се иска да прибързвам с избора за служебно-личната кола . НО все още се надявам на е пак Италианска е не някаква кутия от портокалов сок с 4 гуми .Fiat Doblo 2 Maxi 2,0 Multijet 135 CV
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар