Глупости... Абсолютно комби си е!Има опит около 1 500 км. с нея - затова го казвам - и държанието и е на такова сравнено с Марея и Рено Меган сценик, който си е абсолУтен ван.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Точно за клапите в смукателния колектор говоря,ако се откачат и останат затворени,колата ще загуби мощност,а това е неприятно при изпреварване напримерpplk написа:Благодаря и на теб колега! Както писах по-горе, обстойно проверих цените на частите по първоначалното обслужване в няколко магазина и при майстора, който обслужва всичките ми коли , които съм имал до момента. Разликата в цените беше минимална в порядъка на двадесетина лева. Дори и да греша, все пак това са части , които сменяш веднъж на няколко хиляди километра и не е болка за умиране, по мое мнение. Благодаря за съвета за колектора, но не ми е ясно какво трябва да проверяват. Личи си, че си в "час" с тия автомобили и ще бъде прекрасно да споделиш мнението си.Поздрави!Mury написа:Колега честито,страхотен избор на кола,но не и на мотор.Обслужването на 2.4 хич даже не е като на 1.9..................
на цената на обтегача на външния ремък на 2.4,за 1.9 ще купиш ремъка и 2-те ролки плюс труда
за съединители и маховици няма да говорим,че ти си автомат.Един съвет от мен,закарай колата да и видят колектора,да не те изненада на магистралата

Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Въпросът ти не е тъп, щом не си я виждал на живо! Предишната ми каляска Субару легаси 2,5 2009г. беше малко по-тясна. За Ауди,БМВ и т.н., нямам идея.ele написа:Един тъп въпрос, защото тая кола не съм я виждала на живо: Не е ли по-тясна от други коли от същия клас или само така изглежда на снимките?207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
[quote="pplk"]Колега имал си Субаро Легаси 2009 и си го сменил за Кромата, така ли да разбирам? Интересно ми е как се чустваш след Субарото в Кромата понеже и аз се чудя м/у Крома-та и Субаро-то. За субарото говоря за седана обаче.ele написа:Въпросът ти не е тъп, щом не си я виждал на живо! Предишната ми каляска Субару легаси 2,5 2009г. беше малко по-тясна.Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
[quote="z_sutrov"]Разделих се със Субаруто поради недостиг на стинки. Между двата автомобила няма база за сравнение!pplk написа:Колега имал си Субаро Легаси 2009 и си го сменил за Кромата, така ли да разбирам? Интересно ми е как се чустваш след Субарото в Кромата понеже и аз се чудя м/у Крома-та и Субаро-то. За субарото говоря за седана обаче.ele написа:Въпросът ти не е тъп, щом не си я виждал на живо! Предишната ми каляска Субару легаси 2,5 2009г. беше малко по-тясна.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
И аз ги заглеждам Кромите. Нещо за автоматиците им да кажете. Глася се за автомобил след 2008 година.На, който покажа този автомобил забравя всичко лошо за италианките и ме питат дали има грешка в цената.Малко ме възпират големите коне и съответно данъка. Прагматичен съм. Излишъци на коне не ми се плащат.Сърцето ми посочва Крома, същността ми - Форд - Ц Макс 90 кончета. Иначе казано:http://www.cars.bg/u1013243http://www.cars.bg/u861056A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov сори, ама няма такава дървена средна конзола като на тоя Ц-макс. Няма място за сравнение с интериора на Кромата."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Поустнах я само, като модел, защото и мен не ме кефи интериора на точно тази. Иначе преди седмица изтървах една в Сливен, която беше Титаниум изпълнение. И пак 90 кончета. Нещо подобно на това, но с новата линия ( след 200tyson написа:ntodorov сори, ама няма такава дървена средна конзола като на тоя Ц-макс. Няма място за сравнение с интериора на Кромата.
. http://www.cars.bg/u941814Повече ме кефят изчистените форми. От възрастта ми ще да е.Иначе Кромата си е далеч по-кола - поне, като визия, но все още не е популярен автомобилсред сънародниците ни и, като че ли единствената информация за него бих черпил само от тази тема...Боря се обаче с усещането си, че по-практичния за всекидневна употреба ще бъде С-макса.
Ще се радвам, ако бъда опроверган...Данъка и ненужно многото кончета ( за мен и стилът ми на каране)ще го преглътна, ако си заслужава кефа. То само с прагматичност не се живее. Гъдел си сака човек от време на време... И, като, че ли ...съм готов да се поразвеселя малко. :D
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар